Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #26 Skrevet 26. oktober 2014 Vi har sex 2-4 ganger i mnd. Tror det er mer eller mindre normalt når man har små barn. Min kjæreste er fornøyd med dette og ifølge han har ikke kompisene hans, som enten er i langvarige forhold eller har barn, noe mer enn det heller. Hva med å heller styrke forholdet på annet vis, med å gjøre en ekstrs innsats med barn og hjem f.eks? Kjøpe roser eller ta henne med ut? 😊 Det er slik som får ekstra fart på sakene her i gården... Anonymous poster hash: ee4da...eb6
kiki1980 Skrevet 26. oktober 2014 #27 Skrevet 26. oktober 2014 Hvem er det som tar initiativ til sex da? Hvis det er du, gjør det oftere og sørg for at hun kommer! Er det henne som må ta initiativ så får du ta over den rollen. Her i huset er det jeg, kvinnen som må ta initiativet og da blir det ikke ofre. For det hater jeg. Syns det er sexy når mannen viser at han har skikkelig lyst på meg! Anonymous poster hash: 3d493...daa Jeg tar initiativet. Foteslår massasje, eller ta en dusj sammen. Tenne lys osv. Men hun er ikke interessert. Føler hun har sex med meg kun for å please meg. Utrolig kjipt å ha sex med en som ikke tenner på deg. Anonymous poster hash: 6fb1f...163 Mannen min prøvde det der med massasje ol men det virket ikke helt. Nemlig jeg sovnet etter en lang dag med små barn. Vi løste det slik at vi har for det meste sex om dagen fordi når barna har lagt seg, er jeg ubrukelig så trøtt er jeg. Så da har du kanskje løsningen. Etter en god natts søvn er de fleste villige! Sørg for at barna får noe fint å spise og se på tv slik at de forstyrrer ikke!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #28 Skrevet 26. oktober 2014 Før mannen min ble en egosentrisk drittsekk så hadde vi ca annenhver dag. Så endret han seg og jeg mistet lysten. Så begynte han å mase og være pågående og nå er det 3 år siden sist. Og jeg har ingen planer om å la den mannen røre meg noen gang igjen. Om du vil ha sex med kona: 1) Ikke sutre, furte eller mase. Det er så usexy at det er til å spy av. 2) Vær en mann og ta deg av hus og hjem. La henne sove, gi henne overskudd og la henne få overskudd til å ha lyst på deg igjen. Hun vil aldri få lyst på deg om du sutrer og maser og ikke løfter en finger for å bidra til familien as. Anonymous poster hash: e5bb7...bcd Men nå reflekterer du bare over ditt eget liv. Det betyr ikke at jeg og min familie er sånn. "Ikke sutre, furte" osv. Det at mannen din gjør det, betyr ikke at jeg gjør det. Hvis du aldri vil røre mannen din igjen, ville jeg gått fra han, hadde jeg vært deg HI Anonymous poster hash: 6fb1f...163
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #29 Skrevet 26. oktober 2014 Hvem er det som tar initiativ til sex da? Hvis det er du, gjør det oftere og sørg for at hun kommer! Er det henne som må ta initiativ så får du ta over den rollen. Her i huset er det jeg, kvinnen som må ta initiativet og da blir det ikke ofre. For det hater jeg. Syns det er sexy når mannen viser at han har skikkelig lyst på meg! Anonymous poster hash: 3d493...daa Jeg tar initiativet. Foteslår massasje, eller ta en dusj sammen. Tenne lys osv. Men hun er ikke interessert. Føler hun har sex med meg kun for å please meg. Utrolig kjipt å ha sex med en som ikke tenner på deg. Anonymous poster hash: 6fb1f...163 Mannen min prøvde det der med massasje ol men det virket ikke helt. Nemlig jeg sovnet etter en lang dag med små barn. Vi løste det slik at vi har for det meste sex om dagen fordi når barna har lagt seg, er jeg ubrukelig så trøtt er jeg. Så da har du kanskje løsningen. Etter en god natts søvn er de fleste villige! Sørg for at barna får noe fint å spise og se på tv slik at de forstyrrer ikke! Hun vil ikke ha sex når barna er våkne. Anonymous poster hash: 6fb1f...163
*SommerFrisk* Skrevet 26. oktober 2014 #30 Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Jeg mistet alt overskudd fram til barna var mer selvstendige, rundt 4-års alderen kom det tilbake for fullt. Er du tilstede og bidrar i hverdagen? Mange av mine venninner er oppgitte over mennene sine fordi de hele tiden sitter med mobil, aldri gjør husarbeid på eget initiativ etc. Synes ikke 2 ganger i mnd høres så ille ut om dere har flere barn og minste er 2? Hvor mye forventer du da? Anonymous poster hash: bf7e2...a1c Jeg gjør mye mer enn gjennomsnittsmannen hvertfall.Sitter ikke mye på mobilen. Hun gjør det hele tiden. Dette handler ikke om hva du syns er lite eller mye, men hva jeg syns. Hvis du leser over, ser du hva jeg syns er innenfor. Anonymous poster hash: 6fb1f...163 Du er skarp HI og det liker jeg. Jeg er enig med deg i at to ganger Pr måned er altfor lite. Jeg hadde aldri klart kun to eller fire ganger pr mnd. Det er stusselig føler jeg. Men det kan komme av at jeg er veldig opptatt av det og ofte har lyst selv. Her skjer det flere ganger i uka, enten det er full pakke, eller at vi koser oss med hverandre om du forstår. Når jeg f.eks ikke orker sex, så tenker jeg på det deiligste jeg vet og gjøre for ham/på ham, også gjør jeg det, lenge. Vi er alle forskjellige og ikke alle har så mye lyst som meg, men 2-4 på en hel måned? Det hadde jeg aldri klart, og ikke kan jeg se hvordan en mann med sterke drifter skal klare det i det lange løp. Et forhold med et sexliv som ikke fungerer er ikke bra for den parten som faktisk, kan kreve det. Endret 26. oktober 2014 av *Lionesse*
kiki1980 Skrevet 26. oktober 2014 #31 Skrevet 26. oktober 2014 Hvem er det som tar initiativ til sex da? Hvis det er du, gjør det oftere og sørg for at hun kommer! Er det henne som må ta initiativ så får du ta over den rollen. Her i huset er det jeg, kvinnen som må ta initiativet og da blir det ikke ofre. For det hater jeg. Syns det er sexy når mannen viser at han har skikkelig lyst på meg! Anonymous poster hash: 3d493...daa Jeg tar initiativet. Foteslår massasje, eller ta en dusj sammen. Tenne lys osv. Men hun er ikke interessert. Føler hun har sex med meg kun for å please meg. Utrolig kjipt å ha sex med en som ikke tenner på deg. Anonymous poster hash: 6fb1f...163 Mannen min prøvde det der med massasje ol men det virket ikke helt. Nemlig jeg sovnet etter en lang dag med små barn. Vi løste det slik at vi har for det meste sex om dagen fordi når barna har lagt seg, er jeg ubrukelig så trøtt er jeg. Så da har du kanskje løsningen. Etter en god natts søvn er de fleste villige! Sørg for at barna får noe fint å spise og se på tv slik at de forstyrrer ikke! Hun vil ikke ha sex når barna er våkne. Anonymous poster hash: 6fb1f...163 Det var rart i begynnelsen også men siden de forstyrret ikke og var i helt andre rom, var det ikke noe problem. De var jo opptatt med å spise og se på tv ol. Overtal henne til å prøve, om hun prøver vedder jeg på at det vil ikke være noen problem. Fra mitt hjørne kan jeg si at det er langt bedre enn å ha sex når jeg er overtrøtt etter en lang dag. Overtal henne!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #32 Skrevet 26. oktober 2014 Hvem er det som tar initiativ til sex da? Hvis det er du, gjør det oftere og sørg for at hun kommer! Er det henne som må ta initiativ så får du ta over den rollen. Her i huset er det jeg, kvinnen som må ta initiativet og da blir det ikke ofre. For det hater jeg. Syns det er sexy når mannen viser at han har skikkelig lyst på meg! Anonymous poster hash: 3d493...daa Jeg tar initiativet. Foteslår massasje, eller ta en dusj sammen. Tenne lys osv. Men hun er ikke interessert. Føler hun har sex med meg kun for å please meg. Utrolig kjipt å ha sex med en som ikke tenner på deg. Anonymous poster hash: 6fb1f...163 Mannen min prøvde det der med massasje ol men det virket ikke helt. Nemlig jeg sovnet etter en lang dag med små barn. Vi løste det slik at vi har for det meste sex om dagen fordi når barna har lagt seg, er jeg ubrukelig så trøtt er jeg. Så da har du kanskje løsningen. Etter en god natts søvn er de fleste villige! Sørg for at barna får noe fint å spise og se på tv slik at de forstyrrer ikke!Hun vil ikke ha sex når barna er våkne. Anonymous poster hash: 6fb1f...163 Det var rart i begynnelsen også men siden de forstyrret ikke og var i helt andre rom, var det ikke noe problem. De var jo opptatt med å spise og se på tv ol. Overtal henne til å prøve, om hun prøver vedder jeg på at det vil ikke være noen problem. Fra mitt hjørne kan jeg si at det er langt bedre enn å ha sex når jeg er overtrøtt etter en lang dag. Overtal henne! Har prøvd, men hun er veldig bestemt på det. Men er enig med deg at hun burde prøve det;) HI Anonymous poster hash: 6fb1f...163
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2014 #33 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg mistet alt overskudd fram til barna var mer selvstendige, rundt 4-års alderen kom det tilbake for fullt. Er du tilstede og bidrar i hverdagen? Mange av mine venninner er oppgitte over mennene sine fordi de hele tiden sitter med mobil, aldri gjør husarbeid på eget initiativ etc. Synes ikke 2 ganger i mnd høres så ille ut om dere har flere barn og minste er 2? Hvor mye forventer du da? Anonymous poster hash: bf7e2...a1c Jeg gjør mye mer enn gjennomsnittsmannen hvertfall.Sitter ikke mye på mobilen. Hun gjør det hele tiden. Dette handler ikke om hva du syns er lite eller mye, men hva jeg syns. Hvis du leser over, ser du hva jeg syns er innenfor. Anonymous poster hash: 6fb1f...163 Du er skarp HI og det liker jeg. Jeg er enig med deg i at to ganger Pr måned er altfor lite. Jeg hadde aldri klart kun to eller fire ganger pr mnd. Det er stusselig føler jeg. Men det kan komme av at jeg er veldig opptatt av det og ofte har lyst selv. Her skjer det flere ganger i uka, enten det er full pakke, eller at vi koser oss med hverandre om du forstår. Når jeg f.eks ikke orker sex, så tenker jeg på det deiligste jeg vet og gjøre for ham/på ham, også gjør jeg det, lenge. Vi er alle forskjellige og ikke alle har så mye lyst som meg, men 2-4 på en hel måned? Det hadde jeg aldri klart, og ikke kan jeg se hvordan en mann med sterke drifter skal klare det i det lange løp. Et forhold med et sexliv som ikke fungerer er ikke bra for den parten som faktisk, kan kreve det. Takk :-) HI Anonymous poster hash: 6fb1f...163
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. oktober 2014 #34 Skrevet 26. oktober 2014 Mannen pendler og er vanligvis bare hjemme i helgene. Da blir det som regel sex hver kveld eller kanskje 1 kveld uten. Om han er hjemme fra torsdag kveld til mandag morgen har vi sex 3-5 ganger. Det hender jeg får lurt han til en runde på badet også på dagen Når han er hjemme lengre som ved jul og ferier har vi vel sex 8-9 av 10 dager. Jeg var klar 6 uker etter fødselen til 1., og 3 uker etter fødselen til 2. Jeg tenner på at han kysser meg, forteller at han vil ha meg, at jeg er sexy osv. Vi har et veldig godt sexliv, men det går i rykk og napp det og. Jeg har dessverre ingen gode råd til deg her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå