Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #26 Skrevet 5. november 2014 Kjære hi. Han påstår at du er utro,og du prøver å bevise din uskyld? Han blir sint/ voldelig mot deg, du håper ingen ser eller hører? Du er hekta fordi du innbiller deg at du trenger han?Høres dette kjent ut? Vet du,han har ikke følelser for andre enn seg selv. Vet det ikke er lett,og verre blir det. Tru meg jeg er på vei ut etter 25 år og 3 barn. Men,jeg klarer det,og det gjør du også. Stor klem Hei! Var trist å høre om deg også. håper det går bra med deg og dine små.Det du skriver kunne ikke skrevet bedre selv. Det er akkurat det jeg føler , jeg føler jeg MÅ få han tilbake på ett viss slik at jeg kan få han til å tro på meg at jeg ikke har gjort noe mot han som han tror. Jeg er jo full klar over at han har meg rundt lille fingeren sin og leker med meg som det passer han Prøver å være sterk for min lille i magen men er ikke så lett Anonymous poster hash: d90bf...867 Og det du også skrev om at at han har ikke noen følelser enn seg selv, det stemmer faktisk. Jeg spurte han hvordan kan du gjøre dette mot meg? Han svarte med at han fra nå av skulle han bry seg kunn om seg selv og ingen andre. (Selv om at han har gjort det hele veien) Anonymous poster hash: d90bf...867
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #27 Skrevet 5. november 2014 Hvis du vil beholde barnet ditt må du holde deg langt unna denne mannen. Hvis barnevernet får bekymringsmelding fra noen og oppdager at du utsetter barnet for en voldelig, hasjrøykende og kontrollerende far vil de sette inn ganske heftige tiltak. Hvis du vil beholde barnet ditt må du søke hjelp og komme deg langt bort fra denne mannen. Han er farlig og du har ansvar for et annet liv nå. Har du slektninger som kan støtte deg? Anonymous poster hash: deaf8...859 Hei. Jeg er full klar over at han hvis han hadde kommet tilbake til meg og barnet å hvis han hadde forsatt vært voldelig osv så ville jeg heller ikke tillatt han å omgås han. Men man går alltid med ett håp at han kanskje forandrer seg. Siste jeg vil er å ha barnevernet på ryggen, og det kommer ikke til å skje heller. Han sa til meg en gang * hvis jeg valgte å beholde barnet så skulle han gjøre alt for at jeg ikke fikk barnet heller* å da sa jeg men du vil jo ikke ha noe med barnet å gjøre så hvorfor sier du sånt? Han svarte aldri. Men han er nok bitter for at jeg ble gravid og han gjør alt for at jeg ikke skal beholde barnet. Men jeg har heldigvis familie som støtter meg fullt ut. Og hjelper meg med det de kan hjelpe meg med. Anonymous poster hash: d90bf...867
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #28 Skrevet 5. november 2014 Dette var trist å lese. Det virker som du er isolert og hjernevasket. Du kan ikke bo sammen med en voldelig og manipulerende mann nå som du skal ha barn. Har du noe familie du kan bo hos? Og som kan støtte deg slik at du klarer å løsrive deg og kvitte deg med denne fyren? Du må rett og slett komme deg bort så fort du kan. Anonymous poster hash: adae8...4e4 Er nok riktig at jeg er blir hjernevasket på det groveste... Jeg har familie heldigvis som støtter meg fullt ut. Anonymous poster hash: d90bf...867
Anonym bruker Skrevet 5. november 2014 #29 Skrevet 5. november 2014 Du skal være dritglad for at han ikke vil ha noe med deg å gjøre! Slett nr hans, flytt langt vekk og aldri aldri aldri la den voldelige drittsekken få vite at han har et barn. Fyren høres helt sinnsyk ut, og skal ikke ha noe med barn å gjøre etter min mening. DU burde også virkelig ta deg sammen, du fremstiller deg selv som en vårkåt 16-åring som mangler litt mellom ørene. På tide å vokse opp og skjerpe seg, du skal bli mor, og da får du faen se til å få livet ditt under kontroll! Skam deg som overhodet TENKER på å ville ha en sånn jævla psykopat i livet til barnet ditt, vil du virkelig ungen din så vondt? Når man velger å få barn bør man skjønne såpass at barnet kommer først, ikke dine fjortisstanker om at denne dritten av en mann kanskje kan bli en snill og god familiefar.. Anonymous poster hash: 05fa5...e15 Dette var hyggelig å lese. Anonymous poster hash: d90bf...867
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #30 Skrevet 19. november 2014 Du skal være dritglad for at han ikke vil ha noe med deg å gjøre! Slett nr hans, flytt langt vekk og aldri aldri aldri la den voldelige drittsekken få vite at han har et barn. Fyren høres helt sinnsyk ut, og skal ikke ha noe med barn å gjøre etter min mening. DU burde også virkelig ta deg sammen, du fremstiller deg selv som en vårkåt 16-åring som mangler litt mellom ørene. På tide å vokse opp og skjerpe seg, du skal bli mor, og da får du faen se til å få livet ditt under kontroll! Skam deg som overhodet TENKER på å ville ha en sånn jævla psykopat i livet til barnet ditt, vil du virkelig ungen din så vondt? Når man velger å få barn bør man skjønne såpass at barnet kommer først, ikke dine fjortisstanker om at denne dritten av en mann kanskje kan bli en snill og god familiefar.. Anonymous poster hash: 05fa5...e15 Dette var hyggelig å lese. Anonymous poster hash: d90bf...867 Jeg blir/har av denne mannen Nå sier han plutselig at han har bare utnyttet meg og forholdet har ikke betydd noe for han + jeg spurte om han driver å har seg med ei annen eller holder på ei annen, han sa her om dagen ja, men så plutselig sa han nei det var bare noe han sa for å bli kvitt meg:( også snakket jeg med han kveld og spurte samme spm om han holder på med ei annen - Han svarte aldri indirekte ja eller nei, men det virket som at har ei annen! Det er så utrolig sårende at jeg har bare lyst å dø klarer ikke å nyte graviditeten pga han Anonymous poster hash: d90bf...867
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #31 Skrevet 19. november 2014 Du skal være dritglad for at han ikke vil ha noe med deg å gjøre! Slett nr hans, flytt langt vekk og aldri aldri aldri la den voldelige drittsekken få vite at han har et barn. Fyren høres helt sinnsyk ut, og skal ikke ha noe med barn å gjøre etter min mening. DU burde også virkelig ta deg sammen, du fremstiller deg selv som en vårkåt 16-åring som mangler litt mellom ørene. På tide å vokse opp og skjerpe seg, du skal bli mor, og da får du faen se til å få livet ditt under kontroll! Skam deg som overhodet TENKER på å ville ha en sånn jævla psykopat i livet til barnet ditt, vil du virkelig ungen din så vondt? Når man velger å få barn bør man skjønne såpass at barnet kommer først, ikke dine fjortisstanker om at denne dritten av en mann kanskje kan bli en snill og god familiefar.. Anonymous poster hash: 05fa5...e15 Dette var hyggelig å lese. Anonymous poster hash: d90bf...867 Jeg blir/har av denne mannen Nå sier han plutselig at han har bare utnyttet meg og forholdet har ikke betydd noe for han + jeg spurte om han driver å har seg med ei annen eller holder på ei annen, han sa her om dagen ja, men så plutselig sa han nei det var bare noe han sa for å bli kvitt meg:( også snakket jeg med han kveld og spurte samme spm om han holder på med ei annen - Han svarte aldri indirekte ja eller nei, men det virket som at har ei annen! Det er så utrolig sårende at jeg har bare lyst å dø klarer ikke å nyte graviditeten pga han Anonymous poster hash: d90bf...867 Kan noen vær så snill å skrive konkrete svar på hvordan jeg skal motivere meg selv til å la være å ringe han? Jo mer jeg ringer han jo mer såret jeg blir, men allikevel så sårer det ikke på den måten som før. Jeg er mer likegyldig til at han kaller meg hore, at jeg er syk i hodet osv. Jeg forstår jo det, er jo ikke normalt å ringe ned eksen sin hele tiden. Men jeg føler meg hekta av å ringe han. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal la være. Jeg kan jo seff knuse tlf, kaste sim kortet men har prøvd det før, det hjelper ikke. Da låner jeg tlf til andre i familien, og nr hans kan jeg i hodet. Jeg vil jo ikke ringe han, men jeg føler jeg MÅ! Vær så snill skriv noen gode råd og tips Anonymous poster hash: d90bf...867
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #32 Skrevet 19. november 2014 Ett eneste godt tips: Skaff deg hjelp, det er du nødt til. Du må ha psykologhjelp og kanskje legehjelp også. Du virker å være såpass ute og kjøre at du ikke evner å ta helt vare på deg selv. Da er du heller ikke i stand til å ta vare på et barn. Begynn i én ende, ta kontakt med fastlegen din og begynn der. Lykke til! Anonymous poster hash: faaf3...cc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå