Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #26 Skrevet 29. oktober 2014 Svigermor handler selv fast for ei på 90, så det klarer hun fint. Det er bare til seg selv det er så vanskelig Svigerfar gikk fra henne etter et langt ekteskap bla fordi han var den som måtte gjøre alt. Hun var hjemme og han jobbet. Når han kom hjem fra jobben måtte han handle, bære inn ved, og gjøre alt hun befalte. Hun har levd et liv hvor hun er så vant til at andre gjør ting for henne. Jeg syntes hun rett og slett er lat. HI Anonymous poster hash: d87ae...39d Jeg synes du er litt lite forståelsesfull med svigermoren din. Det er mye som skjer i et ekteskap i løpet av et langt liv, og at de skilte seg kan være like mye fordi svigerfaren din ikke klarte å sette grenser for seg selv, som at hun var krevende. Eller tusen andre grunner du ikke vet om. Det er kanskje vanskelig, men jeg anbefaler deg å bli litt mer åpen om hva du føler. Fortell mannen din at han bidrar for lite og snakk med svigermoren din om en ordning som passer for dere alle. Det er ikke sikkert hun vil ha hjelp med handlingen bare fordi hun trenger hjelp til å bære, det kan like godt være fordi hun har behov for litt kontakt med omverdenen og sosial omgang. Jeg synes du burde ta i et tak for å gjøre familien din harmonisk. Det innebærer at du må finne en løsning som både du og svigermor og mannen din er fornøyd med. Anonymous poster hash: c1492...2c5 Dette er det minst forståelsesfulle innlegget jeg har lest. Hi er ufør av en grunn. Hun har så godt som 100% aleneansvar for ungene fordi graver mye borte og Evt kommer sent hjem når han er i byen. Han deltar ifølge hi tilnærmet ingenting. Og så kommer svigermor og skal ha assistanse av hi. Det er ikke hi som også skal byrdes med å finne en løsning alle andre er fornøyd med... Hi - ditt ansvar er deg selv og dine barn! Har du overskudd etter dette er det din egen familie. Anonymous poster hash: da9f5...e9b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #27 Skrevet 29. oktober 2014 En frisk dame kan fint ordne det selv. Det er jo hun som bør yte deg service i form av slike ting og ikke motsatt! En annen ting er selvsagt om hun ber deg handle noe på veien når du likevel skal dit. Hilsen en som har omfattende helseplager. Anonymous poster hash: ac95d...5fd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #28 Skrevet 29. oktober 2014 UFFFFF JEG VIL BARE VÆRE MOR OG IKKE SVIGERMOR😱😱😱😱😥 HAR 3 GUTTER. Anonymous poster hash: 0e7da...4b8
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #29 Skrevet 29. oktober 2014 UFFFFF JEG VIL BARE VÆRE MOR OG IKKE SVIGERMOR😱😱😱😱😥 HAR 3 GUTTER. Anonymous poster hash: 0e7da...4b8 Du harvda alle muligheter til å oppdra dine sønner til å bidra hjemme både med fremtidige koner og sin egen mor. Du oppdrar vel ikke dine sønner til å bli slabedasker....? Anonymous poster hash: da9f5...e9b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #30 Skrevet 29. oktober 2014 UFFFFF JEG VIL BARE VÆRE MOR OG IKKE SVIGERMOR HAR 3 GUTTER. Anonymous poster hash: 0e7da...4b8 Tre gutter. Da kan du se frem til en ensom alderdom Har jo skjønt etter å ha vært en stund på dib, at det er damene som bestemmer, og damenes familier som teller. Anonymous poster hash: a3234...d69
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #31 Skrevet 29. oktober 2014 Dette burde svigermor ordne selv om hun bare er 60 uten plager. Snakk med mannen, og be ham ta praten. Svigermor virker litt manipulerende, ja.. Anonymous poster hash: 98139...62a
SagflisiHåret Skrevet 29. oktober 2014 #32 Skrevet 29. oktober 2014 Vil bare bemerke at "bare" ti minutters gange er langt nok hvis man har endel varer. Jeg er frisk og det skal ikke mer enn to tunge poser før de fem minuttene hjemover gjør meg sliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå