Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #26 Skrevet 4. november 2014 Jeg tror de fleste som skriver at barnet blir passet av faren ikke mener det på den måten det kan høres ut. Det er bare en måte å forklare hvem som er med barnet. Jeg har noen ganger oppdaget at jeg har avslått å finne på ting med venner fordi mannen har planer om kvelden, og da har jeg sagt (uten å tenke meg om) at jeg må være barnevakt. Jeg mener jo virkelig ikke at jeg er barnevakt for eget barn. På samme måte som jeg ikke mener at mannen min passer barnet (som en degradert hundepasser) når jeg er ute av huset. :-) Anonymous poster hash: 1957c...339
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #27 Skrevet 4. november 2014 Jeg var borte fra barnet første gang da jeg skulle på 6ukerskontroll hos legen. Deretter var jeg med barnet tilnærmet konstant i 6 måneder (med unntak av noen trilleturer mannen ville ta alene uten meg). Det var ikke det at jeg trodde at barnet ikke klarte seg fint uten meg, men jeg visste ikke om jeg klarte meg uten barnet. Jeg følte meg fysisk avhengig av å ha barnet i nærheten. Håper jeg får en litt mindre dose av slike hormoner denne gang, da det var litt slitsomt. Men det ga seg brått når barnet ble 6 måneder, akkurat som symbiosen var over, og deretter ble det hyppigere bruk av alenetid. :-) Anonymous poster hash: 1957c...339
skjotta Skrevet 4. november 2014 #28 Skrevet 4. november 2014 Her har heldigvis barnefar aldri passet ungene. Han er pappa deres og han er hjemme med dem når Mamman skal noe. Sånn har det Vært fra dag en. Skulle likt å se dere dersom pappa til ungene deres spurte om dere kunne tenke dere å passe barnet hans mens han gikk på trening...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #29 Skrevet 4. november 2014 Med første så var jeg ikke ute uten han før han var langt over 9mnd.. Litt hønemor, men sånn var det. Med andremann så var jeg ute uten baby når han var 3-4dager. Husker ikke helt, men da leverte jeg eldste i bhg, og handlet etterpå. Var helt merkelig å gå i butikken, tror ikke jeg fikk med meg noe fornuftig. Han sov hjemme med pappaen sin. Og med han så har jeg ofte vært ute en time eller 2 på ett eller annet ærend, mens han har vært hjemme med pappaen. Deilig å få alenetid med eldste. Nå med tredjemann, så tenker jeg at det blir godt å få en time alene her og der med storebrødrene. Vurderer og å begynne å jobbe en kveld innimellom når hn er 4mnd om alt går bra, slik at jeg kan dra ut permisjonen litt. (om det fortsatt går an å gjøre det da, har ikke sjekket permisjonsregler på mange år.) Anonymous poster hash: 8a171...4e7
Dama på bygda Skrevet 4. november 2014 #30 Skrevet 4. november 2014 Å da blir vel jeg slaktet her: Fra han bare var noen dager ganger gikk jeg passe lange kveldsturer med hunden. Matet først så gikk jeg, men kunne være hjemme på kort tid. Prøvde etter to uker med flaske, så da gjorde det ingenting hvor lenge jeg ble ute. Var i utdrikningslag når han var seks uker, borte hele dagen. I utriknibgslag også når han var tre mnd hele dagen pluss natt, med påfølgende bryllup mnd etter, borte hele dagen. Har også vært borte en langhelg nettopp (3 hele dager) uten problem. Han er nå syv mnd gammel. Så han koser seg like mye med meg son med pappaen her:) Har fullammet eller til han var fem mnd, men flaske når jeg er ute. Ingen lever fortsatt i beste velgående:)
Dama på bygda Skrevet 4. november 2014 #31 Skrevet 4. november 2014 Masse skrivefeil ja, skylder på autocorrect:p
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #32 Skrevet 4. november 2014 Jeg var ute på middag med jobben i tre timer når barnet var to uker. Han var hjemme med pappaen og sov nesten hele tiden og fikk flaske. Gikk fint det. Anonymous poster hash: 665cb...555
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #33 Skrevet 4. november 2014 Da ungen var 2 uker gammel dro jeg vekk i 3 -4 timer med mamma, ungen hadde da grått i ett siden vi kom hjem fra sykehuset og jeg holdt på å klikke. Jeg kan godt være borte en time eller to flere ganger i uka, det er bare sunt for både mor og barn å få et avbrekk fra hverandre. Og ungen har da en kompetent far som fikser det meste mens vi er borte Anonymous poster hash: 57040...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå