Gå til innhold

Krangel på krangle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og med den ene krangelen døde kranglesiden. Anonymous poster hash: 70363...2e5

Sånn går det når de som har tatt ansvar for å holde liv i siden forsvinner, og de andre bare har vett til å sutre fremfor å bidra!Anonymous poster hash: 17b10...32f

Det er jo noen som har forsøkt å bidra der inne, men med under 5 som gidder å skrive i stedet for å kikke, så hvorfor skal de holde liv i et forum da?

Jeg er enig i at det er litt sutrete, men sånn som de har gått løs på en bruker er stygt gjort. Hvis du ser på skrivemåten så kan man jo lure på om det er andre, men kjente brukere som har lagd ny profil og bruker den til drittslenging.. Jeg ville ikke holdt til der inne når man ser hvordan det har blitt der og det er ikke en bruker sin feil. Anonymous poster hash: b8481...536

Haha! Fortsetter du sutringen her eller?

Anonymous poster hash: 17b10...32f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og med den ene krangelen døde kranglesiden. Anonymous poster hash: 70363...2e5

Sånn går det når de som har tatt ansvar for å holde liv i siden forsvinner, og de andre bare har vett til å sutre fremfor å bidra!Anonymous poster hash: 17b10...32f

Det er jo noen som har forsøkt å bidra der inne, men med under 5 som gidder å skrive i stedet for å kikke, så hvorfor skal de holde liv i et forum da?

Jeg er enig i at det er litt sutrete, men sånn som de har gått løs på en bruker er stygt gjort. Hvis du ser på skrivemåten så kan man jo lure på om det er andre, men kjente brukere som har lagd ny profil og bruker den til drittslenging.. Jeg ville ikke holdt til der inne når man ser hvordan det har blitt der og det er ikke en bruker sin feil. Anonymous poster hash: b8481...536

Haha! Fortsetter du sutringen her eller?Anonymous poster hash: 17b10...32f

Beklager å måtte skuffe deg, men jeg henger ikke der inne. Ikke vanskelig å få med seg hva som har skjedd akkurat. Er det ikke lov å ha en annen mening? I motsetning til mange andre tråder her og der, så tok jeg meg tid til å lese gjennom hele og prøve å se sammenhengen - det hender det ikke er så dumt!

Snakk om å fryde seg over at en bruker blir "tatt" - ikke overraskende, det skjer jo titt og ofte her..

Anonymous poster hash: b8481...536

Skrevet

1609

Anonymous poster hash: 70363...2e5
Skrevet

1727

Skrevet

1848

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvor mange er det nå, tro?

Skrevet

2033

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...