Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #26 Skrevet 1. november 2014 Og med den ene krangelen døde kranglesiden. Anonymous poster hash: 70363...2e5 Sånn går det når de som har tatt ansvar for å holde liv i siden forsvinner, og de andre bare har vett til å sutre fremfor å bidra!Anonymous poster hash: 17b10...32f Det er jo noen som har forsøkt å bidra der inne, men med under 5 som gidder å skrive i stedet for å kikke, så hvorfor skal de holde liv i et forum da? Jeg er enig i at det er litt sutrete, men sånn som de har gått løs på en bruker er stygt gjort. Hvis du ser på skrivemåten så kan man jo lure på om det er andre, men kjente brukere som har lagd ny profil og bruker den til drittslenging.. Jeg ville ikke holdt til der inne når man ser hvordan det har blitt der og det er ikke en bruker sin feil. Anonymous poster hash: b8481...536 Haha! Fortsetter du sutringen her eller? Anonymous poster hash: 17b10...32f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #27 Skrevet 1. november 2014 Og med den ene krangelen døde kranglesiden. Anonymous poster hash: 70363...2e5 Sånn går det når de som har tatt ansvar for å holde liv i siden forsvinner, og de andre bare har vett til å sutre fremfor å bidra!Anonymous poster hash: 17b10...32f Det er jo noen som har forsøkt å bidra der inne, men med under 5 som gidder å skrive i stedet for å kikke, så hvorfor skal de holde liv i et forum da? Jeg er enig i at det er litt sutrete, men sånn som de har gått løs på en bruker er stygt gjort. Hvis du ser på skrivemåten så kan man jo lure på om det er andre, men kjente brukere som har lagd ny profil og bruker den til drittslenging.. Jeg ville ikke holdt til der inne når man ser hvordan det har blitt der og det er ikke en bruker sin feil. Anonymous poster hash: b8481...536 Haha! Fortsetter du sutringen her eller?Anonymous poster hash: 17b10...32f Beklager å måtte skuffe deg, men jeg henger ikke der inne. Ikke vanskelig å få med seg hva som har skjedd akkurat. Er det ikke lov å ha en annen mening? I motsetning til mange andre tråder her og der, så tok jeg meg tid til å lese gjennom hele og prøve å se sammenhengen - det hender det ikke er så dumt! Snakk om å fryde seg over at en bruker blir "tatt" - ikke overraskende, det skjer jo titt og ofte her.. Anonymous poster hash: b8481...536
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #28 Skrevet 2. november 2014 1609 Anonymous poster hash: 70363...2e5
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #29 Skrevet 2. november 2014 1727 Anonymous poster hash: 70363...2e5
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #30 Skrevet 2. november 2014 1848 Anonymous poster hash: 70363...2e5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #31 Skrevet 11. desember 2014 Hvor mange er det nå, tro? Anonymous poster hash: 70363...2e5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #32 Skrevet 11. desember 2014 2033 Anonymous poster hash: 70363...2e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå