Gå til innhold

Dere som hadde babyer som våknet 05.00

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte de å sove litt lenger? (De som gjorde det..) 😀

Anonymous poster hash: a59e6...522

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter 2-3 mnd. To av mine tre babyer har gjort det.

Anonymous poster hash: 6539a...438

Skrevet

Sikkert ikke det du vil høre. Men min på 21 mnd våkner fortsatt kl 05

Skrevet

Mine to eldste våknet i 05 tiden når de var ca 07-10 mnd, så begynte de å sove til 0630-0730 :)

Skrevet

Ikke det jeg vil høre nei 🙉

Halv 6 hadde vært greit, men ikke 5 liksom!

Skrevet

Mine to eldste våknet i 05 tiden når de var ca 07-10 mnd, så begynte de å sove til 0630-0730 :)

Når la de seg da? 😉

Skrevet

Du har min fulle sympati!! :)

Skrevet

Du har min fulle sympati!! :)

Du har min også, det er vondt å stå opp så tidlig 😕

Har ei venninne med jente på 14 mnd og hun sover fra 18-07, og kl 07 må hun vekkes! Kan du tenke deg?! 😵

Skrevet

Mitt gutt har aldri våknet tidligere enn 7 da,men når han var ca 1 år så begynte å sove til rundt halv 9 om morgenen :)

Anonymous poster hash: ee695...58f
Skrevet

Når la de seg da? Anonymous poster hash: a59e6...522

De la seg 19, og sovnet stort sett med en gang :) Yngste har aldri ment at det er morgen kl 05 selv hun har hatt samme leggerutine som brødrene :)

Skrevet

Mi yngste er 11 måneder nå og hun sover fra 20 til 09, fra hun var 6 uker har hun sovet natten gjennom, men da la jeg henne for natten ca. 22.

Slik har begge de to andre også gjort.

Hadde hun våknet kl 05 hadde jeg ihvertfall ikke tatt henne opp og startet dagen.

Får hun nok mat på kvelden da? 

Anonymous poster hash: 3470d...84b
Skrevet

Veeeel. Rundt 13-4 mnd alder. Min våknet også klokken fem. Og tre. Og ett. Og tolv. Og ti. Og halv ni.

Anonymous poster hash: 90627...74b

Skrevet

Mi yngste er 11 måneder nå og hun sover fra 20 til 09, fra hun var 6 uker har hun sovet natten gjennom, men da la jeg henne for natten ca. 22.

Hadde hun våknet kl 05 hadde jeg ihvertfall ikke tatt henne opp og startet dagen.

Bolla får nok mat ja..

Lettere sagt enn gjort å ikke starte dagen kl 05, da han hylskriker hvis han ikke blir tatt opp....

Skrevet

Min er 3 og har akkurat begynt å sove lenger. Står opp 6-6.30 nå, deilig. ;)

Anonymous poster hash: e423e...4ae
Skrevet

Vår er snart fire og sover fra 19:30 til 05:30. Noen ganger våkner han nærmere fem enn halv seks. Hvis klokka kryper mot halv sju før han står opp, vet vi at han er i ferd med å bli syk.. "heldigvis" må vi uansett opp kl 6 på hverdager her i huset.

Anonymous poster hash: e0e17...d64

Skrevet

Vår er snart fire og sover fra 19:30 til 05:30. Noen ganger våkner han nærmere fem enn halv seks. Hvis klokka kryper mot halv sju før han står opp, vet vi at han er i ferd med å bli syk.. "heldigvis" må vi uansett opp kl 6 på hverdager her i huset.

Glemte helt å svare på spørsmålet ditt - det var vel et par-tre måneder at vi satt og så gamle Star Trek-repriser fra klokka fire om "morgenen".

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min på 15 mnd sto opp 4.45 igår :) Man skal kjenne at man lever!

Skrevet

Tja han holdt vel på ca et år med å våkne mellom 4-6 . Nå bikker klokka som regel seks - er vi heldig halv sju😳 Men en sjelden gang før seks fremdeles... Nå er han to... Er fremdeles våken et par- tre ganger på natta da..

Må bare stå i det - plutselig endrer det seg 😊👍

Anonymous poster hash: 6bc21...13f

Skrevet

Vi gikk gradvis (veldig) fra 04.30 ved 7-8 mndrs alderen til 06.00 ved barnehagestart 1,5 år gammelt. Har deretter stabilisert seg på 06.30-07.00 fra ca. 3 år. Han er 5,5 år og vi er der enda, 7 dager i uken, 365 dager i året. Jeg er A-menneske selv så det går helt greit, men 04.30 var virkelig altfor tidlig ift til vår ønsket leggetid (de voksnes). Da følte jeg at jeg levde på en egen tidssone.

Hans leggetid forble forresten veldig stabil: 19.00 frem til 2 år, deretter en periode med 18.30 og tilbake til 19.00. Ikke så lenge siden vi skjøvet det frem til 19.30.

Anonymous poster hash: 7ee10...5f0

Skrevet

Min på tre og et halvt våkner fortsatt kl 04.45 - 5

Oh happy days.

Anonymous poster hash: 7e6ed...588

Skrevet

Gutten vår har vært A-menneske siden før fødsel (husker jeg ble vekket rundt den tiden av døgnet siste del av svangerskap av en liten turner..) og er det fortsatt, snart 5 år etter. Han har variert mellom 04.30 til 06.30, sover han lenger enn det, vet vi han har feber. Det blir lettere når de blir eldre, da greier de seg i større grad selv. Gutten står selv opp, henter seg en yoghurt i kjøleskapet og setter seg gjerne foran tv og ser barnetv den halvtimen/timen før min samboer eller jeg står opp :)

Anonymous poster hash: ff509...d69
Skrevet

Min stod opp rundt 5 i tre år ca. Vi prøvde alle varianter. Mer mat, mindre mat, tidlig i seng, sent i seng. sove på dagen, ikke sove på dagen osv. Hun var bare våken da helt enkelt. Men leggingen gikk som en drøm da, så vet egentlig ikke om det var så ille:)

Anonymous poster hash: 311fc...6ef

Skrevet

Fordi alle barn er jo like?

Alle mine tre barn er blonde. Min søster har brunetter. Det er nok bare fordi hun ikke ga de nok melk da de var små.

Det er jo akkurat like idiotisk. Noen trenger mye søvn, andre lite. Noen våkner tidlig, andre sovner sent. Noen er naturlig aktive, andre liker bedre å lese i fred og ro.

Anonymous poster hash: b0f7b...c01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...