Gå til innhold

Var jeg frekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må være hinsides frekk, og mine venner også. Vi tar mat og drikke hos hverandre uten å måtte spørre pent. Og jeg føler heldigvis ikke at jeg må varte dem opp og tilby drikke når de er hos meg. Vi ligger henslengt i sofaen og tar det vi vil ha. Noe annet blir anstrengt for min del.

Jeg er ikke glad i barn som har vært i skuffen vår og plutselig gomler på en lasagneplate, men folk synes så utrolig mye er så frekt. Jeg blir helt sliten bare av tanken på alt man kan si eller gjøre som oppfattes frekt av visse. Noen burde nok bli mindre høytidelige og mer avslappet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men frekt av deg som voksen å gjøre narr av andre.Anonymous poster hash: fe10f...5c4

??Anonymous poster hash: f9004...068

Det er en annen tråd her inne om en som synes det var frekt av sønnens 8 år gamle kamerat å be om å få litt mat siden han var sulten. Jeg antar at annie her mener at jeg gjør narr som lager en tråd som speiler det innlegget. Målet mitt var dog ikke å gjøre narr, men å finne ut om det var samme oppfatning dersom det var snakk om en voksen som spurte sin venninne om å få noe drikke eller mat.  HI Anonymous poster hash: 015bd...34e
Nå er det litt forskjell på et glass vann og mat. For å gjøre det enkelt:

Kan jeg få et glass vann...ikke frekt

Når er det middag...frekt

Skrevet

Men var du ikke hos venninna di da, hi?

Har dere ikke et mer avslappet vennskap enn dette?

Jeg drikker ikke kaffe, derfor glemmer jeg å servere det. (Serverer alltid brus o.l) Men jeg har jo både vanlig traktekaffe, pulverkaffe og noe macciato-greier i skapet, og dette vet venninnene mine. Så får dem lyst på det så sier de bare "lager meg en kopp kaffe, jeg", og så går de og ordner seg selv. Vi er ganske laid back, og dette er normalt i gjengen vår :)

Vi går ikke akkurat inn i kjøleskapet eller på soverommet hos hverandre uinvitert, men å be om noe å drikke? Vi hadde ikke leet et øyebryn engang ;)

Anonymous poster hash: 2fb3e...2b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...