Gjest gangstersquad Skrevet 4. november 2014 #26 Skrevet 4. november 2014 Om anonym virkelig er hi sin nabo, så burde dere ta et lite møte før møtet og snakke om ting, så ta det opp sammen på møtet. Jo flere dere er, jo sterkere er dere. og flere slår seg kanskje sammen med dere.. Anonymous poster hash: 9f14b...1df Det var ikke dumt! Men da lar jeg det være litt opp til min anonyme nabo, siden jeg ikke vet hvem hun er Eller han for den saks skyld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå