Gå til innhold

Venninden min har en smellvakker au-pair.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er verdens snilleste og har kropp som en gudinne og vakker er hun og. Mannen til venninden er veldig ålreit men jeg kan se at han blir påvirket av å ha en slik skjønnhet hjemme.. Klarer ikke å se på henne lenge av gangen Hun har kun eget rom. Vet det ikke kommer til å skje noe men er det ikke greit å ha en snill og grei au-pair med vanlig utseende?

Anonymous poster hash: 3e3a9...4f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, la oss diskriminere de pene au pairene fordi mennene ikke klarer å ta øynene fra dem, eller blir rare i blikket. Gosj...

Hadde jeg bare hatt råd til en stygg au pair...

Anonymous poster hash: b7bb8...2d8

Skrevet

Hahahaha!!!

Anonymous poster hash: 0a4b7...abd

Skrevet

Virkelig, HI?

Anonymous poster hash: 1622e...a83

Skrevet

He he jeg hadde hatet det! Fælt, men sant.

Anonymous poster hash: dbec7...247

Skrevet

Au da :P Jeg for min del hadde hverken villet hatt en smellvakker, intelligent og kul dame, eller en smellvakker, intelligent og kul mann boende under samme tak som meg og min mann. Jeg elsker mannen min og ønsker å være med han resten av livet og da krever det at jeg tar en viss avstand til andre "potensielle" der ute. I løpet av 50 års ekteskap er det lett å brenne seg om man lever med ilden ;) (Forutsett at ilden ville leke med meg i retur da, man skal jo ikke ta dét for gitt ;)) Men det er jo bare meg. At andre kan ha søte, snille, pene, morsomme, intelligente folk i "rett" alder boende under samme tak kan jo godt hende det :)

Anonymous poster hash: cba6b...b55

Skrevet

Det heter venninnen... Ikke venninden

Anonymous poster hash: 2b038...295

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at begge er korrekt skrivemåte og ville blitt godkjent av språkrådet.

Skrevet

Neida hvis man er over 70 så heter det venninden. ;)

Anonymous poster hash: 5c610...785

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at begge er korrekt skrivemåte og ville blitt godkjent av språkrådet.

Er ganske sikker på at venninde ikke er tillatt på skriftlig bokmål, men tror det er greit på riksmål. 

Anonymous poster hash: 84108...c5d

Skrevet

Er ganske sikker på at venninde ikke er tillatt på skriftlig bokmål, men tror det er greit på riksmål.

Siden det er du som først kom med påstanden om at det er feil, synes jeg det er du som bør bevise det ;)

Skrevet

Jeg har krevd av alle mine au-papirer at de ikke skal bruke sminke, og jeg vil godkjenne alle antrekk - det er ikke aktuelt ned trange jeans og korte skjørt. Fikset det forsåvidt greit med å ta med de alle på shopping Ila deres første uke på Cubus og gikk i innkjøp ca joggebukser og collegegensere til de. De ble så glade:)

Anonymous poster hash: 1f6c9...810

Skrevet

Siden det er du som først kom med påstanden om at det er feil, synes jeg det er du som bør bevise det ;)

Har ikke kommet med noen tidligere påstand, dette var første posten min her hvis du sjekker nr under posten. Men kan følge oppfordringen din likevel. ;) http://www.riksmalsforbundet.no/Språktjenester/Språkspalten/Hvordan-skrives-….aspx?PID=293&M=NewsV2&Action=1&NewsId=165  

Finnes forøvrig heller ikke i bokmåls- eller nynorskordlista på språkrådet sine sider.

Skrevet

Jeg har krevd av alle mine au-papirer at de ikke skal bruke sminke, og jeg vil godkjenne alle antrekk - det er ikke aktuelt ned trange jeans og korte skjørt. Fikset det forsåvidt greit med å ta med de alle på shopping Ila deres første uke på Cubus og gikk i innkjøp ca joggebukser og collegegensere til de. De ble så glade:)

Hva er du for en syk en a?

Anonymous poster hash: 8a529...41c

Skrevet

Har ikke kommet med noen tidligere påstand, dette var første posten min her hvis du sjekker nr under posten. Men kan følge oppfordringen din likevel. ;)http://www.riksmalsforbundet.no/Språktjenester/Språkspalten/Hvordan-skrives-….aspx?PID=293&M=NewsV2&Action=1&NewsId=165

Finnes forøvrig heller ikke i bokmåls- eller nynorskordlista på språkrådet sine sider.

Ah, sorry ;) Vel, bevis godt nok. Jeg mener å huske jeg tok en klikk-quiz en gang der de spurte om riktig stavemåte og de sa at begge deler var riktig. Oppfordrer deg til å videresende bevismateriale til dem ;)

Skrevet

What? Det kan jo ikke være helt lov?

Skrevet

Virkelig, HI?

Anonymous poster hash: 1622e...a83

Det er ikke få menn (kjente/ukjente) som har vært utro med barnepiken.... Maybe u know

Skrevet

Også jeg som trodde riksmål bare var et annet ord for bokmål. :S Hva i all verden er det for noe da?

Anonymous poster hash: 5c610...785

Skrevet

Skjønnhet kommer an på øye som ser. Det betyr at dersom man har aupair og har en utro ektemann kan han like gjerne dytte snoppen steder han ikke skal selv om du synes at barnepiken ser ut som et troll av en kjerring! Det samme gjelder om man har en smellvakker aupair, kanskje mannen din faktisk er trofast og ser på henne som en barnepike og ikke mer?

Skrevet

Jeg tenker at så lenge mannen ikke beveger hodet som en due så er det greit👍😉

Skrevet

Det heter venninnen... Ikke vennindenAnonymous poster hash: 2b038...295

Jeg er ganske sikker på at begge er korrekt skrivemåte og ville blitt godkjent av språkrådet.Anonymous poster hash: cba6b...b55

Er ganske sikker på at venninde ikke er tillatt på skriftlig bokmål, men tror det er greit på riksmål. Anonymous poster hash: 84108...c5d

Også jeg som trodde riksmål bare var et annet ord for bokmål. :S Hva i all verden er det for noe da? Anonymous poster hash: 5c610...785

Riksmål er det gamle navnet på det som i dag er bokmål. Bokmål av i dag er likevel mye mer liberalt enn riksmålet. En innbitt riksmålsforkjemper ville f.eks. skrive efter, venninde og aften. Riksmål har enda større slektskap med dansk enn det bokmål er, riksmål kan kanskje også kalles erkekonservativt bokmål.

Anonymous poster hash: 128d6...5ce

Skrevet

Tjaaaa stoler på mannen mim men ønsker heller ikke å servere en bombshell til han. Samme omvendt vei også. Jeg er trofast men ville ikke hatt en S**** arbeider rundt meg 24/7😉 uten å bli påvirket..

Skrevet

Min mann har vært utro, med følelser involvert. Jeg har tilgitt og gått videre, men hadde aldri turt å ha en smellvakker ung villig dame løpende rundt i huset mens jeg var på jobb (jobber lengre dager enn mannen). Det hadde jeg faktisk ikke tatt sjansen på, selv om jeg ikke er enig i utsagnet "en gang utro - alltid utro".

Anonymous poster hash: 70fd4...d5b
Skrevet

En av mine venninner var au-pair i London og mannen i familien ble forelsket i henne og kom med kjærlighetserklæringer og la igjen roser på rommet hennes om natten.. Hun var -heldigvis- ikke interessert i å ta det videre, men ble allikevel ut perioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...