Gå til innhold

er jeg sær som irriterer meg over dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å gi skikkelig beskjed der jeg forklarer HVORFOR veldig NØYE

Håper det da går inn... Dumt mitt forhold til dem skal bli noe anstrengt pga dette... Jeg føler meg som en masete kjerring. Litt hadde ikke gjort noe.. Men det er så masse usunt hver gang hun er der... Hun vil jo ikke ha vann lengre hjemme.. Huff.. Hi

Anonymous poster hash: f02de...f1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når ungane er der så ofte skjønar eg frustrasjonen din. Vi har eit sett besteforeldre som bur nært, og der har eg måtta gje litt beskjed. Eg må nok svelge litt kamelar likevel, med mariekjeks til kvardags, men dei har iallefall roa seg ned. Saft, brus og sjokolade midt i veka er ein uting. Våre får slikt i helgene, men eg synes det er viktig å lære ungane om eit sunnt kosthald, og at vatn er tørstedrikken.

Eg hadde nok vorte litt meir restriktiv med å late ungane besøke besteforeldra midt i veka om det var så ille som det er hjå deg. Ikkje kjekt, men synes dei må vise litt respekt for dine reglar. Om dei spør etter besøk, så kan du seie at dei kan få besøk på laurdag, sidan det er godteridagen. Kanskje dei tek hintet etter ei stund.

Endret av soleia
Skrevet

Synes ikke du er sær i det hele tatt. Ville ikke brydd meg om neglelakken, men Pepsi Max? Hvem gir slikt til barn?

Anonymous poster hash: 89907...eaa

Uff, ja! Tenk på alle de ungene som har strøket med av et glass pepsi max i ny og ne!

Absolutt hårreisende!

Anonymous poster hash: 77623...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...