Gå til innhold

Hva har du fobi for?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hos meg er det:

 

Bjørner

Eddekopper

blod (livredd for at jeg noen gang må ha blod overføring) såpass ille at dagen miner ødelagt om jeg ser det på tv eller tenker for mye på det! 

sprøyter

føtter

og hår i sluk :(



Anonymous poster hash: 0eec8...0bf
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Edderkopper. Virkelig hater edderkopper. Tær er ekkelt. Og løse tenner fikser jeg ikke!

Skrevet

Drittsekker.



Anonymous poster hash: 36607...f9d
Skrevet

Edderkopper

Stivnet sand på hender og føtter :P

Skrevet

Tannlege... vet det er idiotisk. ..

 

Anonymous poster hash: 2e2c9...91a

Skrevet

Skitne baderom, spesielt dusj/badekar

 

Anonymous poster hash: 27cd2...b0b

Skrevet

VAKSINER!



Anonymous poster hash: 4b4ed...75f
Skrevet

Altså snakker vi fobier, så kan jeg nevne klaustrofobi. Jeg tar ikke heis, reiser ikke med undergrunnsbanen på ferie, klarer ikke gå på offentlige toalett med mindre de har vindu, skyvelås eller åpning over døra. Fobi er jo noe helt annet enn ting du bare synes er ekkelt eller er redd. Jeg er redd for humler og veps, men vil ikke si det er en fobi :)



Anonymous poster hash: ec154...7bb
Skrevet

Sigarettstumper!

Helt sant! Får helt noia. Klarer ikke å gå i offentlige parker, ligge på en strand e.l. pga dette...

Sliter også med å stå på bussholdeplasser. Er veldig nøye med hvordan jeg posisjonerer meg, og kjenner at det er rimelig ubehagelig å stå der.



Anonymous poster hash: 4c508...0ea
Skrevet

Edderkopper og tannlege.

Og tær. Vel har ikke akkurat fobi for tær, men synes tær er skikkelig ekle ;)

 

Anonymous poster hash: 96109...cee

Skrevet

Sigarettstumper?! Jøss den var ny. Er det bakteriene på dem du er redd for da, eller?



Anonymous poster hash: ec154...7bb
Skrevet

 

Sigarettstumper?! Jøss den var ny. Er det bakteriene på dem du er redd for da, eller?

 

Anonymous poster hash: ec154...7bb

 

Nix. Bare sigarettstumpene i seg selv. Synes de er så ubeskrivelig ekle!

 

Anonymous poster hash: 4c508...0ea

Skrevet

 

Sigarettstumper?! Jøss den var ny. Er det bakteriene på dem du er redd for da, eller?

 

Anonymous poster hash: ec154...7bb

 

 

 

Slik jeg har skjønt det så er en fobi en ulogisk redsel for noe. Ikke alltid man kan forklare hvorfor man blir så redd for det.

Skrevet

 

Altså snakker vi fobier, så kan jeg nevne klaustrofobi. Jeg tar ikke heis, reiser ikke med undergrunnsbanen på ferie, klarer ikke gå på offentlige toalett med mindre de har vindu, skyvelås eller åpning over døra. Fobi er jo noe helt annet enn ting du bare synes er ekkelt eller er redd. Jeg er redd for humler og veps, men vil ikke si det er en fobi :)

 

Anonymous poster hash: ec154...7bb

Mener du med det at det bare er du som har en fobi her fordi klaustrofobi er en velkjent fobi?

 

Anonymous poster hash: 27cd2...b0b

Skrevet

Oppkast. 
Sykdom egentlig generelt, men oppkast gjør meg helt ødelagt. Om jeg har besøk eller møter noen som sier de har hatt det så får jeg så angst at jeg låser meg inne den neste uken og er livredd for å bli syk.

Har ødelagt det sosiale, for å si det slik...

Ser jeg rare flekker på bakken så er jeg sikker på at det er oppkast.



Anonymous poster hash: b6c75...a46
Skrevet

Glemte forresten å nevne slim og gele. Kjenner det snører seg i halsen bare ved tanken....

Skrevet

Er sykt redd for slanger. Klarer ikke en gang å se bilde av de.

Skrevet

Dverger, tenner og klovner

 

Anonymous poster hash: 79249...b47

Skrevet

 

Altså snakker vi fobier, så kan jeg nevne klaustrofobi. Jeg tar ikke heis, reiser ikke med undergrunnsbanen på ferie, klarer ikke gå på offentlige toalett med mindre de har vindu, skyvelås eller åpning over døra. Fobi er jo noe helt annet enn ting du bare synes er ekkelt eller er redd. Jeg er redd for humler og veps, men vil ikke si det er en fobi :)

 

Anonymous poster hash: ec154...7bb

Mener du med det at det bare er du som har en fobi her fordi klaustrofobi er en velkjent fobi?

 

Anonymous poster hash: 27cd2...b0b

 

Nei for all del, jeg bare tenker på fobi som noe som du har angst for å er ubeskrivelig redd for å gjøre/nærme deg alt etter som ;)

 

Anonymous poster hash: ec154...7bb

Skrevet

å være på bussen eller bybane når det er masse folk.

Da får jeg panikk å føler jeg ikke får puste.

Da må jeg kontrollere min egen pust for å føle meg bedre.Når jeg fokuserer veldig på å puste dypt så hjelper det hvertfall litt.

 



Anonymous poster hash: 4d8b4...c3c
Skrevet

All behandling hos tannklinikk. Dvs både tannpleier og tannlege.

 

Folk som koster på heller eller asfalt. Grøsser over hele kroppen og blir helt uvel av lyden. Går gjerne omvei i byen vis noen koster fortauet.

 

 

Anonymous poster hash: 2b916...0ca

Skrevet

Har fobi for edderkopper, ikkje de som e skikkelig små men de som e bittelitt større, fobi får havet og fisker.....ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...