Gå til innhold

Skal du lage kalender til mannen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg er fjollete... Like teit som å lage kalender til babyen på 8 mndr.

Anonymous poster hash: 5582d...145
Skrevet

Han deler en sjokoladekalender med gutten. Jeg har en kalender i stoff som jeg fyller med god sjokolade, de har hver sin dag.

Anonymous poster hash: 297ad...28a

Skrevet

Nei.

Har hverken tid eller ork til det.

Anonymous poster hash: 84594...5b5

Skrevet

Jeg og mannen deler oss, så vi kjøper tolv gaver hver og gir annenhver dag. Syns det er en hyggelig ting å gjøre for hverandre :-)

Foreløpig har jeg kjøpt:

sokker, boxere, små mind-games, ny gasstenner, neglesaks, flaxlodd, kroppssåpe, og så blir det vel noe godt å spise :-)

Skrevet

24 øl...i tillegg til drikkevarer til julemiddagene? Og sprudlevann på nyttårsaften? Det hører veldig mye ut. Kan umulig være sunt

Anonymous poster hash: 03671...a99

Skal du gi det?

Anonymous poster hash: f7104...3cc

Skrevet

Definitivt ikke. Vurderer om femåringen skal få sin første kalender i år.

Anonymous poster hash: 5b9c8...39f

Skrevet

Nei. Gjorde det for femten år siden, da vi var unge og nyforelsket. Puttet i kinobilletter, massageolje etc. Nå må jeg lage til fem barn, og har uansett ikke tid til kino. Kan få litt massage, da ;)

Anonymous poster hash: 9e02a...a1b

Skrevet

Ja, han får kalender i år, og han er en voksen og høyt utdannet mann på 42 år. Og tenk! Jeg bruker mye penger på den og! Fæle, fæle, barnslige meg.

Anonymous poster hash: c0b83...43d

Skrevet

Hadde jeg hatt penger og energi skulle han fått, synes det høres koselig ut.

Anonymous poster hash: 4c59e...095

Skrevet

Han får en flax-kalender. Pakkekalender hadde jeg ikke laget til han, har aldri vært noe tema heller på de 10 årene vi har vært sammen.

Anonymous poster hash: bf574...b54

Skrevet

Jeg lager ikke en gang til ungene, da blir det en twist-sjokoladebit hver dag i kalenderen, så mannen får ingen fancy kalender han heller. Min erfaring er at gavekalender tar vekk spenningen fra julaften, barnet fikk jo åpne pakker hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...