Gå til innhold

Hva skal dere lage i julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset skal det lages ost, kaker,og opptenningsbruketter,

Anonymous poster hash: 897f4...29d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har strikket 2 Mariusdresser, ei Nordkappkofte og noen ullbukser. Har igjen litt på en Fanagenser og så blir det noen Selbuvotter

Anonymous poster hash: f2799...7e7

Skrevet

Tenkte å strikke ny garderobe til Barbie-dukkene til 4-åringen.

Skrevet

Jeg lager ikke gaver, vil heller gi folk noe de vil ha.

Anonymous poster hash: 009e1...ccd

Skrevet

Hvordan lager du opptenningsbriketter?

Anonymous poster hash: 8e0fb...a88

Skrevet

Her i huset skal det lages ost, kaker,og opptenningsbruketter,Anonymous poster hash: 897f4...29d

Hvordan lager du opptenningsbriketter?Anonymous poster hash: 8e0fb...a88

Kanskje de tørre kakene kan brukes til opptenningsbriketter?

Skrevet

Her i huset skal det lages ost, kaker,og opptenningsbruketter,Anonymous poster hash: 897f4...29d

2 spydige svar, du setter tydeligvis ikke pris på hjemmelagde gaver, men det finnes faktisk ganske mange som gjør. Selv lager jeg praliner/konfekt og har gjort det i flere år. Ikke er det billig og heller ikke noe man får gjort ila 5 minutter, resultatet er at mange ønsker mer.

Anonymous poster hash: 719a9...7b7

Skrevet

2 spydige svar, du setter tydeligvis ikke pris på hjemmelagde gaver, men det finnes faktisk ganske mange som gjør. Selv lager jeg praliner/konfekt og har gjort det i flere år. Ikke er det billig og heller ikke noe man får gjort ila 5 minutter, resultatet er at mange ønsker mer.

Det var vel bare et spydig svar? Jeg lurer også på hvordan du lager opptenningsbriketter...

Anonymous poster hash: 80064...c7f

Skrevet

Ingenting.

Har ikke kapasitet.

Anonymous poster hash: 9f4c2...6a8

Skrevet

Her får enkelte hjemmestrikket oppvaskkluter, disse vet jeg bruker slike. Skal også prøve meg på et skjerf strikket på armen.

Anonymous poster hash: 6f57a...8d9

Skrevet

Lager du ost, så kult :)

Anonymous poster hash: 80522...9ae

Skrevet

Har stikket 4 luer, skal lage brente mandler og strikke en del ankelsokker. Vet også at søsteren min ønsker seg tovede tøfler, men får se om jeg får tid til det.

Anonymous poster hash: 4021b...b62
Skrevet

Det var vel bare et spydig svar? Jeg lurer også på hvordan du lager opptenningsbriketter...

Anonymous poster hash: 80064...c7f

http://kreativrom.blogspot.no/2013/01/heimelaga-opptenningsbriketter.html

http://www.themurmuration.net/2012/10/julegaver.html

Ikke hi

Skrevet

Skal lage løkmarmelade

Skrevet

Vi driver frem løkblomster, plukker og tørker sopp og så pleier jeg å broderte en duk hvert andre år.

Anonymous poster hash: 4f5a9...d21

Skrevet

Det kjipe med hjemmelagde gaver er når det ikke er godt/fint. Da sitter man med en gave man liksom ikke får noe glede av.

Utover det er jeg glad for hjemmelagde gaver! I år skal jeg ikke lage noen gaver, men har av og til gitt bort likør og syltetøy.

Skrevet

Jeg lager ikke gaver, vil heller gi folk noe de vil ha.

Husk at alle kan klare å lage noe. At du hittil har prøvd en hel del men ikke fått det til, eller at du ikke klarer å gjøre det fint nok må du ikke tenke mer på. Prøv noe nytt, så klarer du det du også, skal du se. 

Anonymous poster hash: f4f8d...d53

Skrevet

Har strikket noe til barnebarnet. Jeg er ikke veldig flink til å strikke, men noe har jeg fått til. Kan hende det blir mer om jeg får tid.

Har laget endel lekemat. Fikk ønskeliste av tantebarna i sommer, de ønsket seg masse lekemat. En av de fikk litt til bursdagen, og det falt i smal hos de andre også. Så har sydd og vært i snekkerboden.

Mamma ønsket seg hjemmelaget julepynt, så må komme igang med å lage. Har funnet frem masse forskjellige mønstere, så får se hva jeg ender med.

Anonymous poster hash: 8d8eb...819

Skrevet

Jeg lager ikke gaver, vil heller gi folk noe de vil ha.Anonymous poster hash: 009e1...ccd

Husk at alle kan klare å lage noe. At du hittil har prøvd en hel del men ikke fått det til, eller at du ikke klarer å gjøre det fint nok må du ikke tenke mer på. Prøv noe nytt, så klarer du det du også, skal du se.   Anonymous poster hash: f4f8d...d53

Det er vel heller det at jeg ikke greier lage duplo, eller kjøkkenkniv, eller den boka noen ønsket seg. Flott for deg om du greier lage sånt, men annen hjemmelagd dritt er det ikke mange som ønsker deg altså... Om det ikke er fra barn da. Er du et barn?

Skrevet

Jeg kjøper gaver, jeg. En del lego er allerede innkjøpt. Heldigvis får vi også veldig få hjemmelagde gaver, kun ytterst få, men de er gode, da.

Anonymous poster hash: 7aab6...7a3

Skrevet

Jeg lager ikke gaver, vil heller gi folk noe de vil ha.Anonymous poster hash: 009e1...ccd

Husk at alle kan klare å lage noe. At du hittil har prøvd en hel del men ikke fått det til, eller at du ikke klarer å gjøre det fint nok må du ikke tenke mer på. Prøv noe nytt, så klarer du det du også, skal du se.   Anonymous poster hash: f4f8d...d53

Det er vel heller det at jeg ikke greier lage duplo, eller kjøkkenkniv, eller den boka noen ønsket seg. Flott for deg om du greier lage sånt, men annen hjemmelagd dritt er det ikke mange som ønsker deg altså... Om det ikke er fra barn da. Er du et barn?

Hjemmelaget dritt?

Det er ingen som tvinger deg til å svare i denne tråden, meningen din er ganske uinteressant

Skrevet

Det er vel heller det at jeg ikke greier lage duplo, eller kjøkkenkniv, eller den boka noen ønsket seg. Flott for deg om du greier lage sånt, men annen hjemmelagd dritt er det ikke mange som ønsker deg altså... Om det ikke er fra barn da. Er du et barn?Anonymous poster hash: 009e1...ccd

Hjemmelaget dritt?Det er ingen som tvinger deg til å svare i denne tråden, meningen din er ganske uinteressant Anonymous poster hash: 80522...9ae

Ja, det er noen som bare vil strykes med hårene og bare vil høre det e vil høre. Fakta er vel at veldig få virkelig setter pris på hjemmelagde gaver... Man sier selvsagt ikke det til giver, men litt trist at folk er så gjerrige at de ikke kan kjøpe noe synes jeg.

Skrevet

Det er vel heller det at jeg ikke greier lage duplo, eller kjøkkenkniv, eller den boka noen ønsket seg. Flott for deg om du greier lage sånt, men annen hjemmelagd dritt er det ikke mange som ønsker deg altså... Om det ikke er fra barn da. Er du et barn?Anonymous poster hash: 009e1...ccd
Hjemmelaget dritt?Det er ingen som tvinger deg til å svare i denne tråden, meningen din er ganske uinteressant Anonymous poster hash: 80522...9ae

Ja, det er noen som bare vil strykes med hårene og bare vil høre det e vil høre. Fakta er vel at veldig få virkelig setter pris på hjemmelagde gaver... Man sier selvsagt ikke det til giver, men litt trist at folk er så gjerrige at de ikke kan kjøpe noe synes jeg.

Snakk om å vite prisen på alt, og verdien av ingenting..

Jeg vil heller at noen tar seg bryet, tiden, og ikke minst pengene som skal til for å strikke meg en ordentlig genser, enn at de kjøper noe ræl som jeg ikke har bruk for, og ikke synes er fint.

At du tror at det er billig med hjemmelagede gaver er jo trist, men ikke noe å gjøre noe med. At du heller ikke setter pris på arbeidet og omtanken er bare trist..

Skrevet

Ja, det er noen som bare vil strykes med hårene og bare vil høre det e vil høre. Fakta er vel at veldig få virkelig setter pris på hjemmelagde gaver... Man sier selvsagt ikke det til giver, men litt trist at folk er så gjerrige at de ikke kan kjøpe noe synes jeg.Anonymous poster hash: 009e1...ccd

Snakk om å vite prisen på alt, og verdien av ingenting..

Jeg vil heller at noen tar seg bryet, tiden, og ikke minst pengene som skal til for å strikke meg en ordentlig genser, enn at de kjøper noe ræl som jeg ikke har bruk for, og ikke synes er fint.

At du tror at det er billig med hjemmelagede gaver er jo trist, men ikke noe å gjøre noe med. At du heller ikke setter pris på arbeidet og omtanken er bare trist..

Det ligger en mye bedre tanke bak å gi noe en vet personen vil ha, en å sitte å lage noe med "omtanke" som personen ikke vil ha/trenger/passer/liker. Tanken er vel å glede den andre en gir til? Ikke at man skal være så glad selv for å få gitt bort en genser man har lagd?

Skrevet (endret)

Virkelig ingenting, da det jeg lager knapt nok egner seg for bruk innenfor husets fire vegger.

Endret av Mandala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...