Gå til innhold

Skal du lage kalender til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva putter du i gavene?

Anonymous poster hash: 1f667...32a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg er sammen med et voksent menneske.

Anonymous poster hash: 03671...a99

Skrevet

Nei, skal ikke det, gitt. Han er en voksen mann, ikke et barn.

Anonymous poster hash: 2c40a...f41

Skrevet

Nei, er det vanlig?

Anonymous poster hash: b5ebb...129

Skrevet

Wow, hønene er i slaget. Jeg skal lage, men pga han blir pappa i romjula. Har pakket inn smokker, bodyer osv, så i utgangspunktet er det ikke til han.

Koselig om du lager kalender til mannen (din voksne mann). Viser at du tenker på han, og dere har sikkert et bedre forhold enn de surmaga kjærringene her inne :)

En bokser, sokker, en flaske vin, flakslodd, sjokolade/smågodte osv :)

Anonymous poster hash: eaa45...b04

Skrevet

He he , nei det skal jeg IKKE :D han er 43 år og ville lurt på om jeg var vel bevart ;p

Anonymous poster hash: e9660...a33

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Ja :) Men det blir bare fire pakker, hver søndag i advent :)

Han får nye tanktopper, gitarplekter i rustfritt stål (mest for pynt, han er musiker), billetter til Mann, 40, og en tog til, men har ikke kommet på noe mer enda :P

Skrevet

Jepp, det skal han få i år :) 24 ulike øl :D

Skrevet

Han er ikke veldig romantisk av seg og ser ikke helt sjarmen i å få en så barnlig ting heller tror jeg, han synes bare det blir kleint.

Men han har fått en Pondus sjokoladekalender av meg da, så han får en sjokoladebit til kaffen etter middag i hele desember.

Anonymous poster hash: 5a5ae...697
Skrevet

Nei? Har jeg aldri hørt om gitt? Må være noe nytt, for ingen i min vennekrets/familie/kolleger gjør det. Har nok å styre med for unga, så han får nøye seg med julegave ;)

Men kan komme med noen tips for det;) ;

- Pondus/vi menn/Illustrert vitenskap.

- Øl

-Kinobilletter/teater biletter(litt til deg og ;) )

-Små godt

-Sexy undertøy til deg selv.... Kan hende det gagner han også  :P  He he

-Ullsokker/tøffler

-Tegninger eller dorullnisse fra unga :)

- Hansker/skjerf

Tja sikker mye mer ;)

Skrevet

Han får en europris sjokoladekalender til 5kr. Det er mer for tradisjonen enn for at vi er barn :)

Skrevet

24 øl...i tillegg til drikkevarer til julemiddagene? Og sprudlevann på nyttårsaften? Det hører veldig mye ut. Kan umulig være sunt

Skrevet

Ja, i år hadde jeg faktisk tenkt å gi han en ølkalender.. 24 forskjellige typer øl :)

Litt fordi han er en klippe i livet mitt, som alltid er der for meg og barna våre!

Og litt for å gi han en grunn til å kjøpe en ekstra fin julegave til meg i år :)

Skrevet

Nei.

Men han kjøper seg som regel en sjokoladekalender a la Pondus selv, og deler med de på jobben.

Skrevet

Nei jeg skal ikke lage, men jeg skal kjøpe. En flaxkalender til hver. :)

Anonymous poster hash: 7c48f...a89
Skrevet

24 øl...i tillegg til drikkevarer til julemiddagene? Og sprudlevann på nyttårsaften? Det hører veldig mye ut. Kan umulig være sunt

Nei herregud! En øl om dagen + champagne på nyttårsaften = livsfarlig ! Du kan ikke leve sammen med en slik type.....

Anonymous poster hash: a08e7...c12

Skrevet

Vi får begge hver sin sjokoladekalende av min mormor. Hun er 95 år og for henne er vi fortsatt barn selv om vi snart er 40 år : D

Anonymous poster hash: 7136f...715

Skrevet

Nei herregud! En øl om dagen + champagne på nyttårsaften = livsfarlig ! Du kan ikke leve sammen med en slik type.....

En øl om dagen i en hel måned er jo ikke heldig. Men det kommer vel an på størrelsen på flasken/boksen.

Skrevet

En øl om dagen i en hel måned er jo ikke heldig. Men det kommer vel an på størrelsen på flasken/boksen.

Eller tre uker pluss. Før pirkedamene kommer og kommenterer.

Skrevet

Nå velger nå mannen min selv om han vil drikke en om dagen eller spare på de og kose seg litt etter desember også. Er jo ikke sånn at han får 24 flasker Hansa øl, er jo forskjellig importøl og mikrobryggerier fra Norge, 24 forskjellige sorter. Øl står seg, og han har interessen og kan gjerne spare på de lenge før han drikker de.

Skrevet

Haha, om han ikke vil drikke en øl hver dag kan han sikkert spare de;)

Man får vel gå ut fra at mottaker kan styre dette selv.

Men en god idé:)

Skrevet

Ja øl:) han fortjener det :)

Skrevet

Tja, kanskje en flaxkalender? Noe annet har jeg verken tid eller ork til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...