Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #26 Skrevet 5. november 2014 Sånn for å ødelegge hypotesen din. Det er mannen som bestemmer kjønnet, ergo har det ingenting å si om kvinnen er tykk eller tynn. Anonymous poster hash: 2355a...8d6 HI hadde sikkert lyst til å fremheve hvor tynn og fin hun er. De fleste voksne folk som har barn vet vel at det er mannen som "bestemmer" kjønnet, med mindre de har aldri tatt i en bok før? Det er en sterk forenkling. Det stemmer at X-sædceller gir jente og Y gutt, og disse kommer jo fra far. Forhold hos mor (kosthold, stress, andre ting som kan gi påvirke hormonballansen etc) vil derimot kunne favorisere den ene typen over det andre. Det vet de fleste som ikke bare har tatt i en bok, men også åpnet den Anonymous poster hash: e09a6...9dc YES👍 Anonymous poster hash: d1a26...5fb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #27 Skrevet 5. november 2014 Så morsomt at folk blir så engasjerte og ikke minst PROVOSERTE! Ja, jeg ønsker å fremme hvor tynn jeg et, for dere vet jo alle hvem jeg er.. Det gir meg masse om noen sier "wow, bmi på 19"! Det var målet med denne tråden. Når det gjelder at mannen bestemmer, JA, MEN det kommer stadig forskning som viser at det kanskje ikke er så enkelt. Kvinnekroppens PH ser også ut til å ha nor å si i forhold til hvilke sædceller som kommer frem til egget. I min omgangskrets er det påfallende at de aller tynneste damene får guttebabyer. Det samme gjelder de tynneste kjendisene. Sånn er det bare. Jeg tror jo ikke at dette er en nyoppdaget vitenskap, men syns det var morsomt å se hvordan dere her inne kom ut av det på denne "undersøkelsen". Aldri i livet om jeg hadde trodd at folk skulle reagere på denne måten. Knis. HI Anonymous poster hash: d1a26...5fb I min omgangskrets er det faktisk de tjukkeste som får flest gutter. I familien til min mann får ALLE jenter - både de som er gift med tykke damer, tynne damer, og damer som har lagt på seg etter hvert i forholdet. Jeg har gutt fra før og fikk jente med min mann, selv om jeg er tynn. Anonymous poster hash: 53600...10f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #28 Skrevet 5. november 2014 Haha, for en teori... Hvorfor mener du det skal bli slik fra biologien sin side? Mitt bidrag til statistikken: jeg er ganske slank. Har to jenter og en gutt. Anonymous poster hash: 57f33...25f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #29 Skrevet 5. november 2014 Tror ikke det er noe hold i den teorien der Hi. Jeg er ikke særlig slank, men har allikevel født flere gutter enn jenter. Anonymous poster hash: 8926d...72d
Leirha Skrevet 5. november 2014 #30 Skrevet 5. november 2014 Forsker du?Trenger mange, mange , mange flere en en person for å kunne føre noe med statistisk relevans.Det er ikke noe som helst med kvinnen som bestemmer kjønnet, hverken om hun er tynne, overvektig eller glad, sint...Derimot så er det manen som bestemmer kjønnet, nærmere bestemt sædcellen som smelter sammen med egget.Så kanskje mannens atributter har mer å si ja.Har BMI over normalen og har 3 gutter, ingen jenter, før det på statistikken.
kiki1980 Skrevet 5. november 2014 #31 Skrevet 5. november 2014 Venninna og jeg har begge bmi rundt 19. Hun har 3 jenter,jeg har 2 gutter.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #32 Skrevet 5. november 2014 Haha, Jeg støtter heller teorien om at folk som kommer med slike teorier har en iq under 19! Er det mulig å være så dum???? Anonymous poster hash: 31f5a...3de
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #33 Skrevet 5. november 2014 Synes du får utrolig mange frekke og uvitende svar, HI. Sier ikke at teorien dun stemmer (for det aner jeg virkelig ikke), men det må da gå an å spørre uten å bli latterliggjort? Trodde forresten alle hadde fått med seg at flere faktorer virker inn ved kjønn. Anonymous poster hash: e09a6...9dc
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #34 Skrevet 5. november 2014 Enig i at dette kanskje ikke var det skarpeste innlegget, men herregud for noen svar da. Så fort ordet "tynn" nevnes i en tråd blir HI hetset. Hadde det vært ei som var feit som lagde innlegget vil jeg tro svarene hadde vært noe annet. Er dere sjalu og bittre på alle som er tynne? Er det derfor dere er så stygge mot alle som skriver et innlegg og på en eller annen måte for fram at de er tynne`? Og ja, jeg har sikkert lav IQ og er dum som et brød, og sist men ikke minst, lite opplyst, siden jeg sier noe negativ om feite folk. Anonymous poster hash: d5a40...55a
**snuskeluska** Skrevet 5. november 2014 #35 Skrevet 5. november 2014 Stemmer ikke i min vennekrets. Jeg er tynn og har en av hver (med samme mann), så stemmer heller ikke med meg.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #36 Skrevet 5. november 2014 Når jeg tenker over det, stemmer påstanden din i min vennekrets. Jeg vet jo det ikke er fakta, men likevel stemmer det her, hehe. Selv er jeg veldig slank og har to gutter. Anonymous poster hash: 18c4d...cc4
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #37 Skrevet 5. november 2014 Mulig guttemammer i snitt er tynnere fordi de løper mer...? ;-) Anonymous poster hash: 6bd73...7eb Da skulle jeg sett ut som kate Moss. Men ligner mer på Henriette stensrup Anonymous poster hash: 48ca2...264
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #38 Skrevet 5. november 2014 har en Bmi på 44 og har 4 gutter,så lite og si tror jeg Anonymous poster hash: ade42...daa
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #39 Skrevet 5. november 2014 BMI på 18, 3 gutter og 1 jente Anonymous poster hash: 12000...361
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå