Gå til innhold

Tror dere vi blir bombet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tråden gjør meg alvorlig redd. Ikke for bombing, men på grunn av det latterlig lave kunnskapsnivået på voksne mennesker. Jeg har hørt og jeg tror, med null feste i virkeligheten. Det er tragisk!

Anonymous poster hash: f4acd...47c

hvorfor tror du ikke det vil skje?

Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på hvor mange russere som bor i Norge, særlig i nordområder, så tror jeg ikke de er så keen på å bombe sitt eget folk. Russland/Sovjet har vært i kald krig mot vesten i mange tiår, og ingen har bombet eller sprengt noen. Folk bør slutte å være hodeløse høner som løper rundt og klukker, og heller konsentrere seg om den reelle UTTALTE trusselen - nemlig IS som sa fra om at de vil bombe vesten. Hver dag reiser det nye nordmenn ut til Syria for å planlegge terror mot vesten, men det er kanskje ikke så farlig? Det er dere ikke bekymret for?

Anonymous poster hash: f6ed4...053
Skrevet

Med tanke på hvor mange russere som bor i Norge, særlig i nordområder, så tror jeg ikke de er så keen på å bombe sitt eget folk. Russland/Sovjet har vært i kald krig mot vesten i mange tiår, og ingen har bombet eller sprengt noen. Folk bør slutte å være hodeløse høner som løper rundt og klukker, og heller konsentrere seg om den reelle UTTALTE trusselen - nemlig IS som sa fra om at de vil bombe vesten. Hver dag reiser det nye nordmenn ut til Syria for å planlegge terror mot vesten, men det er kanskje ikke så farlig? Det er dere ikke bekymret for?

Jeg er faktisk mer bekymret for Russland enn IS. Russland er større og har tilgang på mye mer atombomber osv enn hva is har.

Skrevet

Jeg er faktisk mer bekymret for Russland enn IS. Russland er større og har tilgang på mye mer atombomber osv enn hva is har.

Så du er mer bekymret for at et land som aldri har truet med bombing av Norge vil gjøre det, enn en terrororganisasjon som har skåret halsen av på flere vestlige journalister på youtube og sa klart fra at de SKAL ha terroraksjoner i vesten og drive hellig krig, skal bombe Norge? HVORFOR?

Skrevet

Med tanke på hvor mange russere som bor i Norge, særlig i nordområder, så tror jeg ikke de er så keen på å bombe sitt eget folk. Russland/Sovjet har vært i kald krig mot vesten i mange tiår, og ingen har bombet eller sprengt noen. Folk bør slutte å være hodeløse høner som løper rundt og klukker, og heller konsentrere seg om den reelle UTTALTE trusselen - nemlig IS som sa fra om at de vil bombe vesten. Hver dag reiser det nye nordmenn ut til Syria for å planlegge terror mot vesten, men det er kanskje ikke så farlig? Det er dere ikke bekymret for?Anonymous poster hash: f6ed4...053

Jeg er faktisk mer bekymret for Russland enn IS. Russland er større og har tilgang på mye mer atombomber osv enn hva is har.Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe

Så du er mer bekymret for at et land som aldri har truet med bombing av Norge vil gjøre det, enn en terrororganisasjon som har skåret halsen av på flere vestlige journalister på youtube og sa klart fra at de SKAL ha terroraksjoner i vesten og drive hellig krig, skal bombe Norge? HVORFOR? Anonymous poster hash: f6ed4...053

Tror vi er mer redd for deg. Pass på hjertet ditt. Det er ikke sunt å bli så sint og aggressiv....

Anonymous poster hash: 7d45b...54a

Skrevet

Vist Russland ikke skal ta oss nordmenn, hvorfor er dei så ofte å snike på norskekysten med ubåter? På søndags tur? Dei planlegger noe stort

Anonymous poster hash: 432f7...f69

Skrevet

Med tanke på hvor mange russere som bor i Norge, særlig i nordområder, så tror jeg ikke de er så keen på å bombe sitt eget folk. Russland/Sovjet har vært i kald krig mot vesten i mange tiår, og ingen har bombet eller sprengt noen. Folk bør slutte å være hodeløse høner som løper rundt og klukker, og heller konsentrere seg om den reelle UTTALTE trusselen - nemlig IS som sa fra om at de vil bombe vesten. Hver dag reiser det nye nordmenn ut til Syria for å planlegge terror mot vesten, men det er kanskje ikke så farlig? Det er dere ikke bekymret for?Anonymous poster hash: f6ed4...053

Jeg er faktisk mer bekymret for Russland enn IS. Russland er større og har tilgang på mye mer atombomber osv enn hva is har.Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe
  Så du er mer bekymret for at et land som aldri har truet med bombing av Norge vil gjøre det, enn en terrororganisasjon som har skåret halsen av på flere vestlige journalister på youtube og sa klart fra at de SKAL ha terroraksjoner i vesten og drive hellig krig, skal bombe Norge? HVORFOR? Anonymous poster hash: f6ed4...053

Tror vi er mer redd for deg. Pass på hjertet ditt. Det er ikke sunt å bli så sint og aggressiv....

Jeg er ikke sint overhode :) Sitter her og koser meg med kaffekopp og en muffins. Men selvfølgelig, når man er tom for saklige argumenter, skal man begynne med personangrep. Klassisk "debatteknikk".

Skrevet

Tror vi er mer redd for deg. Pass på hjertet ditt. Det er ikke sunt å bli så sint og aggressiv....Anonymous poster hash: 7d45b...54a

Jeg er ikke sint overhode :) Sitter her og koser meg med kaffekopp og en muffins. Men selvfølgelig, når man er tom for saklige argumenter, skal man begynne med personangrep. Klassisk "debatteknikk". Anonymous poster hash: f6ed4...053

Når du driver med stråmannsargumentasjon er det tydelig at du ønsker å ødelegge debatten. Trekk deg ut om du ikke ønsker å debattere det som står i HI

Skrevet

Tror vi er mer redd for deg. Pass på hjertet ditt. Det er ikke sunt å bli så sint og aggressiv....Anonymous poster hash: 7d45b...54a
  Jeg er ikke sint overhode :) Sitter her og koser meg med kaffekopp og en muffins. Men selvfølgelig, når man er tom for saklige argumenter, skal man begynne med personangrep. Klassisk "debatteknikk". Anonymous poster hash: f6ed4...053

Når du driver med stråmannsargumentasjon er det tydelig at du ønsker å ødelegge debatten. Trekk deg ut om du ikke ønsker å debattere det som står i HI

Jeg kan da delta i de debattene jeg ønsker og trenger ikke å "trekke meg ut" hvis noen ikke liker svarene mine. Driver ikke med noe stråmannsargumentasjon (vet du i det hele tatt hva det betyr?), men diskuterer sannsynligheten for at Russland skal bombe Norge. Hvor jeg ødelegger debatten, kan jeg virkelig ikke forstå.

Skrevet

Bekymrer meg virkelig ikke for at Russland skal bombe oss. Tror jeg er mer redd for å få kreft eller bli påkjørt da. Vi er med i Nato, Russland har ikke truet med å ta oss, det utgjør for stor far for Russland og gå løs på oss.

Skrevet

Synes situasjonen er ekkel. Den spente situasjonen går hardt utover oljeprisen, og det er oljen vi i Norge lever av, så...

Skrevet

Jeg kan da delta i de debattene jeg ønsker og trenger ikke å "trekke meg ut" hvis noen ikke liker svarene mine. Driver ikke med noe stråmannsargumentasjon (vet du i det hele tatt hva det betyr?), men diskuterer sannsynligheten for at Russland skal bombe Norge. Hvor jeg ødelegger debatten, kan jeg virkelig ikke forstå.

Å kritisere andre sine kunnskaper for å skjule egne svakheter er et kjent fenomen. Var jammen ikke mye du bidro med i debatten foruten kvalme.

Anonymous poster hash: 9725b...9cc

Skrevet

Jeg innehar overhodet ikke nok kunnskap til å mene noe om verken det ene eller det andre, men at det bekymrer meg litt det de driver med langs svenskekysten nå, ja det gjør det. Det er sunt å være skeptisk!

Anonymous poster hash: 8ce38...595
Skrevet

Hvor er barnevernet når man trenger dem - denne tråden avdekker skremmende mange som er for dumme til å få lov til å oppdra unger.

Skrevet

Det er nesten så man blir nostalgisk. På 80 tallet lekte russerne og svenskene katt og mus i den svenske skjærgården i en årrekke. Som kjent kan man ikke se en grense under vann ;)  

Putin føler seg nok frem. Om han muligens kan bli en løs kanon, er vanskelig å spå, men han har aldri lagt skjul på at han ønsker Sovjettiden tilbake.

Men han er ikke dum. Å rykke inn med flyvåpen og bakkestyrker i et NATO land, er å be om trøbbel.

Skrevet

Hvor er barnevernet når man trenger dem - denne tråden avdekker skremmende mange som er for dumme til å få lov til å oppdra unger.

Ja man kan ikke ha barn når man er redd for krig!

Skrevet

Synes dine barn er så ekstremt heldige jeg, Sug Lut♡♡♡♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Anonymous poster hash: 41fc7...08b

Skrevet

Dette er det beste svaret jeg har lest i denne tråden, men desverre så tviler jeg på at det er så mange som forstår svaret ditt. :) Det er så sant det du skriver.

Skrevet

Nei. Tenker ikke så mye over det, gitt. Er mer bekymret for IS.

Skrevet

Det er nesten så man blir nostalgisk. På 80 tallet lekte russerne og svenskene katt og mus i den svenske skjærgården i en årrekke. Som kjent kan man ikke se en grense under vann ;)

Putin føler seg nok frem. Om han muligens kan bli en løs kanon, er vanskelig å spå, men han har aldri lagt skjul på at han ønsker Sovjettiden tilbake.

Men han er ikke dum. Å rykke inn med flyvåpen og bakkestyrker i et NATO land, er å be om trøbbel.

Svergie er ikke medlem i Nato 😊

Skrevet

Det er nesten så man blir nostalgisk. På 80 tallet lekte russerne og svenskene katt og mus i den svenske skjærgården i en årrekke. Som kjent kan man ikke se en grense under vann ;)

Putin føler seg nok frem. Om han muligens kan bli en løs kanon, er vanskelig å spå, men han har aldri lagt skjul på at han ønsker Sovjettiden tilbake.

Svergie er ikke medlem i Nato

Jeg vet det, men det kom nok ikke godt nok frem i innlegget mitt over :) Det jeg mente var at det er minimale sjanser for at et NATO land, f.eks Norge, vil bli angrepet av Russland. Spørs om Russland drar provokasjonen lengre mot et nøytralt land, som Sverige, fordi de ikke har NATO i ryggen.

Skrevet

Russland sier at det var en nederlandsk ubåt da. Så får håpe de har rett i det :) 

Skrevet

Nå har det vært en del i vestlig media at russland har "innvadert" Sverige, men det er nada av slikt i russisk media. Merkelig?

Det er INGEN nyhet at landene spionerer på hverandre verken fra skip, telefonavlytning, internett, droner osv osv. Når tillogmed dette foregår mellom land som er "venner" (tyskland og usa f.eks) er det ingenting som forbauser meg og jeg er aldeles ikke redd pga russerne er ute å titter på nærmiljøet..

Vær så snill og ikke ta alt for god fisk som blir skrevet eller sagt!

Anonymous poster hash: a26c4...e28
Skrevet

Hvis Russland skulle fyre opp (eller vesten) og da snakker vi virkelig 3 verdenskrig og muligens den siste ettersom menneskeheten kommer til å gå under. Russland kommer til å alliere seg med Kina, Sør-Amerikanske land, iran og Asiatriske land. Først kommer de til å sprenge bort Israel før du får vite at det overhode er krig, etter det vil de fortsette mot vesten samtidig som de "tar" USA. Vil du være et "trygt" sted er det Afrika du burde dra til.. Det er ingen som bryr seg med dem.

Men før noen har klart å vunnet er planeten bare et stort krater som er radioaktivt pga Atombombene..

Jeg satser penga mine på Russerne hvis noen skulle klare å vinne..

Anonymous poster hash: a26c4...e28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...