Gå til innhold

hygiene ved skifting av bæsjebleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker slike engangskluter. Har dessverre aldri funnet dem i Norge, så kjøper mange hver gang vi er i Danmark. De er super myke og kan også brukes til å feks vaske ansiktet etter måltider.http://www.apotekeren.dk/produkter/personlig-pleje/engangsklude-svampe.aspx

Alle apotek i Norge har disse ;) F.eks Vitusapotek selger 5 pakker for 99 kr :)

HIAnonymous poster hash: 6cfb4...3d5

Neida, dette er helt andre kluter. De norske er mye stivere og laget av et annet materiale.
Rart for de vi bruker er kjempe myke :) Ikke stive i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 6cfb4...3d5

i norge er det mesoft som ligner dem.. Får også dem på apotek 😃

Anonymous poster hash: 5dff0...de0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker slike engangskluter. Har dessverre aldri funnet dem i Norge, så kjøper mange hver gang vi er i Danmark. De er super myke og kan også brukes til å feks vaske ansiktet etter måltider.http://www.apotekeren.dk/produkter/personlig-pleje/engangsklude-svampe.aspx

Neida, dette er helt andre kluter. De norske er mye stivere og laget av et annet materiale.

Rart for de vi bruker er kjempe myke :) Ikke stive i det hele tatt.Anonymous poster hash: 6cfb4...3d5

Herregud for en kverulant du er! Du spør om tips, men kverulerer når folk svarer. Jeg er dansk og kan garantere at det er stor forskjell på de danske og norske!!!! De kan ikke sammenlignes!

Anonymous poster hash: ffe95...fed

Skrevet

Rart for de vi bruker er kjempe myke :) Ikke stive i det hele tatt.Anonymous poster hash: 6cfb4...3d5

Da tar jeg gjerne imot tips om hvor man får tak i dem i Norge, fordi jeg har aldri funnet dem her. Hvis du har link er det supert :)

Skrevet

De selges på alle apoteket samt på ICA butikkene. Det er ikke slike stive liberokluter men myke kompresser, minner om gaskluter når de er våte.

Anonymous poster hash: 3ab0c...66d

Skrevet

De selges på alle apoteket samt på ICA butikkene. Det er ikke slike stive liberokluter men myke kompresser, minner om gaskluter når de er våte.

De har dem også på meny-kjedene under merkevarenavnet Unik. Veldig myke og fine.

Men det kan jo godt hende at de klutene de har i Danmark er enda mykere. Ikke godt å si siden jeg aldri har prøvd dem.

Anonymous poster hash: 4efdc...f55

Skrevet

De har dem også på meny-kjedene under merkevarenavnet Unik. Veldig myke og fine.

Men det kan jo godt hende at de klutene de har i Danmark er enda mykere. Ikke godt å si siden jeg aldri har prøvd dem.

Og nå har jeg faktisk lest omtalen av de der klutene fra Danmark, og det er jo helt åpenbart at de ikke er det samme som Mesoft og de andre gasklutene man får kjøpt i Norge. Klutene man får kjøpt i Norge er ikke hydrofile bl.a.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...