Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #26 Skrevet 21. oktober 2014 Mi yngste er 11 måneder nå og hun sover fra 20 til 09, fra hun var 6 uker har hun sovet natten gjennom, men da la jeg henne for natten ca. 22. Slik har begge de to andre også gjort. Hadde hun våknet kl 05 hadde jeg ihvertfall ikke tatt henne opp og startet dagen. Får hun nok mat på kvelden da? Anonymous poster hash: 3470d...84b Fordi alle barn er jo like? Alle mine tre barn er blonde. Min søster har brunetter. Det er nok bare fordi hun ikke ga de nok melk da de var små. Det er jo akkurat like idiotisk. Noen trenger mye søvn, andre lite. Noen våkner tidlig, andre sovner sent. Noen er naturlig aktive, andre liker bedre å lese i fred og ro. Anonymous poster hash: b0f7b...c01 Signerer. Dessuten skal man la et barn hylskrike i senga klokken 5 så hele familien våkner? Inkludert de andre i blokka. Anonymous poster hash: 90f7a...252
oslofrk Skrevet 21. oktober 2014 #27 Skrevet 21. oktober 2014 Temmelig nøyaktig ett år! Han våknet 4-5-senest 5.30, men nå blir den ofte 6.45 og avogtil 7! Håper det går fort - vet AKKURAT hvor helvete det er.. Vi byttet bleie i sengen og ga flaske med velling en periode - da roet han seg og sov avogtil litt til 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå