Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 hos meg er det: Bjørner Eddekopper blod (livredd for at jeg noen gang må ha blod overføring) såpass ille at dagen miner ødelagt om jeg ser det på tv eller tenker for mye på det! sprøyter føtter og hår i sluk Anonymous poster hash: 0eec8...0bf
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Edderkopper. Virkelig hater edderkopper. Tær er ekkelt. Og løse tenner fikser jeg ikke!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Drittsekker. Anonymous poster hash: 36607...f9d
*Yuna* Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Edderkopper Stivnet sand på hender og føtter
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Tannlege... vet det er idiotisk. .. Anonymous poster hash: 2e2c9...91a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Skitne baderom, spesielt dusj/badekar Anonymous poster hash: 27cd2...b0b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 VAKSINER! Anonymous poster hash: 4b4ed...75f
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Altså snakker vi fobier, så kan jeg nevne klaustrofobi. Jeg tar ikke heis, reiser ikke med undergrunnsbanen på ferie, klarer ikke gå på offentlige toalett med mindre de har vindu, skyvelås eller åpning over døra. Fobi er jo noe helt annet enn ting du bare synes er ekkelt eller er redd. Jeg er redd for humler og veps, men vil ikke si det er en fobi Anonymous poster hash: ec154...7bb
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 Sigarettstumper! Helt sant! Får helt noia. Klarer ikke å gå i offentlige parker, ligge på en strand e.l. pga dette... Sliter også med å stå på bussholdeplasser. Er veldig nøye med hvordan jeg posisjonerer meg, og kjenner at det er rimelig ubehagelig å stå der. Anonymous poster hash: 4c508...0ea
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #11 Skrevet 6. november 2014 Edderkopper og tannlege. Og tær. Vel har ikke akkurat fobi for tær, men synes tær er skikkelig ekle Anonymous poster hash: 96109...cee
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #12 Skrevet 6. november 2014 Sigarettstumper?! Jøss den var ny. Er det bakteriene på dem du er redd for da, eller? Anonymous poster hash: ec154...7bb
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #13 Skrevet 6. november 2014 Sigarettstumper?! Jøss den var ny. Er det bakteriene på dem du er redd for da, eller? Anonymous poster hash: ec154...7bb Nix. Bare sigarettstumpene i seg selv. Synes de er så ubeskrivelig ekle! Anonymous poster hash: 4c508...0ea
Salvador Skrevet 6. november 2014 #14 Skrevet 6. november 2014 Sigarettstumper?! Jøss den var ny. Er det bakteriene på dem du er redd for da, eller? Anonymous poster hash: ec154...7bb Slik jeg har skjønt det så er en fobi en ulogisk redsel for noe. Ikke alltid man kan forklare hvorfor man blir så redd for det.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #15 Skrevet 6. november 2014 Altså snakker vi fobier, så kan jeg nevne klaustrofobi. Jeg tar ikke heis, reiser ikke med undergrunnsbanen på ferie, klarer ikke gå på offentlige toalett med mindre de har vindu, skyvelås eller åpning over døra. Fobi er jo noe helt annet enn ting du bare synes er ekkelt eller er redd. Jeg er redd for humler og veps, men vil ikke si det er en fobi Anonymous poster hash: ec154...7bb Mener du med det at det bare er du som har en fobi her fordi klaustrofobi er en velkjent fobi? Anonymous poster hash: 27cd2...b0b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #16 Skrevet 6. november 2014 Oppkast. Sykdom egentlig generelt, men oppkast gjør meg helt ødelagt. Om jeg har besøk eller møter noen som sier de har hatt det så får jeg så angst at jeg låser meg inne den neste uken og er livredd for å bli syk. Har ødelagt det sosiale, for å si det slik... Ser jeg rare flekker på bakken så er jeg sikker på at det er oppkast. Anonymous poster hash: b6c75...a46
Salvador Skrevet 6. november 2014 #17 Skrevet 6. november 2014 Glemte forresten å nevne slim og gele. Kjenner det snører seg i halsen bare ved tanken....
Naturell Skrevet 6. november 2014 #18 Skrevet 6. november 2014 Er sykt redd for slanger. Klarer ikke en gang å se bilde av de.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #19 Skrevet 6. november 2014 Dverger, tenner og klovner Anonymous poster hash: 79249...b47
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #20 Skrevet 6. november 2014 Altså snakker vi fobier, så kan jeg nevne klaustrofobi. Jeg tar ikke heis, reiser ikke med undergrunnsbanen på ferie, klarer ikke gå på offentlige toalett med mindre de har vindu, skyvelås eller åpning over døra. Fobi er jo noe helt annet enn ting du bare synes er ekkelt eller er redd. Jeg er redd for humler og veps, men vil ikke si det er en fobi Anonymous poster hash: ec154...7bb Mener du med det at det bare er du som har en fobi her fordi klaustrofobi er en velkjent fobi? Anonymous poster hash: 27cd2...b0b Nei for all del, jeg bare tenker på fobi som noe som du har angst for å er ubeskrivelig redd for å gjøre/nærme deg alt etter som Anonymous poster hash: ec154...7bb
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #22 Skrevet 6. november 2014 å være på bussen eller bybane når det er masse folk. Da får jeg panikk å føler jeg ikke får puste. Da må jeg kontrollere min egen pust for å føle meg bedre.Når jeg fokuserer veldig på å puste dypt så hjelper det hvertfall litt. Anonymous poster hash: 4d8b4...c3c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2014 #23 Skrevet 6. november 2014 All behandling hos tannklinikk. Dvs både tannpleier og tannlege. Folk som koster på heller eller asfalt. Grøsser over hele kroppen og blir helt uvel av lyden. Går gjerne omvei i byen vis noen koster fortauet. Anonymous poster hash: 2b916...0ca
Jakkie Skrevet 6. november 2014 #24 Skrevet 6. november 2014 Har fobi for edderkopper, ikkje de som e skikkelig små men de som e bittelitt større, fobi får havet og fisker.....ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå