Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #26 Skrevet 5. november 2014 Dem er det mange av i helse og omsorgsektor. Barnevernsinstustisjoner, sykehjem, barnehager, sfo, Pu-boliger osv . Butikker har også endel utlysninger på deltid. Man kan ikke si at deltidsstillinger ikke finnes, det er BULLshit. Hilsen ei som jevnlig følger med på Nav.no sine jobbsider, og har gjort det i 4 år. Anonymous poster hash: 97f24...8f5
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #27 Skrevet 5. november 2014 Etter NAV reformen er det blitt flere uførepensjoneringer. Nå skal samme etaten ha flere uføre ut i jobb? Mulig våre naboer ikke har NAV? Trodde øya Mol var i Danmark jeg. Anonymous poster hash: 38555...6a9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #28 Skrevet 5. november 2014 Dem er det mange av i helse og omsorgsektor. Barnevernsinstustisjoner, sykehjem, barnehager, sfo, Pu-boliger osv . Butikker har også endel utlysninger på deltid. Man kan ikke si at deltidsstillinger ikke finnes, det er BULLshit. Hilsen ei som jevnlig følger med på Nav.no sine jobbsider, og har gjort det i 4 år. Anonymous poster hash: 97f24...8f5 Det finnes mange deltidsstillinger, men ikke for kontorrotter, er min påstand. Anonymous poster hash: 0efbe...785
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #29 Skrevet 5. november 2014 Dem er det mange av i helse og omsorgsektor. Barnevernsinstustisjoner, sykehjem, barnehager, sfo, Pu-boliger osv . Butikker har også endel utlysninger på deltid. Man kan ikke si at deltidsstillinger ikke finnes, det er BULLshit. Hilsen ei som jevnlig følger med på Nav.no sine jobbsider, og har gjort det i 4 år. Anonymous poster hash: 97f24...8f5 Leste du innlegget? Her etterlyses det deltidsstillinger innen kontor og administrasjon! Jeg blir helt skremt over hvor mange av dere som ikke evner å få med seg innholdet i en tråd! Anonymous poster hash: 1136d...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå