Gå til innhold

Bhg tar av minsten bukse og genser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De lar han gå i bare ullundertøy.

Det liker jeg ikke.

Vi kjæper bare dyre og fine merkeklær til han, og da vil jeg jo at det skal være på gutten. Ikke gjemmes bort i en kurv.

Er det vanlig at de lar barna løpe rundt i bare undertøy?

Anonymous poster hash: a4d56...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tuller?

Skrevet

Dette kan umulig være seriøst?

La barnet ditt kose seg i ullen og løpe fritt uten hemmende og stive klær.

Skrevet

Are you for real? Er det viktigere for deg at barnet ditt har på seg merkeklær enn at det er komfortabelt? Det blir fort varmt inne, og da er det vel mye bedre at han holder en behagelig temperatur enn at han koker fordi det er for varmt inni Gant-blazeren?

Litt vel tidlig å starte merkepresset også, synes du ikke?

Skrevet

Vi kjæper bare dyre og fine merkeklær til han, og da vil jeg jo at det skal være på gutten. Ikke gjemmes bort i en kurv.

??

Du tror ikke de kler av han fordi det blir litt varmt å leke inne med ullundertøy og "fine merkeklær"? Ja, det er forresten helt vanlig at unger leker inne i strømpebukse og body.

Skrevet

Tenk så deilig å få utfomde seg ordentlig! Hadde det vært "sosialt akseptert" hadde jeg gått i ullongs og tynn ulltrøye alltid 😜

Skrevet

Ja! Når det er kaldt ute og varmt inne har ungene ofte for mye klær på. Da er det bra at personalet har vett til å kle av de små. Det er herlig for dem å kunne løpe rundt i undertøyet, fritt og lett å bevege seg i :)

Anonymous poster hash: 317b7...421

Skrevet

Hvis du har ullundertøy på nå, så skjønner jeg at de tar av klærne utenpå. Det er jo fortsatt varmt ute og enda varmere inne. 

Anonymous poster hash: 6aa8c...925
Skrevet

Hihi :D Du får ta det opp med barnehagen. Si akkurat det du har skrevet her.

Haha!

Anonymous poster hash: dc95c...364

Skrevet

Herregud, skal du ta livet av ungen din du eller, gi han heteslag?

Skrevet

Hemmede og stive er de klærne ikke. Det er flotte klær av høy kvalitet, som jeg virkelig ønsker skal bli brukt på gutten.

Tror jeg får lever han uten ullundertøy, også får de ta det på han når de skal ut.

Hi.

Skrevet

Er dere seriøse? Hvorfor kjøpe fine klær om de ikke skal brukes? Og hvorfor tenker dere automatisk at dyre og fine merkeklær er det samme som stive og ubehagelige? Jeg kjøper ikke dyre merkeklær til barnet mitt, men mange fine klær. Hender ofte jeg henter vår lille i bare ullstrømpebukse og ullbody. De har da kledd av han alt han hadde på seg ved levering, og satt på han ullundertøy. Genseren, bomullsbodyen og buksen lå igjen i boksen. Synes det er litt rart at barna skal løpe rundt i undertøy, og spesielt rart at de kler av alt for så å sette på ull.

Anonymous poster hash: cfe0d...090
Skrevet

Hemmede og stive er de klærne ikke. Det er flotte klær av høy kvalitet, som jeg virkelig ønsker skal bli brukt på gutten.

Tror jeg får lever han uten ullundertøy, også får de ta det på han når de skal ut.

Hi.Anonymous poster hash: a4d56...1c2

Gjør det. Lurt forslag....

Anonymous poster hash: dc95c...364

Skrevet

Dust.....!!!!!

Anonymous poster hash: 0ae44...2b8

Skrevet

Hi.Anonymous poster hash: a4d56...1c2

Da henter du han fortsatt med ullundertøy på. De kler ikke av han alle klærne, for å kle på han igjen etter de har vært ute.

Skrevet

Det er jo et søtt trolleinnlegg dette da ;) Merkelig at noen svarer seriøst på dette, det er jo ganske åpenbart at ingen er så blåst som HI prøver å framstå som ;)

Anonymous poster hash: 110ad...ef4
Skrevet

Å kjære! Trodde jeg hadde lest alt her inne...

Barnet blir kledd i ull fordi det helt sikkert har det under dressen når de er ute, og når de da kommer inn er det lett og deilig å kun gå i strømpebukser og body.

La nå ungen være komfortabel, så kan du kle ham/henne senere.

Anonymous poster hash: 31417...d4e

Skrevet

Seriøst, jeg opplever det samme. Bortsett fra dyre merkeklær..

Jeg kler på ungen det jeg vet hun trives i temperaturmessig, ingen hemmende klær, barnehagen kler av (gidder vel ikke kle på etter bleieskift, vel...). Jeg har begynt å sende ungen dit i bare body og strømpebukse.

Det kan de jo ikke kle av >:-]

Anonymous poster hash: 89cc4...5d6

Skrevet

Du får kjøpe skikkelig dyre ullklær da. Jeg ser ingen annen løsning, jeg altså.

Skrevet

Bhg skifter IKKE fra vanlig tøy til ulltøy før de skal gå ut. Da kommer flees / ull over de klærne barnet har på, også så parkdress / regntøy. Så da er merkeklærne med ut å leker også, under flees /  ull.

JEG jobber i bhg og JEG KLER AV BARNA og lar de i å ULLUNDERTØY!

Jeg levererMITT barn på stor avd i ullundertøy / superundertøy. Flees / ull ligger på plassen til han skal ut,

Hurra for behaglige tøy for barna! 

Anonymous poster hash: dcbc5...014
Skrevet

Jobber i bhg. Og er det kaldt ute(minusgrader) og de ikke har på ullundertøy, bytter jeg fra vanlig til ull når vi skal ute. Går vi inn til lunsj, skifter vi ikke tilbake, for da skal barna legges seg etterpå.

Anonymous poster hash: 07046...20b

Skrevet

Du får kjøpe skikkelig dyre ullklær da. Jeg ser ingen annen løsning, jeg altså.

Det var et ok kompromiss, så jeg stemmer for dette forslaget :) Vinn vinn ikke sant..

Skrevet

Bhg skifter IKKE fra vanlig tøy til ulltøy før de skal gå ut. Da kommer flees / ull over de klærne barnet har på, også så parkdress / regntøy. Så da er merkeklærne med ut å leker også, under flees /  ull.  JEG jobber i bhg og JEG KLER AV BARNA og lar de i å ULLUNDERTØY! Jeg levererMITT barn på stor avd i ullundertøy / superundertøy. Flees / ull ligger på plassen til han skal ut, Hurra for behaglige tøy for barna!  Anonymous poster hash: dcbc5...014

Anser du joggebukse og collegegenser for å være ubehagelig og stivt?

Anonymous poster hash: 89cc4...5d6

Skrevet

Note to self: ikke begynn å jobbe i bhg. Makan, så mye dritt og merkelige mødre de må takle. (Jeg har litt for kort lunte til det...)

Anonymous poster hash: 9fbd0...b5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...