Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk flott hus med nydelig beliggenhet. Go for it hvis dere vet at dere klarer av det økonomisk da. Var i grunn ikke så veldig ille pris for et sånt hus med den beliggenheten syns jeg (men det kommer nok an på hvor man bor i landet hvilke priser man sammeligner med ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterilt, upersonlig og kaldt. Ikke kveldssol.

Fin beliggenhet og nydelig utsikt.

Skrevet

Nydelig hus. Men jeg ville ikke kjøpt et hus uten ettermiddags- eller kveldssol.

Anonymous poster hash: db530...125

Å, nå ser jeg at det ikke er ettermiddagssol der, da tror jeg nok at jeg hadde droppa det. Jepp...så viktig er det for meg ;)

Skrevet

Et flott hus! Men alt for "stramt" for min del. Men for all del et flott hus.

Synes det lå litt nærme hovedvei, men men :)

Anonymous poster hash: 3363b...31a

Skrevet

Syntes huset var knallfint! Kunne veldig gjerne tenkt meg å bo i et sånt hus. Plassen vet jeg ingenting om. Til dere som sier at det er for sterilt, upersonlig, kaldt, stramt osv - huset er jo nybygd og tomt! Med møbler, noe på veggene og ellers annet interiør blir jo huset akkurat så varmt og personlig som man vil ha det :)

Anonymous poster hash: e4bae...7e6
Skrevet

Isolert sett er det et lekkert hus, men beliggenheten hadde gjort det fullstendig uaktuelt for min del.

Anonymous poster hash: fb91f...b52

Skrevet

Huser er jo veldig flott, men det er mange ting som gjør at det ikke er aktuelt for meg.

1. Kveldssol, det er kjempeviktig for meg å ikke bo i en "skyggedal"

2. Bakken, hvordan er den om vinteren, måking osv

3. Vinduene, hvem skal pusse dem?

4. Litt for åpen løsning, alt fra musikk, støy, skravling, latter, matos osv spres jo i hele huset og det blir ikke fred å få noe sted.

5. Synes hele huset gav et litt kaldt inntrykk, hvordan er det å fyre det opp om vinteren. Varme stiger jo, og det var så høyt under taket. Jeg liker vinteren, men da må det være lunt og godt, fyr på peisen osv, det huset fremsto som kaldt i seg selv.

Men viktigst av alt, ingen hus er verdt å bo seg ihjel i. Utsikten er null verdt når det er mørkt om kvelden og dere må spinke å spare på lørdagsmiddagen fordi dere har dårlig råd, eller ikke har råd til å reise på ferie, eller det velter hele budsjettet at bilen må på reparasjon. Jeg hadde heller bodd i en leilighet enn å ha det så knegent økonomisk i hverdagen.

Anonymous poster hash: ff886...0e7
Skrevet

Helt klart et fint hus, men ikke min stil og ikke et hus jeg ville ha kjøpt. Jeg liker hus som er mer gammeldagse i stilen og ikke så sterile.

Skrevet

Veldig fint hus. Men det er både store negativer og positiver med så store vinduer. Det fine er jo at man får naturen tett innpå, så hvis jeg hadde bodd i skogen eller hatt en stor tomt der jeg kunne skjerme for innsyn med beplantning utenfor hadde jeg likt det, men når tomten ligger ved veien og har naboer så hadde jeg følt at jeg var litt på ustilling med så store vinduer. Spesielt når det blir mørkt ute.

Anonymous poster hash: 7fa0c...96d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...