Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #26 Skrevet 18. oktober 2014 Jeg skjønner veldig godt hva du mener tror jeg, og slik er min mamma også. Hun sitter med yttertøyet på de få gangene hun kommer. Hun kan svare på en måte som gjør at jeg føler meg kritisert. Selv når hn prøver å bry seg så blir det bare feil. Være måten hennes gjør at jeg absolutt ikke vil åpne meg for henne, og hun er ikke en jeg kan fortelle alt til. Tvert imot. Hun gjør ikke noe veldig galt på en måte og andre ser på henne som en veldig god mor som jeg burde være mer enn fornøyd med. Men noe mangler. Hun hjelper gjerne økonomisk, hun kan hjelpe til med feks å bake til bursdager og ordner veldig på den måten. Men hun er ikke noe særlig varm og tilstedeværende. Jeg kan ikke spørre om hun vil hjelpe til i en barnebursdag feks og hun er rask til å avvise ting hun ikke 100% vil.... Nei, hun er bare rett og slett lite tilstedeværende psykisk føler jeg.. Og fysisk i og for seg, siden hun sjelden kommer til meg og da drar igjen etter maks 15 min. Jeg har alltid vært litt misunnelig på andre venner og kjærester som ser ut som de har mye varmere foreldre. Egentlig når jeg tenker meg om, så er det guttene jeg kjenner som har de varmeste forholdene til foreldrene sine. Kanskje det lettere blir klinsj mellom mor og datter enn mor og sønn... Anonymous poster hash: 29875...955
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #27 Skrevet 18. oktober 2014 Mamma hadde plukket ned månen for meg, om hun hadde ment at jeg trengte det. Enda jeg er godt voksen etterhvert, så tenker hun alltid på mine behov og ønsker. Og at jeg ber henne tenke på seg over meg, så fnyser hun av meg. Man skal jo sette barna først, men barnet hennes er etterhvert blitt en gift kvinne med egne barn, så kanskje på tide å bli litt ego igjen Mamma er genuint interessert i meg, stolt av meg og glad i meg. Det sier hun ikke, men hun viser det, og jeg kjenner det i meg. Anonymous poster hash: 61498...2f2
BareMas Skrevet 19. oktober 2014 #28 Skrevet 19. oktober 2014 Kort sagt; alt! Min mor er altoppofrende for sine barn, barnebarn og øvrige familie. Hun går gjennom ild og vann for de hun er glad i, uavhengig av blodsbånd. Min mor er fantastisk, rett og slett ubegripelig. Det dr ingen ting som stopper denne dama, håper jeg dr en brøkdel av henne.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #29 Skrevet 19. oktober 2014 Ingenting hverken for meg eller barna. Men hun er god til å være delaktig og kommentere på alle FB bildene, slik at folk tror hun er intr.. Anonymous poster hash: 66b4a...45c
LME1001 Skrevet 19. oktober 2014 #30 Skrevet 19. oktober 2014 Hun er innom hos oss 1-2-3 ganger om dagen og vi elsker hvert eneste besøk! Svært sjelden det går en dag uten at vi ser henne. Vi finner på mye sammen, kafe, svømming, shopping, går tur, drikker vin, reiser til syden, besøker min søster som bor litt unna, har middag hos hverandre osv. Hun passer på ungene når vi trenger hjelp, tar de uoppfordret med i parken eller på besøk. Hun kan ringe for å tipse om å søke på ny stilling i jobben min og hun tipset oss om huset vi nå skal flytte til. Hun er veldig delaktig i vår familie og i mitt liv. Hun er som ei veldig god venninne jeg kan fortelle det meste til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå