Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #26 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg får ingen piller før i morgenen, så det har vært null piller på meg de siste to ukene Anonymous poster hash: dee9e...0a0
SuperFries Skrevet 28. oktober 2014 #27 Skrevet 28. oktober 2014 Alt dette skal skje i brevs form. Ikke tale om at all innhenting av dokumentasjon, brev til fastlegen, svar fra fastlegen og brev tilbake til fastlegen har skjedd fra fredag til tirsdag.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #28 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har overhodet ikke peiling på saksbehandling på dette området, men bra at du har fått en løsning på problemet. Det jeg lurer litt på er hvor vondt du egentlig har, siden du har klart deg uten smertestillende i to uker. Ble nemlig operert av samme grunn som deg. Stort prolaps i nedre del av ryggen, med isjiasnerven i klem. Gikk på sterke smertestillende i flere mnd, hadde ikke fungert uten. Måtte også trappe opp doseringer og få sterkere tabletter. Ved noen tilfeller nærmest hylte jeg av smerter... Var 100 % sykemeldt i 6 mnd. Hadde "dævva" uten smertestillende!! Anonymous poster hash: 04fd5...4b6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #29 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har overhodet ikke peiling på saksbehandling på dette området, men bra at du har fått en løsning på problemet. Det jeg lurer litt på er hvor vondt du egentlig har, siden du har klart deg uten smertestillende i to uker. Ble nemlig operert av samme grunn som deg. Stort prolaps i nedre del av ryggen, med isjiasnerven i klem. Gikk på sterke smertestillende i flere mnd, hadde ikke fungert uten. Måtte også trappe opp doseringer og få sterkere tabletter. Ved noen tilfeller nærmest hylte jeg av smerter... Var 100 % sykemeldt i 6 mnd. Hadde "dævva" uten smertestillende!! Anonymous poster hash: 04fd5...4b6 Hun har vel klart seg fordi hun ikke hadde noe valg? Kanskje hun HAR "dævva" og hylt av smerter og ikke fungert i to uker? Anonymous poster hash: 5b98f...c0c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #30 Skrevet 28. oktober 2014 Nei nå er det nok pillerusen som gjør deg tullete hi! Anonymous poster hash: 86ed1...a27
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #31 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har overhodet ikke peiling på saksbehandling på dette området, men bra at du har fått en løsning på problemet. Det jeg lurer litt på er hvor vondt du egentlig har, siden du har klart deg uten smertestillende i to uker. Ble nemlig operert av samme grunn som deg. Stort prolaps i nedre del av ryggen, med isjiasnerven i klem. Gikk på sterke smertestillende i flere mnd, hadde ikke fungert uten. Måtte også trappe opp doseringer og få sterkere tabletter. Ved noen tilfeller nærmest hylte jeg av smerter... Var 100 % sykemeldt i 6 mnd. Hadde "dævva" uten smertestillende!! Anonymous poster hash: 04fd5...4b6 Hun har vel klart seg fordi hun ikke hadde noe valg? Kanskje hun HAR "dævva" og hylt av smerter og ikke fungert i to uker? Anonymous poster hash: 5b98f...c0c Mye mulig, eller kanskje hun har høyere smerteterskel enn meg? Jeg har forøvrig aldri hatt så vondt i hele mitt liv, og føder heller uten smertestillende annenhver uke enn å oppleve det jeg gjorde den gangen... Anonymous poster hash: 04fd5...4b6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #32 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har overhodet ikke peiling på saksbehandling på dette området, men bra at du har fått en løsning på problemet. Det jeg lurer litt på er hvor vondt du egentlig har, siden du har klart deg uten smertestillende i to uker. Ble nemlig operert av samme grunn som deg. Stort prolaps i nedre del av ryggen, med isjiasnerven i klem. Gikk på sterke smertestillende i flere mnd, hadde ikke fungert uten. Måtte også trappe opp doseringer og få sterkere tabletter. Ved noen tilfeller nærmest hylte jeg av smerter... Var 100 % sykemeldt i 6 mnd. Hadde "dævva" uten smertestillende!! Anonymous poster hash: 04fd5...4b6 Hun har vel klart seg fordi hun ikke hadde noe valg? Kanskje hun HAR "dævva" og hylt av smerter og ikke fungert i to uker? Anonymous poster hash: 5b98f...c0c Mye mulig, eller kanskje hun har høyere smerteterskel enn meg? Jeg har forøvrig aldri hatt så vondt i hele mitt liv, og føder heller uten smertestillende annenhver uke enn å oppleve det jeg gjorde den gangen... Anonymous poster hash: 04fd5...4b6 Men det varierer. Er også operert, men hadde aldri behov for smertestillende faktisk... Anonymous poster hash: 2553b...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå