Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #26 Skrevet 22. oktober 2014 Det er ikke alltid utseendet som betyr noe... http://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/arnold-schwarzeneggers-mistress-mildred-baena-breaks-silence-2011146 Spør Maria Shriver.. Anonymous poster hash: 772b7...98b Uff han,David Bekham,Jude Law and u name it har alle bedratt kona mex barnepiken. Som regel er det en som er yngere enn kona😝 Anonymous poster hash: 3e3a9...4f5
Gustav Klitt Skrevet 22. oktober 2014 #27 Skrevet 22. oktober 2014 Slitsomt når mannens dyriske og ukontrollerbare seksualitet blir utfordret slik. Nesten så man skulle ønske at det fantes et slags "telt" som disse fristerinnene kunne ha på seg. Noe heldekkende og formløst som skjuler hele dama, liksom? Så hadde mannen sluppet å bli ledet ut på ville veier, han kan jo ikke noe for det, stakkar.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #28 Skrevet 22. oktober 2014 Slitsomt når mannens dyriske og ukontrollerbare seksualitet blir utfordret slik. Nesten så man skulle ønske at det fantes et slags "telt" som disse fristerinnene kunne ha på seg. Noe heldekkende og formløst som skjuler hele dama, liksom? Så hadde mannen sluppet å bli ledet ut på ville veier, han kan jo ikke noe for det, stakkar. Hadde vi hatt en smellvakker og smart mannlig au pair hadde jeg foretrukket om han også kunne hatt på seg telt. For min egen del Anonymous poster hash: cba6b...b55
*Yuna* Skrevet 22. oktober 2014 #29 Skrevet 22. oktober 2014 Ser ikke helt problemet. Vil dere ha en mann som ikke er utro av den grunn at han ikke har en tilgjengelig pen dame?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2014 #30 Skrevet 22. oktober 2014 Ser ikke helt problemet. Vil dere ha en mann som ikke er utro av den grunn at han ikke har en tilgjengelig pen dame? Nei. For noen par er dette sikkert ikke et problem i det hele tatt, men for vår del hadde jeg ikke ønsket hverken en mannlig eller kvinnelig au pair i samme alder som oss eller litt yngre boende. Ikke fordi vi er dyr som kaster oss over alle potensielle der ute, men fordi vi ønsker å være trofaste mot hverandre i kanskje 50 år. I løpet av 50 år kommer vi mest sansynlig til å gå på noen smeller eller nedturer, og når vi gjør det så vil ikke jeg ha en smellvakker og attraktiv kvinne eller mann boende under samme tak. Anonymous poster hash: cba6b...b55
LittLykkelig Skrevet 22. oktober 2014 #31 Skrevet 22. oktober 2014 Ville helst ikke hatt det, mest fordi jeg ville følt at jeg selv måtte se stunning ut for å ikke skape for stor kontrast når vi satt ved siden av hverandre rundt middagsbordet.. 😄 "Der sitter sexbomben.. Og DER sitter kvinnen i mitt liv som ser ut som en hjemløs.." 😄
Gustav Klitt Skrevet 22. oktober 2014 #32 Skrevet 22. oktober 2014 Ville helst ikke hatt det, mest fordi jeg ville følt at jeg selv måtte se stunning ut for å ikke skape for stor kontrast når vi satt ved siden av hverandre rundt middagsbordet.. 😄 "Der sitter sexbomben.. Og DER sitter kvinnen i mitt liv som ser ut som en hjemløs.." 😄 Haha, sant, det tenkte jeg ikke på en gang
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2014 #33 Skrevet 23. oktober 2014 Ville helst ikke hatt det, mest fordi jeg ville følt at jeg selv måtte se stunning ut for å ikke skape for stor kontrast når vi satt ved siden av hverandre rundt middagsbordet.. 😄 "Der sitter sexbomben.. Og DER sitter kvinnen i mitt liv som ser ut som en hjemløs.." 😄 Hihi right👍😂😂 Anonymous poster hash: 3e3a9...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå