Gå til innhold

PENISEN til mannen din- hvor ofte ser du den?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde mannen gjort det så hadde ikke fått meg til sengs hvertfall!

Vifte med kuken foran kjæresten/samboeren hadde jeg sett på som respektløst!

Å han må være veldig lite kreativ hvis DET er måten han tror han får meg til sengs på!

Endret av me_87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det mannen gjort det så hadde ikke fått meg til sengs hvertfall!

Vifte med kuken foran kjæresten/samboeren hadde jeg sett på som respektløst!

Å han må være veldig lite kreativ hvis DET er måten han tror han får meg til sengs på!

Noen tenner på det. Jeg gjorde kanskje det i starten av forholdet. Gjør han det nå ler jeg bare eller blir irritert, null opphisselse. Things changes over time :fnise:

Anonymous poster hash: d11a8...288

Skrevet

Er da ikke sammen med noen som sover naken!De er normale oppgående personer som selvsagt sover med undertøy på! Anonymous poster hash: 9f9dd...c87

For ikke å snakke om at man selvfølgelig alltid holder seg alene på sin side av sengen, alltid lukker OG låser døren til badet, og ellers alltid dekker seg til! Noe annet kan jo ikke være normalt... Anonymous poster hash: fe998...0b9

jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Dessuten så er mannens penis meget godt gjemt under to hengende bilringer, så skulle jeg noen gang ønske å se den må jeg grave dypt!

Anonymous poster hash: 7403a...5a9

Skrevet

Hver dag stort sett. Liten leilighet, ett bad..

Skrevet

Hverdag, sover nakne begge to!

Anonymous poster hash: 05d40...a2c

Skrevet

Kopierer svaret mitt fra tråden om pupper: vi har begge et avslappet forhold til kropp så vi ser hverandre nakne hver dag

Skrevet

Hver dag. Sex hver dag , og han sover naken.

Anonymous poster hash: fa431...ee5

Skrevet

Hver kveld, han drar den frem for å plukke 😕 spenninga og lysten min hadde vert større om jeg slapp showet hver kveld!

Anonymous poster hash: 3247b...09d

Skrevet

Jeg oppfattet det som om HI spurte om hvor ofte vi SER den, ikke hvor ofte vi har sex med den. Jeg ser snabeln til gubben min hver dag.

Anonymous poster hash: 53c21...b3b

Skrevet

Alt for ofte!! Mannen vifter med snabelen i hytt og pine og tror det er så sexy itilegg hinter han ikke så rent lite på sex og viktigheten av sex for han. Hadde vært flott å få lov å velge selv når jeg vil se snabben...

Anonymous poster hash: 1b783...118

Skrevet

Ser den hver dag. Sover nakne.

På badet ser jeg han morgen og kveld. Har vært sammen i 12 år, for oss er det å være nakne noe helt annet enn ensbetydende med sex! Men fin er han å se på, trent og muskuløs, selvom han er nesten 40💪😅😍

Anonymous poster hash: 00510...eed

Skrevet

Hver morgen og kveld:-)

Anonymous poster hash: d3f2d...97f

Skrevet

Nesten hver dag, vi sover nakne, dusjer ofte sammen og dekker oss ikke til for hverandre.

Anonymous poster hash: b35b2...609
Skrevet

Vel, ikke så ofte som han ser puppene mine i alle fall. ;)

Skrevet

Her var det mange rare/ herlige svar :-P

Jeg ser den hver dag. Vi sover ofte nakne sammen, dusjer sammen, er på badet sammen, sexer ;-)

Skrevet

Er da ikke sammen med noen som sover naken!

De er normale oppgående personer som selvsagt sover med undertøy på!

Anonymous poster hash: 9f9dd...c87

Ooi oi oi! Prøv å være mindre prippen og uptight, herlig å sove naken. Lufter du aldri musa du da?
Skrevet

Den ser jeg flere ganger hver dag.

Vi sover nakne og dekker oss ikke til for hverandre. Dermed ser jeg den når vi legger oss og når vi står opp.

Det hender ofte at vi dusjer sammen og jaggu ser jeg den ikke da også.

I ny og ne tar han helikopterdansen for meg for å få meg til å le, og da titter jeg godt på den!

Også får jeg den ordentlig i nærsyn når vi har sex. Det har vi omtrent hver dag.

Jeg er glad i penisen til mannen min! Den er kilde til glede, nytelse og var en viktig del av det å få datteren min. Også elsker jeg mannen den er festet til.

Anonymous poster hash: f8763...389

Skrevet

Den ser jeg flere ganger hver dag.

Vi sover nakne og dekker oss ikke til for hverandre. Dermed ser jeg den når vi legger oss og når vi står opp.

Det hender ofte at vi dusjer sammen og jaggu ser jeg den ikke da også.

I ny og ne tar han helikopterdansen for meg for å få meg til å le, og da titter jeg godt på den!

Også får jeg den ordentlig i nærsyn når vi har sex. Det har vi omtrent hver dag.

Jeg er glad i penisen til mannen min! Den er kilde til glede, nytelse og var en viktig del av det å få datteren min. Også elsker jeg mannen den er festet til.

Anonymous poster hash: f8763...389

Synes du har et litt unormalt og ekkelt syn på en penis. Det er ikke en liten Gud han har der mellom beina..... Jisses!

Anonymous poster hash: 53c21...b3b

Skrevet

Hver dag ;-)

Anonymous poster hash: 4da15...4b4
Skrevet

Hver dag?? Det hadde drept lysten raskt i et langt forhold :P Etter x antall år, er det ikke noe spesielt syn lengre ;)

Anonymous poster hash: d9883...e17

Uenig.

Ser den hver dag og jeg elsker det, selv etter x-antall år ;)

Skrevet

Hver natt han sover hjemme siden vi sover nakne.

Når han står opp før meg.

Når han har vært i dusjen pleier jeg å komme på badet for å se han naken. Hele han, ikke bare penisen.

Når vi skal ha sex utenom i senga.

Noen ganger ellers.

Skrevet

Så godt som aldri. Ser den av og til når han tar vekk håndkleet for å ta på seg bokser etter at han har dusjet, men han gjør ofte dette i et annet rom enn soverommet. Hadde sist sex i juni, og har vel ikke sett den ti ganger siden da engang.

Anonymous poster hash: ec789...e04

Skrevet

Gud bedre.... den ser jeg da vitterlig hver dag. :) Eller nesten hver dag. Kommer mye ann om han er hjemme eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...