Gå til innhold

Når pynter du juletreet inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pynter 19-20 desember når ferien starter. Fin tradisjon hjemme hos oss.

Anonymous poster hash: 354c0...682

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pynter alltid 22. Lillejulaften har vi åpent hus for venner, derfor er det koselig å ha treet ferdig før det renner inn med folk.

Skrevet

Har alltid pyntet det 23.desember. Men i fjor pyntet vi det den 22. Og det tror jeg faktisk at vi skal gjøre i år også. Syns det er så stress med pynting lille julaften. Har heller lyst til å bruke kvelden på å kose oss med filmer på tv'en og ikke rydding og ordning av pynt osv. Siden vi ikke er hjemme på julaften eller første juledag så syns jeg det er koselig å se juletreet glitre og lyse i stua før det skal kastes ut igjen 😉 syns egentlig det er synd å bryte tradisjonen men...

Anonymous poster hash: bc455...6ed

Skrevet

13./14. desember ser det ut til i år

Anonymous poster hash: 9fb45...154

Skrevet

22. har vi pyntet treet en del år nå. Dette fordi vi har brukt ha gjester lillejulaften på grøtfest og da er det kjekt være ferdig stresset;-)

I år vurderer jeg gjøre det tidligere. Syns treet er superkoselig og elsker ha pakker under treet, så tenkte pynte tidligere og ga pakker liggende under etterhvert slm en mottar den;-)

Syns det blir så kort tid ellers. 2 nyttårsdag er jeg lei uansett;-)

Anonymous poster hash: da0ed...800

Skrevet

Lillejulaften såfremt ikke det er noe spessielt som skjer. Ungene har klaget når vi har pyntet en annen dag. De er som meg, treet må pyntes dagen grevinnen og hovmesteren går på tv. De syns ikke den er gøy, men når jeg finner sofaen med ett glass vin og ser på dette er det vist jul.

Anonymous poster hash: 4dee6...75b

Skrevet

Usikker. Men lørdag før julaften. Julaften er på en onsdag i år

Skrevet

Lille julaften, og hiver det ut igjen 3 juledag:p Har katter, og de er litt for glade i hele treet:)

Anonymous poster hash: b27e1...19e

Skrevet

Pleier å gjøre det lille julaften, men har egentlig litt lyst til å gjøre det tidligere i år. Bare litt redd for å "ødelegge alt" hvis jeg bryter den tradisjonen. :P Er flere som må få et ord med i laget, så jeg får høre hva de mener. ;)

Anonymous poster hash: 897e5...ca9
Skrevet

3-4 dager før julaften.

Anonymous poster hash: 908f9...10c
Skrevet

Pleier gjøre det søndagen før julaften, eller ihvertfall 3-4 dager før julaften.

Jeg er av de som hiver juletreet ut 1.nyttårsdag for da er jeg ferdig med jul, men jeg elsker førjulstiden. Derfor pynter vi treet så det får stå oppe 1,5 til 2 uker.

Anonymous poster hash: 24efb...1cd

Skrevet

Lillejulaften etter at jenta er lagt. :)

Denne tradisjonen hadde jeg når jeg vokste opp, og jeg husker såååå godt den magien det var i å stå opp på julaften og se lysene på treet gjennom vinduet i stuedøren. *sukk*

Så dette prøver jeg å videreføre. :)

Skrevet

En uke før ca :-) er så mye dom skjer, gjester og farting i romjula, så det opp litt før skal vi få noen glede av det :-)

Skrevet

Lille Julaften :) Da pynter jeg hele huset også. Før det er det bare småting.

Anonymous poster hash: 3ec14...7c6
Skrevet

Vi pynter det på lille julaften og har det til ca13. dag jul. I fjor pyntet vi det 22. Fordi jeg jobbet 23.

Anonymous poster hash: 228d5...63c

Skrevet

Vi pynter 4. Søndag i advent. Eller 3. dersom 4. Faller på 22/23. Liker å ha det oppe litt. Forsvinner få dager etter nyttårsaften.

Skrevet

En uke før julaften ca. Syns det er koselig å få julestemningen før julaften. Pynter alt det andre 1 desember

Anonymous poster hash: 80728...972

Skrevet

Lille julaften. I år skal vi bort, så da blir det en dag tidligere. Kaster det ut rett over nyttår.

Skrevet

Vi pynter lille julaften. Tradisjon. Jula er full av tradisjoner og "sånn må det være, sånn har det alltid vært" og trepynting er en av dem. Hadde sikkert vært deilig å ha huset ferdig 21.-22., og slappe av lille julaften, men vi endrer aldri tradisjonene likevel :)

Anonymous poster hash: bbde1...630

Skrevet

Vi pynter treet 22 desember. Gleeeeeder meg!:)

Anonymous poster hash: 41303...de1

Skrevet

Hadde det vært opp til meg, så hadde jeg pyntet der i kveld 😂 eeeeelsker den stemningen det blir når treet er pyntet!

Men gjerne 1-2 uker før julaften. Har plasttre pga allergi i familien, så treet kan stå helt til 13 dag jul ❤️😃

Skrevet

15.desember!:)

Ble en tradisjon da jeg var gravid! Fikk opp juletreet dagen før fødsel, fordi jeg var så redd for å ikke få pyntet treet.

Men elsket jul, og kunne godt pyntet 1.desember! Har fake-tre så det kan stå lenge;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...