Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #26 Skrevet 6. november 2014 Spørsmålet er feil. Jeg har ingen fobier. Var litt mørkeredd som barn, men det er sånt man vokser av seg. Anonymous poster hash: 66aca...d17
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #27 Skrevet 6. november 2014 Spørsmålet er feil. Jeg har ingen fobier. Var litt mørkeredd som barn, men det er sånt man vokser av seg. Anonymous poster hash: 66aca...d17 ? er spørsmålet feil fordi du ikke har noen fobier?? Anonymous poster hash: 3c290...c46
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #28 Skrevet 6. november 2014 Jeg har ekstremt fobi for oppkast. Ikke min egen, men andres og spesielt hvis den er "ukontrollert". Hvis jeg er på f.eks julebord og en person bikker over fra brisen til full så må jeg dra hjem i frykt for at personen kommer til å kaste opp. Kaster noen opp her hjemme så må jeg gå i kjelleren og holde meg for øra for ikke å høre. Mannen tar barna når de kaster opp og bare tanken på omgangsyken gjør meg dypt bekymret. Også har jeg thyphobia, jeg klarer ikke å se på lotusblomstkapsel og ting som ligner. Har stadig mareritt om åpne hull i huden etter det grusome manipulerte bildet som florerte på fb. Anonymous poster hash: 43d20...f18
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #29 Skrevet 6. november 2014 Hva blir egentlig forskjellen på fobi og angst? Noen som vet? Og dere som har så store problemer (f.eks. ei som sier hun låser seg inne i en uke om noen har hatt spysyken i redsel for å få det selv) at det påvirker hverdagen, hvordan fungerer dere mtp. jobb, barna osv.? Det er jo slike redsler man absolutt ikke skal overføre til barna... Anonymous poster hash: 51891...a42
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #30 Skrevet 6. november 2014 Hva blir egentlig forskjellen på fobi og angst? Noen som vet? Og dere som har så store problemer (f.eks. ei som sier hun låser seg inne i en uke om noen har hatt spysyken i redsel for å få det selv) at det påvirker hverdagen, hvordan fungerer dere mtp. jobb, barna osv.? Det er jo slike redsler man absolutt ikke skal overføre til barna... Anonymous poster hash: 51891...a42 Jeg er ufør. (Men av helt andre grunner) men det har ikke akkurat hjulpet på ting at jeg har en slik fobi. Vi var prøvere i en periode, men nå er jeg redd nettopp pga det du sier =/ Får virkelig helt panikk. Anonymous poster hash: b6c75...a46
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #31 Skrevet 6. november 2014 Hva blir egentlig forskjellen på fobi og angst? Noen som vet? Og dere som har så store problemer (f.eks. ei som sier hun låser seg inne i en uke om noen har hatt spysyken i redsel for å få det selv) at det påvirker hverdagen, hvordan fungerer dere mtp. jobb, barna osv.? Det er jo slike redsler man absolutt ikke skal overføre til barna... Anonymous poster hash: 51891...a42 Jeg er ufør. (Men av helt andre grunner) men det har ikke akkurat hjulpet på ting at jeg har en slik fobi. Vi var prøvere i en periode, men nå er jeg redd nettopp pga det du sier =/ Får virkelig helt panikk. Anonymous poster hash: b6c75...a46 Forstår at det er problematisk. Får du noe behandling for det? Det påvirker jo hele livet ditt... Anonymous poster hash: 51891...a42
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #32 Skrevet 6. november 2014 Hva blir egentlig forskjellen på fobi og angst? Noen som vet? Og dere som har så store problemer (f.eks. ei som sier hun låser seg inne i en uke om noen har hatt spysyken i redsel for å få det selv) at det påvirker hverdagen, hvordan fungerer dere mtp. jobb, barna osv.? Det er jo slike redsler man absolutt ikke skal overføre til barna... Anonymous poster hash: 51891...a42 Jeg er ufør. (Men av helt andre grunner) men det har ikke akkurat hjulpet på ting at jeg har en slik fobi. Vi var prøvere i en periode, men nå er jeg redd nettopp pga det du sier =/ Får virkelig helt panikk. Anonymous poster hash: b6c75...a46 Forstår at det er problematisk. Får du noe behandling for det? Det påvirker jo hele livet ditt... Anonymous poster hash: 51891...a42 Ja, gått hos psykolog siden jeg var 8... Har ikke hjulpet. De vil at jeg skal ta noen temmelig intense kurs (Hvor man faktisk må drikke brekkmiddel!) men pga fysisk sykdom som forverres av stress så blir det vanskelig =/ Anonymous poster hash: b6c75...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå