Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #26 Skrevet 3. november 2014 Du ber om meninger, og da må du tåle å få dem. Jeg er enig i at det er uanstendig. Ikke fordi det viser at du har hatt sex med tre ulike menn (herregud!), men det virker useriøst og du fremstår som en som tar dumme og lettvinte valg. Anonymous poster hash: 77ad5...aea Så det er smartere å ta abort hvis man blir uplanlagt gravid for eksempel, enn å beholde? Og du mener det er mer lettvint å få barn enn å ta abort? seriøst? Du kan ikke ha barn du, hvis du mener at det å få barn er lettvint!! Anonymous poster hash: d1b59...802 Hvor kom egentlig abort inn i bildet?Bare fordi du er uenig med meg så trenger du ikke å tillegge meg meninger jeg ikke har! Så vidt jeg kan se har ikke Hi blitt planlagt gravid. Tvert imot planlegger hun å gå fra mannen hun har nå og bli PLANLAGT gravid med en tredje mann. Og OM man presterer å bli uplanlagt gravid gjentatte ganger, så burde man virkelig lære seg en ting eller to om prevansjon! Og du: jeg er mor selv, så jeg er fullt klar over at det å få barn ikke er lettvint. Hvordan du konkluderer annerledes er meg et stort mysterium. Anonymous poster hash: 77ad5...aea
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #27 Skrevet 3. november 2014 Du ber om meninger, og da må du tåle å få dem. Jeg er enig i at det er uanstendig. Ikke fordi det viser at du har hatt sex med tre ulike menn (herregud!), men det virker useriøst og du fremstår som en som tar dumme og lettvinte valg. Anonymous poster hash: 77ad5...aea Så det er smartere å ta abort hvis man blir uplanlagt gravid for eksempel, enn å beholde? Og du mener det er mer lettvint å få barn enn å ta abort? seriøst? Du kan ikke ha barn du, hvis du mener at det å få barn er lettvint!! Anonymous poster hash: d1b59...802 Hvor kom egentlig abort inn i bildet?Bare fordi du er uenig med meg så trenger du ikke å tillegge meg meninger jeg ikke har! Så vidt jeg kan se har ikke Hi blitt planlagt gravid. Tvert imot planlegger hun å gå fra mannen hun har nå og bli PLANLAGT gravid med en tredje mann. Og OM man presterer å bli uplanlagt gravid gjentatte ganger, så burde man virkelig lære seg en ting eller to om prevansjon! Og du: jeg er mor selv, så jeg er fullt klar over at det å få barn ikke er lettvint. Hvordan du konkluderer annerledes er meg et stort mysterium. Anonymous poster hash: 77ad5...aea Det er jo du som skriver at de som får barn med hver eneste samboer tar LETTVINTE valg. Altså, da mener du at det å få barn er mer lettvint enn det å avstå fra å få barn. Dine ord, jeg bare siterer. Anonymous poster hash: d1b59...802
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #28 Skrevet 3. november 2014 Helt vanlig. Anonymous poster hash: 882e8...6db
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #29 Skrevet 3. november 2014 Jeg tenker at det er upraktisk, mye logistikk som skal ordnes mellom mange familier når det er ferier ol. Ut over det tenker jeg ikke så mye over det. Det er mange grunner til at man kan havne i en slik situasjon, og jeg spekulerer ikke noe videre i det. Jeg har selv valgt å få tre barn i relativt ung alder (dog med samme mann, fortsatt gift) så jeg vet hvordan det er å måtte forsvare seg. Og jeg ser ikke ned på deg som en annen her sier. Det sier mer om dem enn deg. MEN dette er jo ingen problemstilling enda. Jeg hadde tatt en skikkelig oppvask med mannen om jeg var deg. Hvis han vil beholde dere får han bli med i parterapi. Lykk til Anonymous poster hash: 7cbe0...546
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #30 Skrevet 3. november 2014 Du ber om meninger, og da må du tåle å få dem. Jeg er enig i at det er uanstendig. Ikke fordi det viser at du har hatt sex med tre ulike menn (herregud!), men det virker useriøst og du fremstår som en som tar dumme og lettvinte valg. Anonymous poster hash: 77ad5...aea Så det er smartere å ta abort hvis man blir uplanlagt gravid for eksempel, enn å beholde? Og du mener det er mer lettvint å få barn enn å ta abort? seriøst? Du kan ikke ha barn du, hvis du mener at det å få barn er lettvint!! Anonymous poster hash: d1b59...802 Hvor kom egentlig abort inn i bildet?Bare fordi du er uenig med meg så trenger du ikke å tillegge meg meninger jeg ikke har! Så vidt jeg kan se har ikke Hi blitt planlagt gravid. Tvert imot planlegger hun å gå fra mannen hun har nå og bli PLANLAGT gravid med en tredje mann. Og OM man presterer å bli uplanlagt gravid gjentatte ganger, så burde man virkelig lære seg en ting eller to om prevansjon! Og du: jeg er mor selv, så jeg er fullt klar over at det å få barn ikke er lettvint. Hvordan du konkluderer annerledes er meg et stort mysterium. Anonymous poster hash: 77ad5...aea Det er jo du som skriver at de som får barn med hver eneste samboer tar LETTVINTE valg. Altså, da mener du at det å få barn er mer lettvint enn det å avstå fra å få barn. Dine ord, jeg bare siterer. Anonymous poster hash: d1b59...802 Mine ord, din tolkning.Jeg mener mentaliteten "Jeg har lyst på et barn til, så jeg går fra mannen min og finner en tredje mann å få barn med" er lettvint. Eller overfladisk og lite gjennomtenkt om du liker de begrepene bedre. Du kan fortsette å påstå at jeg mener konseptet å få barn er lettvint til krampa tar deg, men det er vel rimelig logisk at jeg vet bedre hva jeg mener om saken enn hva du gjør. Anonymous poster hash: 77ad5...aea
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #31 Skrevet 3. november 2014 Jeg hadde enten fått et barn til med den du nå bor med eller stått over det siste barnet. Det kan da seriøst ikke være viktigere med det tredje barnet enn å beholde en viss forstand og anstendighet! Anonymous poster hash: 3b831...2ed Anstendighet??? Hahaha, det at man har 3 barn betyr at man har hatt sex minst 3 ganger. Er disse folkene mindre anstendige, enn de som puler rundt hver helg, men bruker prevensjon? Hvorfor er det mer akseptert i Norge å hore rundt som singel mor, enn å få barn med hver samboer man har? Så lenge man er skikket til å ta seg av disse barna? Får ting følger for andre enn deg selv vil jeg si du mangler anstendighet ja! Her snakker vi om tre barn og en mor med dårlig dømmekraft. Nei, man kan ikke alltid skylde på mannfolka! Det er faktisk DU som velger hvilken mann du vil ha! Når du så har driti på draget minst to ganger med følge (barna) ville jeg styrt mine egne lyster og behov langt bedre gitt. Og da mener faktisk ikke jeg at det er galt med ny kjæreste eller hundre knull til, man må bare skjerme barna sine og passe seg for følgende av slik oppførsel Anonymous poster hash: 3b831...2ed
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #32 Skrevet 3. november 2014 Jeg kunne fått tre barn med tre fedre. Jeg har nå to barn med to fedre. I praksis to barn med én far, siden han fungerer som far til begge barna. Har de begge på samvær og følger opp begge to like godt. For deg hadde det vel heller ikke blitt et barn hit og et dit, for syns å huske at faren til din eldste heller ikke er tilstede? (leste innlegget for noen timer siden). Da jeg traff min nåværende hadde han tre barn og jeg slapp å vurdere barn i det hele tatt. Men hadde ikke han hatt noen ville jeg nok hatt flere. Jeg liker å ha barn i livet mitt, og to føles for lite. Jeg ville ikke valgt å få et barn til med en som behandler deg dårlig. Du fortjener å oppleve et bedre svangerskap og småbarnstid. Anonymous poster hash: 07bc5...74a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #33 Skrevet 3. november 2014 Fnis. Du spør om råd også blir du sint om folk svarer noe du ikke vil høre? Da er man plutselig en sur kjerring?Altså, MÅ du ha et barn med hver mann du møter? Holder det ikke med to barn da? Det er jo veldig sært å planlegge neste barn med neste mann, mens du fremdeles er på barn og mann nr. 2!3 barn med 3 fedre er IKKE særlig optimalt, og JA; folk vil faktisk få fordommer! Anonymous poster hash: 16166...653
skjotta Skrevet 3. november 2014 #34 Skrevet 3. november 2014 Jeg ville satt mine egne ønsker om flere barn til side og ivaretatt de to jeg har. Og å ivareta barna ville da innebåret å gå fra en mann som kaller meg stygge ting (psykisk mishandling heter det)
Gjest Skrevet 3. november 2014 #35 Skrevet 3. november 2014 Du må nesten veie for og i mot ang å få et tredje barn med den mannen du har, eller gjøre det slutt for så event få et tredje seinere. Selv hever jeg ikke noen øyebryn når folk sier de har 3 unger med tre forskjellige. Lurer også på hvorfor det er mer "horete" av oss jenter å ha tre med tre forskjellige, enn når menn har det?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #36 Skrevet 3. november 2014 Du må nesten veie for og i mot ang å få et tredje barn med den mannen du har, eller gjøre det slutt for så event få et tredje seinere. Selv hever jeg ikke noen øyebryn når folk sier de har 3 unger med tre forskjellige. Lurer også på hvorfor det er mer "horete" av oss jenter å ha tre med tre forskjellige, enn når menn har det? Har NOEN i denne tråden nevnt mannfolk med tre unger? Lag en egen tråd så skal du gjerne få min mening! Greit å holde seg til sak... Anonymous poster hash: 3b831...2ed
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #37 Skrevet 3. november 2014 Ser noen sier at folk vil få fordommer. Og det stemmer nok. Men du kan bli kritisert for alt du gjør! Du klarer aldri å gjøre alle til lags. Du må bar velge hva du gidder å bry deg om. Uansett tenker jeg at de barna du har bør komme først. Hva er i deres beste interesse. Anonymous poster hash: 7cbe0...546
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #38 Skrevet 3. november 2014 Du må nesten veie for og i mot ang å få et tredje barn med den mannen du har, eller gjøre det slutt for så event få et tredje seinere. Selv hever jeg ikke noen øyebryn når folk sier de har 3 unger med tre forskjellige. Lurer også på hvorfor det er mer "horete" av oss jenter å ha tre med tre forskjellige, enn når menn har det? Jeg hadde glatt hoppet bukk over en mann med tre unger med tre forskjellige mødre, altså Anonymous poster hash: 16166...653
Nyttårs barn Skrevet 3. november 2014 #39 Skrevet 3. november 2014 Hei Hi. Synes ikke du skal bli hos en mann som behandler deg og barna dårlig. Men det å få et tredje barn med ny mann høres slitsomt ut. Hva om dette også skjærer seg? Vil bare si det at mange av oss får kanskje ikke alt det vi ønsker oss. Selv kunne jeg også tenkt meg et tredje barn, men jeg begynnte sent med "produksjonen" og nå synes jeg at jeg er for gammel.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #40 Skrevet 3. november 2014 For det første så er det selvsagt ikke "horete" å ha mange barn med mange ulike fedre. Kjære vene for noe merkelig å skrive...Selv har jeg hatt sex med mange menn, men kunne ikke tenke meg å få barn med flere enn 1 mann ( og maks 2 hvis det ble slutt). For det andre så hadde jeg selv holdt meg langt unna en mann som hadde hatt 3 barn med 3 ulike damer. Det vitner om dårlig planlegging og dømmekraft uansett om det er er mann eller dame. Anonymous poster hash: 3efaa...2a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå