Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før hadde vi det nesten hver dag.

Nå kanskje en til to ganger i mnd.

Jeg syns det er lite og hun sier det er pga. at vi har små barn. Men nå har det gått over to år siden fødsel. Hvor lang tid tok det før du fikk tilbake sexlysten?

Hun har ikke hatt sexlyst på 4 år. (Siden hun ble gravid med førstemann)

Anonymous poster hash: 6fb1f...163

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3-4 ganger i måneden, men her er begge fornøyd med det da.

Sexlyst er en variabel greie og det er mange ting som spiller inn, ikke bare småbarnsperioden. Du kan ikke forvente å gå gjennom livet og ha samme sexlyst hele tiden.

Anonymous poster hash: 944be...184

Skrevet

Hvem er det som tar initiativ til sex da? Hvis det er du, gjør det oftere og sørg for at hun kommer! Er det henne som må ta initiativ så får du ta over den rollen. Her i huset er det jeg, kvinnen som må ta initiativet og da blir det ikke ofre. For det hater jeg. Syns det er sexy når mannen viser at han har skikkelig lyst på meg!

Anonymous poster hash: 3d493...daa

Skrevet

Forventer ikke det heller, men en mellomting kunne hvert greit :) HI

4 ganger i mnd. Høres ikke så ille ut

Skrevet

Hvem er det som tar initiativ til sex da? Hvis det er du, gjør det oftere og sørg for at hun kommer! Er det henne som må ta initiativ så får du ta over den rollen. Her i huset er det jeg, kvinnen som må ta initiativet og da blir det ikke ofre. For det hater jeg. Syns det er sexy når mannen viser at han har skikkelig lyst på meg!

Jeg tar initiativet. Foteslår massasje, eller ta en dusj sammen. Tenne lys osv. Men hun er ikke interessert. Føler hun har sex med meg kun for å please meg. Utrolig kjipt å ha sex med en som ikke tenner på deg.

Skrevet

Hun kommer hver gang.

Hvis jeg viser at jeg har skikkelig lyst på henne, får hun bare avsmak.

Jeg har ikke forandret meg de siste årene og jeg er en "normal kjekk" mann. Så det er ikke noe med det å gjøre

Skrevet

Så ofte som mulig!

Helst hver dag

Anonymous poster hash: 63ce9...3d2

Skrevet

Tror vi hadde sex en gang i februar. Hehe. Er flere grunner til det da, men innser at det er en stund siden ;)

Anonymous poster hash: 2c970...2ff

Skrevet

Hvis jeg vil snakke med henne om det, blir hun bare sur og sier at jeg over-dramatiserer.

Har vi sex, er det kun misjonærstilling.

Hun vil aldri gjøre noe ut sv det.

Vi har ikke dusjet sammen på 4 år. Kosestund med massasje vil hun heller ikke. Hvilken jente takker nei til massasje ??? Det er kun fordi hun ikke vil sette deg i en situasjon der det kan bli sex!?!? HI

Skrevet

Hos oss er det motsatt. Jeg kunne tenkt meg å ha sex hver dag :)

Mannen er storfornøyd med 1-2 ganger i uka. Syns det var kjipt før men nå har jeg lært meg å leve med det. 

Kan jo ikke tvinge den andre til å ha like mye lyst som seg selv. 

Jeg finner frem vibratoren når mannen ikke orker, og da hender det ofte han blir tent av å høre meg komme, så da får jeg plutselig en liten overraskelse alikevell :)

Dersom du føler deg frustrert over at kjæresten din vil ha lite sex må du jo nesten bare ta saken i egne hender?

Anonymous poster hash: db1e9...cb4
Skrevet

Akkurat nå er det ganske sjelden, og jeg merker det godt at mannen kunne tenkt seg mer. Men jeg er gravid og plaget med bekkenet og kynnere, så det er ikke sex som står øverst på ønskelista mi akkurat nå. 

Men jeg ville foreslått å ta en tur til sexolog. Det hjalp oss uendelig mye i en tung periode tidligere. For hennes del så trenger hun kanskje å finne ut hva som tenner henne igjen, kanskje hun føler seg presset og mast på og at hun "må" stille opp? 

Mens du på din side gjerne vil ha mer og kanskje er ivrig og pågående uten at du helt er klar over det selv? Det blir to negativt forsterkende krefter som virker mot hverandre, og som lett kan føre til at sex blir et problem og et betent tema for dere begge. 

Jeg ville tatt en tur til sexolog, etter min erfaring er det alt for få som benytter seg av det :) 

Anonymous poster hash: e9d3f...21b
Skrevet

Akkurat nå er det ganske sjelden, og jeg merker det godt at mannen kunne tenkt seg mer. Men jeg er gravid og plaget med bekkenet og kynnere, så det er ikke sex som står øverst på ønskelista mi akkurat nå. 

Men jeg ville foreslått å ta en tur til sexolog. Det hjalp oss uendelig mye i en tung periode tidligere. For hennes del så trenger hun kanskje å finne ut hva som tenner henne igjen, kanskje hun føler seg presset og mast på og at hun "må" stille opp? 

Mens du på din side gjerne vil ha mer og kanskje er ivrig og pågående uten at du helt er klar over det selv? Det blir to negativt forsterkende krefter som virker mot hverandre, og som lett kan føre til at sex blir et problem og et betent tema for dere begge. 

