Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Tror dere Russland kommer til å bombe oss? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Tror dere Russland kommer til å bombe oss? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Er du syk i hodet? Anonymous poster hash: f4acd...47c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Ja, kl 10 idag. Pass deg! Anonymous poster hash: e7ef4...aff
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #5 Skrevet 20. oktober 2014 Bombombombomadililialife lalalalala Anonymous poster hash: 980fa...113
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #6 Skrevet 20. oktober 2014 Tror dere Russland kommer til å bombe oss? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Er du syk i hodet? Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei? det var faktisk et seriøst spørsmål. Det er ikke så lite sannsynlig.. Tenker ikke på akkurat i dag, men om ikke så lenge så skjer det nok noe. ser jo bare hvordan de holder på å truer sverige. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #7 Skrevet 20. oktober 2014 Tror dere Russland kommer til å bombe oss? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Er du syk i hodet? Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei? det var faktisk et seriøst spørsmål. Det er ikke så lite sannsynlig.. Tenker ikke på akkurat i dag, men om ikke så lenge så skjer det nok noe. ser jo bare hvordan de holder på å truer sverige. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Jo, det er SÅ lite sannsynlig. Du virker totalt uopplyst om verden rundt deg. Anonymous poster hash: f4acd...47c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #8 Skrevet 20. oktober 2014 Tror dere Russland kommer til å bombe oss? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Er du syk i hodet? Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei? det var faktisk et seriøst spørsmål. Det er ikke så lite sannsynlig.. Tenker ikke på akkurat i dag, men om ikke så lenge så skjer det nok noe. ser jo bare hvordan de holder på å truer sverige. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Jo, det er SÅ lite sannsynlig. Du virker totalt uopplyst om verden rundt deg. Anonymous poster hash: f4acd...47c er det lite sannsynlig? ingenting er bedre enn det. ja jeg er litt lite opplyst, jeg leser ikke nyheter for tiden for jeg blir alt for skremt at alt som skjer nå. men har ikke unngått å høre om hva russland driver å gjør med sverige for tiden. og flere har sagt at de frykter at russland skal angripe oss og sverige. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #9 Skrevet 20. oktober 2014 Tror dere Russland kommer til å bombe oss? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Er du syk i hodet? Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei? det var faktisk et seriøst spørsmål. Det er ikke så lite sannsynlig.. Tenker ikke på akkurat i dag, men om ikke så lenge så skjer det nok noe. ser jo bare hvordan de holder på å truer sverige. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Jo, det er SÅ lite sannsynlig. Du virker totalt uopplyst om verden rundt deg. Anonymous poster hash: f4acd...47c er det lite sannsynlig? ingenting er bedre enn det. ja jeg er litt lite opplyst, jeg leser ikke nyheter for tiden for jeg blir alt for skremt at alt som skjer nå. men har ikke unngått å høre om hva russland driver å gjør med sverige for tiden. og flere har sagt at de frykter at russland skal angripe oss og sverige. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Hvis du vet "hva Russland driver og gjør mot Sverige for tiden" så er du mer opplyst enn de aller fleste, for foreløpig er det ingen som vet noe med sikkerhet. Anonymous poster hash: f4acd...47c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #10 Skrevet 20. oktober 2014 Tror dere Russland kommer til å bombe oss? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Er du syk i hodet? Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei? det var faktisk et seriøst spørsmål. Det er ikke så lite sannsynlig.. Tenker ikke på akkurat i dag, men om ikke så lenge så skjer det nok noe. ser jo bare hvordan de holder på å truer sverige. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Jo, det er SÅ lite sannsynlig. Du virker totalt uopplyst om verden rundt deg. Anonymous poster hash: f4acd...47c er det lite sannsynlig? ingenting er bedre enn det. ja jeg er litt lite opplyst, jeg leser ikke nyheter for tiden for jeg blir alt for skremt at alt som skjer nå. men har ikke unngått å høre om hva russland driver å gjør med sverige for tiden. og flere har sagt at de frykter at russland skal angripe oss og sverige. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Hvis du vet "hva Russland driver og gjør mot Sverige for tiden" så er du mer opplyst enn de aller fleste, for foreløpig er det ingen som vet noe med sikkerhet. Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei men de driver jo å truer sverige, og det burde jo være en grunn til deg? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #11 Skrevet 20. oktober 2014 Tror dere Russland kommer til å bombe oss? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Er du syk i hodet?Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei? det var faktisk et seriøst spørsmål. Det er ikke så lite sannsynlig.. Tenker ikke på akkurat i dag, men om ikke så lenge så skjer det nok noe. ser jo bare hvordan de holder på å truer sverige. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Jo, det er SÅ lite sannsynlig. Du virker totalt uopplyst om verden rundt deg. Anonymous poster hash: f4acd...47c Hva med at du, som tydeligvis er veldig opplyst, forteller HI hva som faktisk foregår? Regner med du har over gjennomsnittet god kunnskap og innsikt i og med at du er så frekk og spydig som du er. Anonymous poster hash: aeec6...2e9
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #12 Skrevet 20. oktober 2014 Tror dere Russland kommer til å bombe oss? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Er du syk i hodet?Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei? det var faktisk et seriøst spørsmål. Det er ikke så lite sannsynlig.. Tenker ikke på akkurat i dag, men om ikke så lenge så skjer det nok noe. ser jo bare hvordan de holder på å truer sverige. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Jo, det er SÅ lite sannsynlig. Du virker totalt uopplyst om verden rundt deg. Anonymous poster hash: f4acd...47c Hva med at du, som tydeligvis er veldig opplyst, forteller HI hva som faktisk foregår? Regner med du har over gjennomsnittet god kunnskap og innsikt i og med at du er så frekk og spydig som du er. Anonymous poster hash: aeec6...2e9 Som jeg skriver over her: Hva som faktisk foregår er det i øyeblikket ingen som vet. Anonymous poster hash: f4acd...47c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #13 Skrevet 20. oktober 2014 Tror dere Russland kommer til å bombe oss? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Er du syk i hodet?Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei? det var faktisk et seriøst spørsmål. Det er ikke så lite sannsynlig.. Tenker ikke på akkurat i dag, men om ikke så lenge så skjer det nok noe. ser jo bare hvordan de holder på å truer sverige. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Jo, det er SÅ lite sannsynlig. Du virker totalt uopplyst om verden rundt deg. Anonymous poster hash: f4acd...47c Hva med at du, som tydeligvis er veldig opplyst, forteller HI hva som faktisk foregår? Regner med du har over gjennomsnittet god kunnskap og innsikt i og med at du er så frekk og spydig som du er. Anonymous poster hash: aeec6...2e9 Som jeg skriver over her: Hva som faktisk foregår er det i øyeblikket ingen som vet. Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei men et eller annet foregår jo. Og jeg tror at russland snart kommer til å gjøre noe mot oss. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #14 Skrevet 20. oktober 2014 Tror dere Russland kommer til å bombe oss? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Er du syk i hodet?Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei? det var faktisk et seriøst spørsmål. Det er ikke så lite sannsynlig.. Tenker ikke på akkurat i dag, men om ikke så lenge så skjer det nok noe. ser jo bare hvordan de holder på å truer sverige. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Jo, det er SÅ lite sannsynlig. Du virker totalt uopplyst om verden rundt deg. Anonymous poster hash: f4acd...47c Hva med at du, som tydeligvis er veldig opplyst, forteller HI hva som faktisk foregår? Regner med du har over gjennomsnittet god kunnskap og innsikt i og med at du er så frekk og spydig som du er. Anonymous poster hash: aeec6...2e9 Som jeg skriver over her: Hva som faktisk foregår er det i øyeblikket ingen som vet. Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei men et eller annet foregår jo. Og jeg tror at russland snart kommer til å gjøre noe mot oss. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe På hvilket grunnlag tror du det? Og hvorfor i himmelens navn skulle de BOMBE oss, av alle ting? Les litt historie. Les om den kalde krigen. Les om noe som heter NATO. Så kan vi snakkes igjen. Anonymous poster hash: f4acd...47c
Mia_73 Skrevet 20. oktober 2014 #15 Skrevet 20. oktober 2014 Med mindre Russland er ute etter 3. verdenskrig tror jeg ikke det. Norge er NATO-medlem og strategisk viktig (olje, gass), så nei, jeg tror vi er rimelig trygg.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #16 Skrevet 20. oktober 2014 Tror dere Russland kommer til å bombe oss? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Er du syk i hodet?Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei? det var faktisk et seriøst spørsmål. Det er ikke så lite sannsynlig.. Tenker ikke på akkurat i dag, men om ikke så lenge så skjer det nok noe. ser jo bare hvordan de holder på å truer sverige. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Jo, det er SÅ lite sannsynlig. Du virker totalt uopplyst om verden rundt deg. Anonymous poster hash: f4acd...47c Hva med at du, som tydeligvis er veldig opplyst, forteller HI hva som faktisk foregår? Regner med du har over gjennomsnittet god kunnskap og innsikt i og med at du er så frekk og spydig som du er. Anonymous poster hash: aeec6...2e9 Som jeg skriver over her: Hva som faktisk foregår er det i øyeblikket ingen som vet. Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei men et eller annet foregår jo. Og jeg tror at russland snart kommer til å gjøre noe mot oss. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe På hvilket grunnlag tror du det? Og hvorfor i himmelens navn skulle de BOMBE oss, av alle ting? Les litt historie. Les om den kalde krigen. Les om noe som heter NATO. Så kan vi snakkes igjen. Anonymous poster hash: f4acd...47c Det aner ikke jeg. Jeg kan ikke så mye om dette her. Jeg bare hører det andre sier, og mange har både skrivd og sagt at de er redd for det. Å da blir jo jeg litt skremt å, selv om jeg ikke vet noen ting om dette. Men jeg blir veldig glad om jeg tar feil og jeg egentlig ikke har noe å bekymre meg over. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #17 Skrevet 20. oktober 2014 Tror dere Russland kommer til å bombe oss? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Er du syk i hodet?Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei? det var faktisk et seriøst spørsmål. Det er ikke så lite sannsynlig.. Tenker ikke på akkurat i dag, men om ikke så lenge så skjer det nok noe. ser jo bare hvordan de holder på å truer sverige. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Jo, det er SÅ lite sannsynlig. Du virker totalt uopplyst om verden rundt deg. Anonymous poster hash: f4acd...47c Hva med at du, som tydeligvis er veldig opplyst, forteller HI hva som faktisk foregår?Regner med du har over gjennomsnittet god kunnskap og innsikt i og med at du er så frekk og spydig som du er.Anonymous poster hash: aeec6...2e9 Som jeg skriver over her: Hva som faktisk foregår er det i øyeblikket ingen som vet.Anonymous poster hash: f4acd...47c Nei men et eller annet foregår jo. Og jeg tror at russland snart kommer til å gjøre noe mot oss. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe På hvilket grunnlag tror du det? Og hvorfor i himmelens navn skulle de BOMBE oss, av alle ting? Les litt historie. Les om den kalde krigen. Les om noe som heter NATO. Så kan vi snakkes igjen. Anonymous poster hash: f4acd...47c Og mens hi leser seg opp på det, forslår jeg at du; Leser deg opp på; folkeskikk og god debattskikk. Anonymous poster hash: aeec6...2e9
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #18 Skrevet 20. oktober 2014 Det er INGEN tvil om Russland planlegger noe. Dei bygger jo atombomber som bare det. Hva skal dei med det? Bare ha det som pynt? Nå tror jeg dei er ute å øver, planlegger, ser hvor langt dei kan gå før dei blir oppdaget. Men dei tar nok Norge før svergie. Hadde jeg gjort. Mer å tjene på det. Så noe foregår, dei som ikke skjønner det... Vell synd ! Anonymous poster hash: 432f7...f69
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #19 Skrevet 20. oktober 2014 Ingenting er usannsynlig og Russland, med Putin i spissen, er en tikkende bombe. Jeg tror ikke noe skjer, men jeg blir heller ikke forundret om Russland tar laus. Putin har et ønske, og det har han også uttalt, å gjenskape et nytt Sovjet og et herredømme som strekker seg over store deler av Europa. Det er nok ikke uten grunn at Norge har styrker i Litauen og i Estland. Det var ikke så mange i 1938 som trodde at Hitler var i stand til. Å undervurdere er dumt..... Anonymous poster hash: 7d45b...54a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #20 Skrevet 20. oktober 2014 Det er INGEN tvil om Russland planlegger noe. Dei bygger jo atombomber som bare det. Hva skal dei med det? Bare ha det som pynt? Nå tror jeg dei er ute å øver, planlegger, ser hvor langt dei kan gå før dei blir oppdaget. Men dei tar nok Norge før svergie. Hadde jeg gjort. Mer å tjene på det. Så noe foregår, dei som ikke skjønner det... Vell synd ! Anonymous poster hash: 432f7...f69 hvorfor tror du de tar norge før sverige? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe
mamma_til_verdens_beste Skrevet 20. oktober 2014 #21 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg tror vel egentlig ikke de vil tørre det. Da vil det i tilfelle starte en 3. Verdenskrig, og det tror jeg ikke er sannsynlig med det første.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #22 Skrevet 20. oktober 2014 Det er INGEN tvil om Russland planlegger noe. Dei bygger jo atombomber som bare det. Hva skal dei med det? Bare ha det som pynt? Nå tror jeg dei er ute å øver, planlegger, ser hvor langt dei kan gå før dei blir oppdaget. Men dei tar nok Norge før svergie. Hadde jeg gjort. Mer å tjene på det. Så noe foregår, dei som ikke skjønner det... Vell synd ! Anonymous poster hash: 432f7...f69 hvorfor tror du de tar norge før sverige? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Vi har mye industri, heile Vestlandet er jo full i industribygg ! Hva skal Norge gjør uten industrien/oljen sin? 😊 Anonymous poster hash: 432f7...f69
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #23 Skrevet 20. oktober 2014 Men er det ikke veldig dumt av russland å starte 3 verdenskrig? det kommer jo til å gå hardt utover de å. Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #24 Skrevet 20. oktober 2014 Denne tråden gjør meg alvorlig redd. Ikke for bombing, men på grunn av det latterlig lave kunnskapsnivået på voksne mennesker. Jeg har hørt og jeg tror, med null feste i virkeligheten. Det er tragisk! Anonymous poster hash: f4acd...47c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #25 Skrevet 20. oktober 2014 Det er INGEN tvil om Russland planlegger noe. Dei bygger jo atombomber som bare det. Hva skal dei med det? Bare ha det som pynt? Nå tror jeg dei er ute å øver, planlegger, ser hvor langt dei kan gå før dei blir oppdaget. Men dei tar nok Norge før svergie. Hadde jeg gjort. Mer å tjene på det. Så noe foregår, dei som ikke skjønner det... Vell synd ! Anonymous poster hash: 432f7...f69 hvorfor tror du de tar norge før sverige? Anonymous poster hash: 7e9cc...dfe Nå tror jeg på ingen måte at Russland kommer til å hverken bombe eller invadere hverken Sverige eller Norge med det første, men rent logisk ser jeg ikke hvorfor Russland i det heletatt skulle ta seg bryet med å ta Sverige. Hva skulle de der? De har ikke store ressurser som ikke Russland kunne få tak i på en enklere måte. De norske oljeresursene og den lange kystlinjen gjør Norge til et mer attraktivt mål. Anonymous poster hash: 578b7...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå