Gå til innhold

PENISEN til mannen din- hvor ofte ser du den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver dag. Her i huset er vi ike sjenerte ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, synes synd på alle her som har så anstrengt forhold til peniser..

Jeg ser mannens penis hver dag, vi sover nakne (OMG! Er det mulig? Ja! Beklager å sjokkere så til de grader, tihihi :-P), og går nakne til dusjen osv..

Dårlig sexliv og lite lyst pga det? Oh no! Har deilig sex mange ganger i uka, periodevis daglig, og vi har vært sammen i ti år. Uansett hvem av oss som tar initiativ blir den andre kåt relativt kjapt ;)

Om andre blir kvalme og mister lysten på sex av å se mannen deres sin penis, hva med å bestille time hos en psykolog?

Jeg skjønner i alle fall ikke hvorfor det er noe sykt og rart med at vi har det så fint sammen som vi har det

Anonymous poster hash: b8424...2ad

Skrevet

Hver dag. Han har den peneste penisen jeg har sett, meget velformet og perfekt farge 😛

Skrevet

Den ser jeg flere ganger hver dag.

Vi sover nakne og dekker oss ikke til for hverandre. Dermed ser jeg den når vi legger oss og når vi står opp.

Det hender ofte at vi dusjer sammen og jaggu ser jeg den ikke da også.

I ny og ne tar han helikopterdansen for meg for å få meg til å le, og da titter jeg godt på den!

Også får jeg den ordentlig i nærsyn når vi har sex. Det har vi omtrent hver dag.

Jeg er glad i penisen til mannen min! Den er kilde til glede, nytelse og var en viktig del av det å få datteren min. Også elsker jeg mannen den er festet til.

Anonymous poster hash: f8763...389

Synes du har et litt unormalt og ekkelt syn på en penis. Det er ikke en liten Gud han har der mellom beina..... Jisses!

Anonymous poster hash: 53c21...b3b

Hahaha!! Du er jo ikke helt i vater som tolker det dithen at jeg ser mannens penis som en liten Gud. Vurdert å løse opp i issuene du har i forhold til peniser? :D

Skrevet

Ganske skjeldent egentlig. Ser her at de fleste ser snoppen hver dag, og attpåtil flere ganger, men hvordan gjør dere det da? Sprader han rundt? :P Vi går på do foran hverandre, men jeg ser skjeldent snoppen da. Og det er ikke alltid jeg får full utsikt når vi har oss heller, så det kan ta ganske lang tid mellom hver gang jeg får et glimt :P

Anonymous poster hash: 7659a...aa1

Skrevet

I hvert fall morgen og kveld da vi sover nakne og steller oss samtidig på badet.

Anonymous poster hash: 76438...ac1

Skrevet

Ganske skjeldent egentlig. Ser her at de fleste ser snoppen hver dag, og attpåtil flere ganger, men hvordan gjør dere det da? Sprader han rundt? :P Vi går på do foran hverandre, men jeg ser skjeldent snoppen da. Og det er ikke alltid jeg får full utsikt når vi har oss heller, så det kan ta ganske lang tid mellom hver gang jeg får et glimt :P

Mannen går mye naken på morgenen eks. Lager seg mat ol😄 også på kveldene etter sex,går vi rundt naken i huset,eller sitter nakne i sofaen og ser tv/spiller på iPad😊

Når vi har oss,bruker jeg først å suge han,noe jeg elsker og blir fryktelig opphisset av😊

Anonymous poster hash: 211c5...4e3

Skrevet

Er igrunn veldig rart at enkelte her inne har barn med tanke på sjeldent de ser mannens penis og hvor ekle mange synes sånt er :P

Anonymous poster hash: cd39b...8ae
Skrevet

Vi sover nakne og dekker oss ikke til for hverandre. Dermed ser jeg den når vi legger oss og når vi står opp.

I ny og ne tar han helikopterdansen for meg for å få meg til å le, og da titter jeg godt på den!

Også får jeg den ordentlig i nærsyn når vi har sex. Det har vi omtrent hver dag.

Jeg er glad i penisen til mannen min! Den er kilde til glede, nytelse og var en viktig del av det å få datteren min. Også elsker jeg mannen den er festet til.

Synes du har et litt unormalt og ekkelt syn på en penis. Det er ikke en liten Gud han har der mellom beina..... Jisses!

Hahaha!! Du er jo ikke helt i vater som tolker det dithen at jeg ser mannens penis som en liten Gud. Vurdert å løse opp i issuene du har i forhold til peniser? :D

Joda, jeg er helt i vater. Har svart tidligere i tråden at jeg ser peniser til mannen min hver dag. Syntes bare du beskrev ditt forhold til en penis på en jævlig ekkel måte.

Skrevet

Haha, synes synd på alle her som har så anstrengt forhold til peniser..

Jeg ser mannens penis hver dag, vi sover nakne (OMG! Er det mulig? Ja! Beklager å sjokkere så til de grader, tihihi :-P), og går nakne til dusjen osv..

Dårlig sexliv og lite lyst pga det? Oh no! Har deilig sex mange ganger i uka, periodevis daglig, og vi har vært sammen i ti år. Uansett hvem av oss som tar initiativ blir den andre kåt relativt kjapt ;)

Om andre blir kvalme og mister lysten på sex av å se mannen deres sin penis, hva med å bestille time hos en psykolog?

Jeg skjønner i alle fall ikke hvorfor det er noe sykt og rart med at vi har det så fint sammen som vi har det

Det er ikke akkurat så veldig turn on med en mann som vifter med kuken oppi fjeset på deg da!

Det er rett og slett bare respektløst!

Anonymous poster hash: 9f9dd...c87

Skrevet

Mannen går mye naken på morgenen eks. Lager seg mat ol også på kveldene etter sex,går vi rundt naken i huset,eller sitter nakne i sofaen og ser tv/spiller på iPad

Når vi har oss,bruker jeg først å suge han,noe jeg elsker og blir fryktelig opphisset av

Anonymous poster hash: 211c5...4e3

Har dere barn? Lager han seg mat på kjøkkenet med barna der?

Anonymous poster hash: 79a82...fab

Skrevet

Haha, synes synd på alle her som har så anstrengt forhold til peniser..Jeg ser mannens penis hver dag, vi sover nakne (OMG! Er det mulig? Ja! Beklager å sjokkere så til de grader, tihihi :-P), og går nakne til dusjen osv..Dårlig sexliv og lite lyst pga det? Oh no! Har deilig sex mange ganger i uka, periodevis daglig, og vi har vært sammen i ti år. Uansett hvem av oss som tar initiativ blir den andre kåt relativt kjapt ;)Om andre blir kvalme og mister lysten på sex av å se mannen deres sin penis, hva med å bestille time hos en psykolog?Jeg skjønner i alle fall ikke hvorfor det er noe sykt og rart med at vi har det så fint sammen som vi har detAnonymous poster hash: b8424...2ad

Det er ikke akkurat så veldig turn on med en mann som vifter med kuken oppi fjeset på deg da!Det er rett og slett bare respektløst!  Anonymous poster hash: 9f9dd...c87

Hvor sa jeg at han vifter med den i fjeset på meg? Og dessuten, om han hadde gjort det, hva som er "turn on" er veldig subjektivt

Skrevet

Peniser er rare

Anonymous poster hash: dc313...f88

Skrevet

Joda, jeg er helt i vater. Har svart tidligere i tråden at jeg ser peniser til mannen min hver dag. Syntes bare du beskrev ditt forhold til en penis på en jævlig ekkel måte.

Hehe, gå og lek med trollvennene dine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...