Gå til innhold

Oppdaget stor flekk på putetrekket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du tror du har krav på noe fra butikken? Anonymous poster hash: e9615...e33

Jeg tror ikke det. Men du får bare lure videre, jeg har sagt mitt i denne saken.

Anonymous poster hash: c9f23...1ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du tror du har krav på noe fra butikken? Anonymous poster hash: e9615...e33

Jeg tror ikke det. Men du får bare lure videre, jeg har sagt mitt i denne saken.

Hva er poenget med å lage denne tråden da?

Anonymous poster hash: e9615...e33

Skrevet

Jeg tror ikke det. Men du får bare lure videre, jeg har sagt mitt i denne saken.Anonymous poster hash: c9f23...1ea

Hva er poenget med å lage denne tråden da?Anonymous poster hash: e9615...e33

Jeg fikk svar på det jeg lurte på. :)

Skrevet

Jeg må bare: rød sokk i putetrekket under vask. Ingen har så stålkontroll på vaskingen at det ALDRI kan skje.

Med mindre du er hun der brødet i vanish-reklamen, som får flekker på klærne, og noen ganger ikke vet hva det kommer av engang 😲 (eller hun med ambisjoner om hvite håndklær)

Skrevet

Jeg må bare: rød sokk i putetrekket under vask. Ingen har så stålkontroll på vaskingen at det ALDRI kan skje.

Med mindre du er hun der brødet i vanish-reklamen, som får flekker på klærne, og noen ganger ikke vet hva det kommer av engang (eller hun med ambisjoner om hvite håndklær)

Det kan ALDRI skje hos meg.

Skrevet

La nå Hi være da. Fy så frekke dere er. Hun fikk svar på det hun lurte på. Hva er vitsen å dra den helt ut??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...