Gå til innhold

Og hvor er alle deltidsjobbene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dem er det mange av i helse og omsorgsektor. Barnevernsinstustisjoner, sykehjem, barnehager, sfo, Pu-boliger osv .  Butikker har også endel utlysninger på deltid.  Man kan ikke si at deltidsstillinger ikke finnes, det er BULLshit. Hilsen ei som jevnlig følger med på Nav.no sine jobbsider, og har gjort det i 4 år. 

Anonymous poster hash: 97f24...8f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter NAV reformen er det blitt flere uførepensjoneringer. Nå skal samme etaten ha flere uføre ut i jobb?

Mulig våre naboer ikke har NAV?

Trodde øya Mol var i Danmark jeg.

Anonymous poster hash: 38555...6a9

Skrevet

Dem er det mange av i helse og omsorgsektor. Barnevernsinstustisjoner, sykehjem, barnehager, sfo, Pu-boliger osv . Butikker har også endel utlysninger på deltid. Man kan ikke si at deltidsstillinger ikke finnes, det er BULLshit. Hilsen ei som jevnlig følger med på Nav.no sine jobbsider, og har gjort det i 4 år.

Det finnes mange deltidsstillinger, men ikke for kontorrotter, er min påstand.

Anonymous poster hash: 0efbe...785

Skrevet

Dem er det mange av i helse og omsorgsektor. Barnevernsinstustisjoner, sykehjem, barnehager, sfo, Pu-boliger osv .  Butikker har også endel utlysninger på deltid.  Man kan ikke si at deltidsstillinger ikke finnes, det er BULLshit. Hilsen ei som jevnlig følger med på Nav.no sine jobbsider, og har gjort det i 4 år. 

Leste du innlegget? Her etterlyses det deltidsstillinger innen kontor og administrasjon! Jeg blir helt skremt over hvor mange av dere som ikke evner å få med seg innholdet i en tråd!

Anonymous poster hash: 1136d...9ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...