Jeg ville tatt en tur til sexolog, etter min erfaring er det alt for få som benytter seg av det :)

Vil bare legge til at det viktigste for dere begge nå er at ingen bruker ordet "feil" og "problem", for det er ingens feil, og ingen som har et problem! Det er veldig sårbart og betent når man føler at sexlivet ikke fungerer, og det er utrolig viktig å veie ordene sine så ikke noen blir sittende med skyldfølelse eller skam over at de ikke klarer å tilfredsstille partneren sin. 

Skrevet

Minst én gang fra vi legger oss til vi står opp. Har vært sammen i tre år og vi begge vil ha sex hver dag. Om vi er trøtt en dag så tar vi bare en kjappis😄 sex er viktig for oss begge, så får vi se hvor lenge det varer 👍

Anonymous poster hash: 5d597...7a2

Skrevet

Hvis jeg vil snakke med henne om det, blir hun bare sur og sier at jeg over-dramatiserer.

Vi har ikke dusjet sammen på 4 år. Kosestund med massasje vil hun heller ikke. Hvilken jente takker nei til massasje ??? Det er kun fordi hun ikke vil sette deg i en situasjon der det kan bli sex!?!? HI

JEG takker nei til massasje, hehe. HATER at noen driver og vimser og knar på kroppen min, det bare kiler og det finnes ingenting sexy med det for meg. Men jeg har samtidig lyst på sex hver dag. Dessverre har mannen min lyst cirka 4-5 ganger i året, og har da også kun sex for å please meg. Jeg kommer aldri fordi han gidder ikke jobbe for det, han vil bare bli ferdig fortest mulig. Fikk vel lyst på sex igjen ca 2-3 uker etter hver fødsel.

Anonymous poster hash: a7465...c69

Skrevet

JEG takker nei til massasje, hehe. HATER at noen driver og vimser og knar på kroppen min, det bare kiler og det finnes ingenting sexy med det for meg. Men jeg har samtidig lyst på sex hver dag. Dessverre har mannen min lyst cirka 4-5 ganger i året, og har da også kun sex for å please meg. Jeg kommer aldri fordi han gidder ikke jobbe for det, han vil bare bli ferdig fortest mulig. Fikk vel lyst på sex igjen ca 2-3 uker etter hver fødsel.

Min kone har alltid elsket massasje HI

Skrevet

Ca hver time :D

Anonymous poster hash: cd17a...6a7

Skrevet

Kanskje hun har fått dårlig selvtillit i forhold til kroppen etter to graviditeter? Pass på å fortelle hun at du synes hun er nydelig og vis hvor glad du er i henne, på andre vis enn kroppslig kontakt. Ta huset, lag middag, inviter henne ut på date..

Skrevet

1-2ganger i uka. Men vi har hatt perioder med hver dag, flere ganger om dagen og vi har hatt perioder der det har gått uker mellom hver gang. Det varierer litt fra hvilken årstid det er, hvor mye stress det er ellers i hverdagen og hvor god kommunikasjonen er mellom oss.

Anonymous poster hash: 61274...815

Skrevet

Da må forklaringen være enten at hun har mistet følelser for deg, eller at hun har en annen.

Skrevet

Kanskje hun har fått dårlig selvtillit i forhold til kroppen etter to graviditeter? Pass på å fortelle hun at du synes hun er nydelig og vis hvor glad du er i henne, på andre vis enn kroppslig kontakt. Ta huset, lag middag, inviter henne ut på date..

Nei hun har ikke det. Hun er veldig fornøyd hi

Skrevet

Jeg mistet alt overskudd fram til barna var mer selvstendige, rundt 4-års alderen kom det tilbake for fullt.

Er du tilstede og bidrar i hverdagen? Mange av mine venninner er oppgitte over mennene sine fordi de hele tiden sitter med mobil, aldri gjør husarbeid på eget initiativ etc.

Synes ikke 2 ganger i mnd høres så ille ut om dere har flere barn og minste er 2?

Hvor mye forventer du da?

Anonymous poster hash: bf7e2...a1c

Skrevet

Da må forklaringen være enten at hun har mistet følelser for deg, eller at hun har en annen.

Hvorfor sier du det?

Skrevet

Aldri. Har ikke lyst på mannen

Anonymous poster hash: 9d0cb...d12
Skrevet

Jeg mistet alt overskudd fram til barna var mer selvstendige, rundt 4-års alderen kom det tilbake for fullt.

Er du tilstede og bidrar i hverdagen? Mange av mine venninner er oppgitte over mennene sine fordi de hele tiden sitter med mobil, aldri gjør husarbeid på eget initiativ etc.

Synes ikke 2 ganger i mnd høres så ille ut om dere har flere barn og minste er 2?

Hvor mye forventer du da?

Anonymous poster hash: bf7e2...a1c

Jeg gjør mye mer enn gjennomsnittsmannen hvertfall.

Sitter ikke mye på mobilen.

Hun gjør det hele tiden.

Dette handler ikke om hva du syns er lite eller mye, men hva jeg syns.

Hvis du leser over, ser du hva jeg syns er innenfor.

Skrevet

Før mannen min ble en egosentrisk drittsekk så hadde vi ca annenhver dag. Så endret han seg og jeg mistet lysten. Så begynte han å mase og være pågående og nå er det 3 år siden sist. Og jeg har ingen planer om å la den mannen røre meg noen gang igjen.

Om du vil ha sex med kona:

1) Ikke sutre, furte eller mase. Det er så usexy at det er til å spy av.

2) Vær en mann og ta deg av hus og hjem. La henne sove, gi henne overskudd og la henne få overskudd til å ha lyst på deg igjen.

Hun vil aldri få lyst på deg om du sutrer og maser og ikke løfter en finger for å bidra til familien as.

Anonymous poster hash: e5bb7...bcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...