Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #26 Skrevet 28. oktober 2014 Så lenge samværet er i HI sin leilighet kan hun selvsagt si at hverken farmor eller ny kjæreste får være tilstede. Når far har samvær utenfor hennes hjem kan hun ikke lenger bestemme dette. Men Hi har full rett til å bestemme hvem hun er villig til å ha i sin leilighet. Om far ønsker å ha med ny kjæreste på samvær når bruddet er såpass nytt så sier det seg selv at han ikke har noen innsikt i hva som er bra for hans eget barn og det viser vel til at hi har rett i å ikke stole på at han kan ta seg godt av barnet under samvær. Anonymous poster hash: 22b3e...cc9
Luksusdyret Skrevet 28. oktober 2014 #27 Skrevet 28. oktober 2014 Så lenge samværet er i HI sin leilighet kan hun selvsagt si at hverken farmor eller ny kjæreste får være tilstede. Når far har samvær utenfor hennes hjem kan hun ikke lenger bestemme dette. Men Hi har full rett til å bestemme hvem hun er villig til å ha i sin leilighet. Om far ønsker å ha med ny kjæreste på samvær når bruddet er såpass nytt så sier det seg selv at han ikke har noen innsikt i hva som er bra for hans eget barn og det viser vel til at hi har rett i å ikke stole på at han kan ta seg godt av barnet under samvær. Anonymous poster hash: 22b3e...cc9 Det er jeg fullstendig enig i. En mann som har vært utro og drar elskerinna inn i leiligheten til mor under samvær, er en dritt. Men hjemme hos ham kan han gjøre hva han vil så lenge det ikke innebærer omsorgssvikt. En annen ting - det er greit at HI kan bestemme hvem som kommer på samvær, men å nekte FARMOR kontakt med barnebarnet er utrolig egoistisk, så lenge farmor er egnet.
Elskerhøsten2014 Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #28 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg ser at mange reagerer på at farmor ikke får komme,det er rett og slett fordi barnevernet har sagt at det er best hun holder seg unna,fordi hun bryter meg ned sykisk og krangler høylytt foran ungen min. det funker ikke at hun er med på samværet,hvis dette skal være hyggelig for barnet. Ja barnet har rett og treffe faren sin og vil heller ikke nekte han det,men jeg avgjorde ikke om skal ha tilsyn eller ei..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #29 Skrevet 28. oktober 2014 Skjønner deg veldig godt Hi. Hadde heller aldri latt den nye damen til min eks treffe min med engang, de traff hverandre etter 18månders tid, så hadde ventet en god stund før han treffer henne, han trenger faren sin først og fremst. Anonymous poster hash: 6aafd...cd6
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #30 Skrevet 30. oktober 2014 Ikke gi opp! Anonymous poster hash: 6aafd...cd6
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #31 Skrevet 30. oktober 2014 Ehh, er ikke du den samme som påsto at dere skulle ta hovedomsorgen for fars eldste sønn og som i mangfoldige innlegg her inne har kommet med at far har like mye rett på hovedomsorgen som mor? Anonymous poster hash: 7fc34...1ae Finnes det ekkelt at noen mener at stebarna har det bedre hos faren mens etterpå er faren ikke god nok til p ha samvær med fellesbarn alene. Da er det virkelig snakk om å ikke se sitt stebarna beste, og en sloss for en sak som kan ha en jævlig høy pris for barnet det gjelder. Anonymous poster hash: 364d2...451 Veldig spesielt hvordan hun nærmest har langet ut mot andre mødre som har skrevet lignende innlegg her inne, men nå som hun selv er i en slik situasjon..... Hun møter seg selv i døra. Anonymous poster hash: 7fc34...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå