Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Bare en teori jeg kaster ut.. Når jeg ser rundt meg syns jeg ofte det er sånn? Selv har jeg BMI på 19 og to gutter. Anonymous poster hash: d1a26...5fb
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Ærlighet talt? For noe sprøyt.. Anonymous poster hash: 5a101...a4e
Elsker livet Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Stemmer ikke på meg, jeg er ikke det man kan kalle tynn, har tre gutter og en jente. Når jeg tenker etter hvem som har gutter, så ser jeg ingen sammenheng. Men det er mulig tynne jenter har oftere sex på det tidspunktet at guttecellene kommer først frem.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Mulig guttemammer i snitt er tynnere fordi de løper mer...? ;-) Anonymous poster hash: 6bd73...7eb
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Kan vere at dei som har iq på 19 kastar ut slike teoriar. Kan støtte den. Anonymous poster hash: 552b3...ba4
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Hahaha, ja nei da så.... Jeg er ei dundre gift på 10. året, så lykkelig at jeg ikke kunne tenkt meg hverken dine to eller andre. Dog finnes det et par på jobb jeg vet er klare om jeg vifter med lillefingeren, men et knull er seriøst noe alle får og aldri noe å skryte av! Anonymous poster hash: bd55d...f1b
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Bare en observasjon. Stemmer på de aller fleste rundt meg. Og har de to har de vært tynneste før graviditeten med gutten. Sikker sprøyt, men litt gøy syns nå jeg! Ingen grunn til å bli grinete hvertfall! Anonymous poster hash: d1a26...5fb
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Ja, det er Victoria Beckham-forplantningssyndromet.Det går ut på at sædcellen forstår at her er det ingen vits i å formere seg til jente da påvirkningsevnen er så laber at x kromosomet rett og slett krummer seg til en til en y igjen. Ærlig talt, eh nei!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Hæ? Skjønner ikke at mange tok dette så personlig! Jaja.. Ikke ment sånn da.. Men bare så du vet det, tunge dundre, er jeg også gift på tiende året! Og dette var bare et tullete morsomt innlegg, ikke noe å ta seg nær av!? HI Hahaha, ja nei da så.... Jeg er ei dundre gift på 10. året, så lykkelig at jeg ikke kunne tenkt meg hverken dine to eller andre. Dog finnes det et par på jobb jeg vet er klare om jeg vifter med lillefingeren, men et knull er seriøst noe alle får og aldri noe å skryte av! Anonymous poster hash: bd55d...f1b Anonymous poster hash: d1a26...5fb
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Jeg tynn å menn blir alltid sjamert etter ha første møte men etter to-tre dater til å slutter de å kontakte meg.. Har inntrykk av at store damer får forhold som varer å finner seg skikkelige trofaste menn. Ser bare på bestevenninen min som altlid finner så snille å fornuftige kjærester,mens jeg ender allltid opp med drittsekker som behandler meg dårlig eller er utro. Anonymous poster hash: 43d6e...f23
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Ja, det var egentlig et godt eksempel! Alle vet jo at jenta ble laget i et labratorium HI Ja, det er Victoria Beckham-forplantningssyndromet.Det går ut på at sædcellen forstår at her er det ingen vits i å formere seg til jente da påvirkningsevnen er så laber at x kromosomet rett og slett krummer seg til en til en y igjen. Ærlig talt, eh nei! Anonymous poster hash: d1a26...5fb
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 Oj, ser ut som om folk ikke skjønner at jeg snakker om kjønnet på barna!! :-O HI Jeg tynn å menn blir alltid sjamert etter ha første møte men etter to-tre dater til å slutter de å kontakte meg.. Har inntrykk av at store damer får forhold som varer å finner seg skikkelige trofaste menn. Ser bare på bestevenninen min som altlid finner så snille å fornuftige kjærester,mens jeg ender allltid opp med drittsekker som behandler meg dårlig eller er utro. Anonymous poster hash: 43d6e...f23 Anonymous poster hash: d1a26...5fb
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 Oj, ser ut som om folk ikke skjønner at jeg snakker om kjønnet på barna!! :-O HI Jeg tynn å menn blir alltid sjamert etter ha første møte men etter to-tre dater til å slutter de å kontakte meg.. Har inntrykk av at store damer får forhold som varer å finner seg skikkelige trofaste menn. Ser bare på bestevenninen min som altlid finner så snille å fornuftige kjærester,mens jeg ender allltid opp med drittsekker som behandler meg dårlig eller er utro. Anonymous poster hash: 43d6e...f23 Anonymous poster hash: d1a26...5fb Haha! Er det mulig😂😂😂 Anonymous poster hash: e09a6...9dc
Mandala Skrevet 4. november 2014 #14 Skrevet 4. november 2014 Jeg trodde først du mente at du hadde to menn ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #15 Skrevet 5. november 2014 Ha ha, må være det dummeste jeg har hørt Har selv en lav bmi og har en av hver og kjenner flere andre som meg Anonymous poster hash: 8508e...6f1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #16 Skrevet 5. november 2014 Sånn for å ødelegge hypotesen din. Det er mannen som bestemmer kjønnet, ergo har det ingenting å si om kvinnen er tykk eller tynn. Anonymous poster hash: 2355a...8d6
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #17 Skrevet 5. november 2014 Kjenner ei dundre som bare får gutter. Selv har jeg helt normal bmi, og har en av hver. De fleste jeg kjenner har og fått både gutter og jenter, samme om de er tynne eller tykke. Anonymous poster hash: 6f36a...8f4
Luksusdyret Skrevet 5. november 2014 #18 Skrevet 5. november 2014 Sånn for å ødelegge hypotesen din. Det er mannen som bestemmer kjønnet, ergo har det ingenting å si om kvinnen er tykk eller tynn. Anonymous poster hash: 2355a...8d6 HI hadde sikkert lyst til å fremheve hvor tynn og fin hun er. De fleste voksne folk som har barn vet vel at det er mannen som "bestemmer" kjønnet, med mindre de har aldri tatt i en bok før?
the amazing spidermamma Skrevet 5. november 2014 #20 Skrevet 5. november 2014 Haha. Jeg må i hvertfall løpe som en gæren hit og dit med to gutter, så kanskje det er derfor all sjokkisen ikke har satt spor etter seg på sideflesket ennå. Nei, seriøst, dette tror jeg ikke noe på.
Urwa Skrevet 5. november 2014 #21 Skrevet 5. november 2014 Stemmer ikke på meg, jeg er ikke det man kan kalle tynn, har tre gutter og en jente. Når jeg tenker etter hvem som har gutter, så ser jeg ingen sammenheng. Men det er mulig tynne jenter har oftere sex på det tidspunktet at guttecellene kommer først frem.3 gutter og 1 jente her å. Og jeg er ikke det man kan kalle slank😜
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #22 Skrevet 5. november 2014 Hahaha, ja nei da så.... Jeg er ei dundre gift på 10. året, så lykkelig at jeg ikke kunne tenkt meg hverken dine to eller andre. Dog finnes det et par på jobb jeg vet er klare om jeg vifter med lillefingeren, men et knull er seriøst noe alle får og aldri noe å skryte av! Anonymous poster hash: bd55d...f1b Er det ikke snakk hvilket kjønn man får på barna sine? Anonymous poster hash: 96351...073
Gjest Skrevet 5. november 2014 #23 Skrevet 5. november 2014 Nope....veide 45 kg Gutt Veide 55 kg Gutt Veide 65 kg Gutt Veide 85 kg Gutt 😂
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #24 Skrevet 5. november 2014 Så morsomt at folk blir så engasjerte og ikke minst PROVOSERTE! Ja, jeg ønsker å fremme hvor tynn jeg et, for dere vet jo alle hvem jeg er.. Det gir meg masse om noen sier "wow, bmi på 19"! Det var målet med denne tråden. Når det gjelder at mannen bestemmer, JA, MEN det kommer stadig forskning som viser at det kanskje ikke er så enkelt. Kvinnekroppens PH ser også ut til å ha nor å si i forhold til hvilke sædceller som kommer frem til egget. I min omgangskrets er det påfallende at de aller tynneste damene får guttebabyer. Det samme gjelder de tynneste kjendisene. Sånn er det bare. Jeg tror jo ikke at dette er en nyoppdaget vitenskap, men syns det var morsomt å se hvordan dere her inne kom ut av det på denne "undersøkelsen". Aldri i livet om jeg hadde trodd at folk skulle reagere på denne måten. Knis. HI Anonymous poster hash: d1a26...5fb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #25 Skrevet 5. november 2014 Sånn for å ødelegge hypotesen din. Det er mannen som bestemmer kjønnet, ergo har det ingenting å si om kvinnen er tykk eller tynn. Anonymous poster hash: 2355a...8d6 HI hadde sikkert lyst til å fremheve hvor tynn og fin hun er. De fleste voksne folk som har barn vet vel at det er mannen som "bestemmer" kjønnet, med mindre de har aldri tatt i en bok før? Det er en sterk forenkling. Det stemmer at X-sædceller gir jente og Y gutt, og disse kommer jo fra far. Forhold hos mor (kosthold, stress, andre ting som kan gi påvirke hormonballansen etc) vil derimot kunne favorisere den ene typen over det andre. Det vet de fleste som ikke bare har tatt i en bok, men også åpnet den Anonymous poster hash: e09a6...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå