Gå til innhold

Barnefaren er kanskje psyko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:):)

Jeg vil dele min historie med dere for å få noen gode råd i tiden framover.

Er 26 år, venter mittt første barn. Er snart 14 uker på vei.

Denne gutten som er faren til barnet mitt har jeg vært sammen i i 5 år. I løpet av de 5 årene har det vært slutt mange ganger.

Jeg ble utrolig forelsket i gutten, men nå føler jeg meg bare utrolig hekta på han.

Fordi jeg er vant til å ha han i livet mitt.

Vårt forhold har hatt mange episoder, som jeg nesten kunne ha skrevet en bok om.

Han er utrolig kontrollrende,veldig sjalu å har brukt mye vold mot meg. Har anmeldt han ett par ganger, men det har endt med at han har manipulert meg med å trekke den tilbake.

Var også gravid en gang med han tidligere, men da tok jeg abort fordi forholdene var så utrolig ustabile mellom oss, selv om at jeg har slitt med det i senere tid og angrer noe som F.

(til de som lurer på hvorfor j ble gravid igjen med han er fordi jeg tåler ikke noen previnsjon)

Vi har hatt utrolige mange gode stunder sammen også, mange gode minner, vi bodde sammen 4/5 årene, nå bor vi ikke sammen å har ikke bodd sammen i over 1 år. Vi er heller ikke kjærester for øyeblikket når han da dumpet meg fordi han tror jeg har vært utro mens jeg bodde hos foreldrene mine.

Noe som har aldri skjedd, men dette har jeg blitt beskyldt også før, at jeg snakker sammen med andre gutter, eller at jeg går til andre gutter å har meg med de når jeg han har kranglet sammen osv.

Noe som ikke er sant, har alltid blitt kalt masse stygge ord, som at "jeg får ikke noe bedre en negere eller andre utlandske gutter" " at jeg er en shiten hore" jeg spriker med bena mine for alkohol eller en røyk" osv osv.

Han finner på ting som ikke er sant, mens vi bodde sammen så måtte jeg offte sitte alene hjemme innelåst(han pleide å låse meg utenfra å ta meg seg nøkkelen) mens han dro på fiske tur mens kompiser eller dro til kompisene sine å kosa seg. Å jeg satt hjemme som idiot å så på tv.

Det verste vil jeg påstå er alle volds episodene, der han har slått meg på det groveste. Den ene gangen når jeg var gravid 1 gangen med han og han var så redd for at jeg skulle beholde at han prøvde å sparke meg i magen og prøvde å ta pusten min med puten.

Så dum som jeg var tilgite jeg han hver gang. Har aldri heller møtt noen av familien hans eller vennene hans, har alltid vært bare meg og han å Ingen andre.

Til å med når vi dro sammen på forskjellige kjøpe senter så kunne han ikke holde meg in hånda, hvis noen kastet blikk på meg så var jeg ei hore fordi jeg tittet på de først. Endte alltid med at vi bare dro hjem fordin han klikket.

Det er så utrolig mye at jeg kunne ha skrevet en bok.

Han er heller ikke noe alkoholiker, han bruker ikke alkohol. Men han røyker til daglig weed, og jobber heller ikke. Han bruker tiden sin på gudene vet for øyeblikket. Han forteller meg aldri noe lenger.

Det jeg trenger råd er; faktum er at j er gravid med han igjen(han tror ikke på meg, han sier det er ikke mitt barn) den mnd jeg ble gravid så var j en hel mnd hver dag med han å allikevel tror han at j har vært utro.

Etter jeg har fortalt han om graviditeten så vil han ikke ha noe med meg å

Gjøre, selv om at vi faktisk ikke var kjærester i følge han når vi ble gravide. Fordi han sjekket facebooken min å fant en meld jeg hadde fått fra en gammel venn som bare stå er alt bra? Etter det så har han også vært en idiot. Og han gikk ammok på min fb å slettet alt av gutter han fant, han ringte også denne gammle vennen min å skjelte ut, samtlige han skrev mange meld til de forskjellige gutte vennene mine, å skrev "hold deg unna dama mi"

Men i følge han så var vi ikke kjærester? Og hvorfor skal det være farlige å ha klasse kamerater på fb? Ha har

Fb selv men vi har aldri vært venner der fordi han nekter å godta meg. Men jeg har sett at har jenter på venne listen sin. Å i løpet av de årene mens vi var sammen har aldri fått lov å se på mobilen hans en gang. Men jeg har alltid valgt å stole på han.

Nå som jeg er gravid å han har innsett at jeg skal beholde barnet fordi jeg orker ikke en abor til,( og han visste også at j ikke kan gå på noe prevn) han har blokkert meg på alt, skype, fb, e Mail blokkert nr mitt osv. Og til å med nr til familien min sånn at j ikke kan ringe fra dem heller.

Han sier han bryr seg ikke om meg lenger og han vil ikke møte meg eller snakke med meg å han vil heller ikke være en del av livet til meg og barnet.

Og for noen dager tilbake sa han plutselig jeg har pult ei annen jente så j vil ikke ha sex med deg lenger en gang.

Jeg tror han sa det bare fordi jeg er litt forvirra og ringer han 24/7 for å prøve å gi oss en sjangse. At jeg går så mye på nervene hans med å ringe at jeg føler han sa det for å få meg vekk fra han, fordi jeg spurte også sener er det sant er det sant? Først så sa at det var sant i to dager, men så innrømte han at var bare noe han sa fordi jeg var så syk i hodet som ringte han hele tiden :( han sier jeg burde legge meg inn eller trenger proff hjelp. I så fall om jeg trenger det så er det pga han.:( :( 😖😖😖😖😖😖

Har sagt til han at han ikke trenger å være med meg men han kan være tilstede for barnet men at han må slutte med dop.

Han svarte med "hva er det du ikke forstår jeg bryr meg ikke om deg lenger" så

Sa jeg why? Pga valget du har tatt med å beholde barnet. Jeg kan ikke tvinge han, men jeg føler meg så knust og såret, jeg er så utrolig sliten og stresset, fordi det var ikke dette jeg så får meg noen gang. Få ett barn helt alene uten kjæreste tilstede. Og pluss alt vi har gjennomgått sammen.

Vet ikke hva jeg skal gjøre, eller føle. Vet ikke hvordan jeg skal slutte å kontakte han eller få han ut av livet mitt.

Jeg vet dette ble utrolig langt, men jeg lurer på jenter: noen som har vært i lignende situasjon, er det håp for meg at han kan forandre seg og komme tilbake til meg å lille? Å leve ett fredfullt liv? Tror dere at kanskje hvis jeg lar han være en stund at han kanskje tenker seg om?

Og hva er deres beste råd for å slutte å ringe han??? Og han truet meg også med at han skulle gjøre alt i sin makt for å ta barnet i fra meg hvis jeg valgte å skrive han på fødselpappirene, men jeg er ganske sikker på at j kommer til å gjøre de. Spurte han senere hva mente han med å ta barnet? Nei det var bare noe han sa i sinne. Jeg er så forvirret fordi han sier så utrolig mye. Vær så snill hjelp meg... Er han kanskje en psykopat? Ha lest boken hekta, og mye som står i den boken kjenner jeg meg igjen 😣😣😣😣😣😣

Anonymous poster hash: d90bf...867

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var mye å lese. Hvem av dere som trenger hjelp er jeg usikker på - jeg tror dere begge trenger det.

Kontakt fastlegen din og ta en utskrift av det du har skrevet her, og så tar du det videre derifra. Jeg tror du trenger en psykolog å prate med.

Anonymous poster hash: ebd91...ed5

Skrevet

Kjære deg! Du trenger hjelp!

Du trenger hjelp for å se hvordan denne mannen har manipulert og ødelagt deg systematisk i alle årene dere har vært sammen! Du trenger hjelp til å forstå at denne mannen IKKE er noe bra for deg og IKKE kan bli det igjen.

Du har valgt å få dette barnet, da må du begynne å oppføre deg så ansvarlig som overhodet mulig!

Det å prøve å bli sammen igjen med denne mannen er IKKE en ansvarlig ting å gjøre med tanke på ditt barn! Barnet ditt fortjener langt bedre enn å vokse opp med en psykopat far.

Hvis du og han bor sammen når du får barnet har han større rettigheter. Derfor må du unngå dette!

Les gjennom det du har skrevet en gang til og så prøver du å lese det som om det er en fremmed - ikke deg selv - som har skrevet dette.

Da leser du om ei som i flere år har vært sammen med en voldelig og psykopatisk mann, en mann som kontrollerer henne og som ikke respekterer henne i det hele tatt.

Du leser om ei som flere ganger er blitt så mishandlet at hun har anmeldt ham til politiet. Og du leser om ei som er blitt så manipulert at hun har trukket tilbake anmeldelsene hver gang. Det tyder på at hun innerst inne er redd ham, og ikke tør annet. Barnet ditt fortjener langt, langt bedre enn å vokse opp med en mor som blir mishandlet så ille, som blir ødelagt psykisk. Barnet ditt bør beskyttes mot faren sin!

Det hjelper ikke at dere har hatt gode stunder innimellom og har gode minner også. Det negative med denne mannen er så negativt og så farlig for deg, at du må få hjelp til å holde deg unna ham.

Jeg synes du skal gå til legen din i morgen, kontakte politiet også, og be om hjelp. Kanskje helsestasjonen kan hjelpe med psykolog også siden du nå er gravid (er ikke helt sikker på dette, men sjekk).

Du MÅ innse at du er nedpsyket og mye ødelagt av denne mannen. Og du MÅ innse at det aldri kan bli dere, at dere aldri vil bli en harmonisk, lykkelig familie. Din familie blir deg og barnet ditt.

Du kan ikke tillate å la denne mannen være en del av livet ditt!!!!!

Hvis du ikke innser alvoret i dette så risikerer du å ende opp om noen år fullstendig fysisk mishandlet eller det som verre er, du risikerer at du og barnet ditt er ødelagt psykisk, og du risikerer å aldri komme deg på beina igjen.

Du MÅ ta ansvar nå og holde deg unna denne mannen. Han er farlig for deg, og han er farlig for barnet ditt. Du har valgt å bli mor nå, da må du også ta ansvar!

Skaff deg hjelp umiddelbart, oppsøk om nødvendig krisesenteret! Du trenger hjelp, og du trenger det NÅ!

Anonymous poster hash: ae7ca...caf
Skrevet

Eventuelle diagnoser han kan ha vil jeg ikke gi meg inn på, og tenker at det heller ikke er så relevant.

Det vesentlige her er at du er utsatt for vold fra ham, både fysisk og psykisk. Du behøver hjelp og du behøver skjerming fra denne mannen. Aktuelle instanser kan være fastlege, krisesenter (de driver som oftest også med rådgivning uten at man flytter inn der), barneverntjeneste og eventuelle oppfølgingsenheter knyttet til sykehuset f.eks Ullevålteamet i Oslo. Send meg gjerne en pm om du ønsker, jeg har jobbet en del med mennesker i lignende situasjoner som den du beskriver.

Skrevet

Nei, det er ikke mulighet for det. Han kommer til å fortsette å mishandle deg fysisk og psykisk. Det kommer til å skade barnet ditt, med den grove adferden ville jeg faktisk fryktet både for eget og barnets liv.  Du bør egentlig starte på nytt et annet sted.

Siden vold og mishandling ikke er nok for deg: Han har nok holdt på med andre damer hele tiden siden han ikke vil ha deg på facebook eller introdusere deg for omgangskretsen.

Anonymous poster hash: da742...808
Skrevet

Dette var trist å lese. Det virker som du er isolert og hjernevasket. Du kan ikke bo sammen med en voldelig og manipulerende mann nå som du skal ha barn. Har du noe familie du kan bo hos? Og som kan støtte deg slik at du klarer å løsrive deg og kvitte deg med denne fyren? Du må rett og slett komme deg bort så fort du kan.

Anonymous poster hash: adae8...4e4

Skrevet

Han vil ikke forandre seg og fortjener ikke en ny sjanse!

Nå må du ta ansvar for barnet og eget liv. Fokuser på jobb og/eller utdannelse og sørg for at du klarer deg selv. 

Anonymous poster hash: 9db42...583
Skrevet

Eventuelle diagnoser han kan ha vil jeg ikke gi meg inn på, og tenker at det heller ikke er så relevant.

Det vesentlige her er at du er utsatt for vold fra ham, både fysisk og psykisk. Du behøver hjelp og du behøver skjerming fra denne mannen. Aktuelle instanser kan være fastlege, krisesenter (de driver som oftest også med rådgivning uten at man flytter inn der), barneverntjeneste og eventuelle oppfølgingsenheter knyttet til sykehuset f.eks Ullevålteamet i Oslo. Send meg gjerne en pm om du ønsker, jeg har jobbet en del med mennesker i lignende situasjoner som den du beskriver.

Jeg vil gjerne høre de eventuelle diagnosene du kunne ha gitt han. ?

Skrevet

Nei, det er ikke mulighet for det. Han kommer til å fortsette å mishandle deg fysisk og psykisk. Det kommer til å skade barnet ditt, med den grove adferden ville jeg faktisk fryktet både for eget og barnets liv. Du bør egentlig starte på nytt et annet sted.

Siden vold og mishandling ikke er nok for deg: Han har nok holdt på med andre damer hele tiden siden han ikke vil ha deg på facebook eller introdusere deg for omgangskretsen.

Anonymous poster hash: da742...808

Jeg vet ikke helt hva du mener med at "siden vold og mishandling er ikke nok for deg så har han holdt på med andre jenter hele tiden? Hvem har sagt at vold og ikke mishandling er ikke nok for meg? Hadde du visst hva jeg har gjennomgått så hadde du nok ikke skrevet det du skrev.

Skrevet

Jeg vil gjerne høre de eventuelle diagnosene du kunne ha gitt han. ?

Hun skrev det at hun ikke ville gi seg utpå diagnoser som en kommentar til at HI skrev i overskriften at han kanskje var "psyko", vil jeg tro.

Skrevet

Denne mannen ville jeg holdt meg så langt unna som bare det. Jeg ville aldri fått barn med ham, og jeg ville søkt det jeg kunne å få hjelp til å komme meg unna. Jo før jo heller. Snakk med folk rundt deg, foreldre, krisesenter, hva som helst, og LØP i motsatt retning av ham. Finn deg en notisbok og begynn å skrive ned hver gang noe skjer. Jeg er sikker på at du har glemt mye, men du kan trenge senere å dokumentere. ha alltid notisboken i nærheten. Spar på tekstmeldinger etc fra ham, så du har det til du evt trenger det. Heia heia! LØP!!

Skrevet

Nå virker det som om mannen ikke vil ha HI, og slik jeg forstår det bor de ikke sammen og den som ønsker kontakt er HI.

Tror ingen bønnhørt inn på noen diagnosestilling av HIs ex basert på dette innlegget.

HI trenger hjelp for å fokusere på seg selv og ikke exen.

Skrevet

I en slik situasjon virker det best å holde seg laaaaaaangt unna han fyren og kanskje vurdere abort så du slipper å måtte sende barnet ditt på samvær med en slik fyr hvis han plutselig skulle finne ut at han vil det.

Anonymous poster hash: 05355...9ad
Skrevet

Dette var mye å lese. Hvem av dere som trenger hjelp er jeg usikker på - jeg tror dere begge trenger det.

Kontakt fastlegen din og ta en utskrift av det du har skrevet her, og så tar du det videre derifra. Jeg tror du trenger en psykolog å prate med.

Jeg går til psykolog og har litt nytte av timene. Men jeg føler ikke det hjelper så mye i lengden.

Skrevet

Jeg går til psykolog og har litt nytte av timene. Men jeg føler ikke det hjelper så mye i lengden.

Og hva sier psykologen? På meg virker det rett og slett som om du gjør det du kan for å være i din ex sitt liv, og ikke han som prøver å holde på deg.

Skrevet

Nå virker det som om mannen ikke vil ha HI, og slik jeg forstår det bor de ikke sammen og den som ønsker kontakt er HI.

Tror ingen bønnhørt inn på noen diagnosestilling av HIs ex basert på dette innlegget.

Takk for at du forstå innlegget mitt!!! Det er helt riktig det du skriver. Vi bor ikke sammen, og skal ikke bo sammen med han heller. Å det er helt riktig at det er jeg som "plager" han for øybøikket mens han ikke vil ha kontakt med meg pga jeg valgte å beholde barnet å fordi han tror jef har vært utro! Poenger med innlegget var å få innspill til hvordan jeg kan drite i han å fokusere på meg selv i steden. Jeg føler meg hekta på karen.

Skrevet (endret)

Har ikke lest alt. Du må be til gud om at han mener alvor når han sier at ikke vil ha noe mer med deg å gjøre. Oppgi "far ukjent". Flytt langt bort og start et liv der du kan forsørge barnet ditt selv (om enn med midler fra NAV og deltidsjobb i kassa på Rimi).

Denne historien ender i beste fall "bare" med vold mot deg og lidelse for barnet, men antakelig mye, mye verre hvis ikke du tar grep før barnet blir født. Skjønner du?

Endret av Berta_78
Skrevet

Men ærlig talt, HI. Du sier du er hekta på karen... Da er det på tide å se fyren for det han faktisk er, ikke det du gjør ham til inni hodet ditt!

Unnskyld meg, men hvorfor i h... vil du være med en mann som har vært så voldelig mot deg at du flere ganger har måttet anmelde ham? Hvorfor vil du ha kontakt med en mann som mishandler deg?

Han har aldri villet være venn med deg på facebook, på alle årene han har aldri presentert deg for familien hans , dvs. han har aldri egentlig følt at han har vært i et forhold med deg.

Han har hatt sex med deg, vært med deg når det passet ham, han har mishandlet deg når han følte for det, han har låst deg inne når han har følt for det.

Nå må du komme ut av boblen din og SE og INNSE hvordan denne mannen er!

Det finnes ikke en eneste grunn til at du bør ønske å se den mannen igjen noensinne!

Så snap out of it og innse realiteten!

Håper du skriver ut det du skrev i hovedinnlegget her og tar dette med deg til psykologen og legen din, for du trenger virkelig hjelp til å distansere deg fra denne mannen!

Skrevet

Takk for at du forstå innlegget mitt!!! Det er helt riktig det du skriver. Vi bor ikke sammen, og skal ikke bo sammen med han heller. Å det er helt riktig at det er jeg som "plager" han for øybøikket mens han ikke vil ha kontakt med meg pga jeg valgte å beholde barnet å fordi han tror jef har vært utro! Poenger med innlegget var å få innspill til hvordan jeg kan drite i han å fokusere på meg selv i steden. Jeg føler meg hekta på karen.

Da har jeg mer forståelse med deg enn når jeg svarte deg i natt!! Da har du innsikt til å se dette!

Jeg ville fortsatt hos psykolog, be Evt om en annen og fortell dette. Jeg har ikke konkrete råd som ikke virker platte, for jeg regner med at du har en sterkere avhengighet til han enn normalt. Få hjelp av profesjonelle. Første skritt er å innrømme dette for deg selv!

Skrevet

Du skal være dritglad for at han ikke vil ha noe med deg å gjøre! Slett nr hans, flytt langt vekk og aldri aldri aldri la den voldelige drittsekken få vite at han har et barn. Fyren høres helt sinnsyk ut, og skal ikke ha noe med barn å gjøre etter min mening.

DU burde også virkelig ta deg sammen, du fremstiller deg selv som en vårkåt 16-åring som mangler litt mellom ørene. På tide å vokse opp og skjerpe seg, du skal bli mor, og da får du faen se til å få livet ditt under kontroll! Skam deg som overhodet TENKER på å ville ha en sånn jævla psykopat i livet til barnet ditt, vil du virkelig ungen din så vondt? Når man velger å få barn bør man skjønne såpass at barnet kommer først, ikke dine fjortisstanker om at denne dritten av en mann kanskje kan bli en snill og god familiefar.. 

Anonymous poster hash: 05fa5...e15
Skrevet

Hvis du vil beholde barnet ditt må du holde deg langt unna denne mannen.

Hvis barnevernet får bekymringsmelding fra noen og oppdager at du utsetter barnet for en voldelig, hasjrøykende og kontrollerende far vil de sette inn ganske heftige tiltak.

Hvis du vil beholde barnet ditt må du søke hjelp og komme deg langt bort fra denne mannen. Han er farlig og du har ansvar for et annet liv nå.

Har du slektninger som kan støtte deg?

Anonymous poster hash: deaf8...859

Skrevet

Kjære hi. Han påstår at du er utro,og du prøver å bevise din uskyld? Han blir sint/ voldelig mot deg, du håper ingen ser eller hører? Du er hekta fordi du innbiller deg at du trenger han?Høres dette kjent ut? Vet du,han har ikke følelser for andre enn seg selv.

Vet det ikke er lett,og verre blir det.

Tru meg jeg er på vei ut etter 25 år og 3 barn. Men,jeg klarer det,og det gjør du også.

Stor klem

Skrevet

Og hva sier psykologen? På meg virker det rett og slett som om du gjør det du kan for å være i din ex sitt liv, og ikke han som prøver å holde på deg.

Jeg gjør nok ikke alt for å være i hans liv, men jeg føler meg hekta på han, selv om at jeg ikke elsker han på samme måte som jeg gjorde når han ikke var en Dush..

Skrevet

Kjære deg! Du trenger hjelp!

Du trenger hjelp for å se hvordan denne mannen har manipulert og ødelagt deg systematisk i alle årene dere har vært sammen! Du trenger hjelp til å forstå at denne mannen IKKE er noe bra for deg og IKKE kan bli det igjen.

Du har valgt å få dette barnet, da må du begynne å oppføre deg så ansvarlig som overhodet mulig!

Det å prøve å bli sammen igjen med denne mannen er IKKE en ansvarlig ting å gjøre med tanke på ditt barn! Barnet ditt fortjener langt bedre enn å vokse opp med en psykopat far.

Hvis du og han bor sammen når du får barnet har han større rettigheter. Derfor må du unngå dette!

Les gjennom det du har skrevet en gang til og så prøver du å lese det som om det er en fremmed - ikke deg selv - som har skrevet dette.

Da leser du om ei som i flere år har vært sammen med en voldelig og psykopatisk mann, en mann som kontrollerer henne og som ikke respekterer henne i det hele tatt.

Du leser om ei som flere ganger er blitt så mishandlet at hun har anmeldt ham til politiet. Og du leser om ei som er blitt så manipulert at hun har trukket tilbake anmeldelsene hver gang. Det tyder på at hun innerst inne er redd ham, og ikke tør annet. Barnet ditt fortjener langt, langt bedre enn å vokse opp med en mor som blir mishandlet så ille, som blir ødelagt psykisk. Barnet ditt bør beskyttes mot faren sin!

Det hjelper ikke at dere har hatt gode stunder innimellom og har gode minner også. Det negative med denne mannen er så negativt og så farlig for deg, at du må få hjelp til å holde deg unna ham.

Jeg synes du skal gå til legen din i morgen, kontakte politiet også, og be om hjelp. Kanskje helsestasjonen kan hjelpe med psykolog også siden du nå er gravid (er ikke helt sikker på dette, men sjekk).

Du MÅ innse at du er nedpsyket og mye ødelagt av denne mannen. Og du MÅ innse at det aldri kan bli dere, at dere aldri vil bli en harmonisk, lykkelig familie. Din familie blir deg og barnet ditt.

Du kan ikke tillate å la denne mannen være en del av livet ditt!!!!!

Hvis du ikke innser alvoret i dette så risikerer du å ende opp om noen år fullstendig fysisk mishandlet eller det som verre er, du risikerer at du og barnet ditt er ødelagt psykisk, og du risikerer å aldri komme deg på beina igjen.

Du MÅ ta ansvar nå og holde deg unna denne mannen. Han er farlig for deg, og han er farlig for barnet ditt. Du har valgt å bli mor nå, da må du også ta ansvar!

Skaff deg hjelp umiddelbart, oppsøk om nødvendig krisesenteret! Du trenger hjelp, og du trenger det NÅ!

Hei! Tusen takk for du tok deg så god tid til å skrive til meg.

Jeg føler meg veldig utmattet og nedpsyket som du sier, men mest av alt så er jeg utrolig såret.

For å bli beskyldt for å ha vært utro når jeg ikke har det, og alt det volden han påført meg. Jeg sliter veldig mye med å komme over dette, heldigvis bor vi IKKE sammen å det har vi ikke gjort på lenge.

Og har ingen planer å om å flytte sammen med han.. Jeg bare sliter utrolig mye med å rett å slett gi glipp på han og la han gå selv om at jeg innerst vet at han ikke fortjener meg. Jeg er ellers ei flott jente som er ganske smart og oppegående, men etter forholdet med han så føler jeg han har ødelagt meg. Jeg har ikke noe selvtillit i det hele pga ting han har sagt til meg og gjort. At jeg ikke er verdt noen ting og ingen vil ha meg, jeg er en shitten hore +++++. Jeg vil komme videre med livet litt spesielt når jeg skal bli mamma, men jeg er ganske isolert og har mistet alle venner pga han. Å har ingen jeg kan omgås med, borsett fra min mor. Føler at jeg aldri kommer til å bli meg selv igjen eller føler meg samme personen som jeg var. Å jeg klarer heller ikke å bli kjent med nye folk, fordi jeg er verken uten jobb og skole. Jeg er rett og slett deprimert og har fått diagnosene kronisk depriosjon fra lege. Jeg ler aldri, smiler aldri, jeg er alltid bare trist og har ikke glede av noen ting. Og det er ekstra vanskelig når jeg har ett barn i magen min, og hormonenene hjelper heller ikke. Blir verre bare...

Skrevet

Kjære hi. Han påstår at du er utro,og du prøver å bevise din uskyld? Han blir sint/ voldelig mot deg, du håper ingen ser eller hører? Du er hekta fordi du innbiller deg at du trenger han?Høres dette kjent ut? Vet du,han har ikke følelser for andre enn seg selv.

Vet det ikke er lett,og verre blir det.

Tru meg jeg er på vei ut etter 25 år og 3 barn. Men,jeg klarer det,og det gjør du også.

Stor klem

Hei! Var trist å høre om deg også. håper det går bra med deg og dine små.

Det du skriver kunne ikke skrevet bedre selv. Det er akkurat det jeg føler , jeg føler jeg MÅ få han tilbake på ett viss slik at jeg kan få han til å tro på meg at jeg ikke har gjort noe mot han som han tror. Jeg er jo full klar over at han har meg rundt lille fingeren sin og leker med meg som det passer han :(

Prøver å være sterk for min lille i magen men er ikke så lett :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...