Gå til innhold

Krangel på krangle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha ha og allerede 60 visninger og ingen svar? Hjelpe meg. Få deg et liv. En hobby, hva som helst.

Skrevet

Ha ha ha ha ha og allerede 60 visninger og ingen svar? Hjelpe meg. Få deg et liv. En hobby, hva som helst.

122 visninger faktisk!

Anonymous poster hash: 2da39...4b9

Skrevet

Du kunne kanskje vurdert å delta der hvor det gjelder, om du mener noe om kranglesida? Det ville vært naturlig for de fleste mennesker. Men nei, appellen gikk i stedet til kikkerne. Gratulerer.

Skrevet

Kikkere er det mange av på Gaustad.

Anonymous poster hash: 17b10...32f

Skrevet

392

Anonymous poster hash: 70363...2e5
Skrevet

489

Skrevet

546

Skrevet

Bekymringsfullt.

Jeg lurer faktisk oppriktig på hvor alt livet ble av.

Er alle gjemt bak gardiner på forum+?

Eller er vi mange færre enn før?

Synes både her og der er ganske dødt, og lurer på hvor stor suksess denne +ideen har vært.

Noen som vet?

Anonymous poster hash: eb558...249

Skrevet

Nå har ikke jeg noen bedre oversikt enn andre som er på forum+, men hvis man ser på noen av de åpne gruppene som feks konkurransegruppen er det i underkant av 30 personer. Jeg tror ikke det er så mange flere enn dette som har meldt seg inn.

Skrevet

Nå har ikke jeg noen bedre oversikt enn andre som er på forum+, men hvis man ser på noen av de åpne gruppene som feks konkurransegruppen er det i underkant av 30 personer. Jeg tror ikke det er så mange flere enn dette som har meldt seg inn.

Takk for svar. Er det ikke mer enn ca 30 personer som er der? Hvor ER alle, da?? Kom tilbake!

Nesten så jeg savner Ypperten, altså..

Anonymous poster hash: eb558...249

Skrevet

Takk for svar. Er det ikke mer enn ca 30 personer som er der? Hvor ER alle, da?? Kom tilbake!

Nesten så jeg savner Ypperten, altså..Anonymous poster hash: eb558...249

Tok en opptelling nå og kom til 28 inkludert moderatorer og admin, så jeg tviler på at forum+ er hovedgrunnen til at det er så stille. Kanskje folk er lei av trolling? Eller eventuelt lite fornøyde med moderatorne :D

Beklager, men jeg har ikke noen bedre svar enn deg. Men når det er sagt ser man jo på denne tråden hvor mange visninger den har, i tillegg melder det seg inn nye brukere hver dag.

Skrevet

750

Skrevet

det er vel ikke krangling så lenge kun en part deltar?

Anonymous poster hash: cfa4b...1c4

Skrevet

900

Skrevet

983

Skrevet

Hvorfor driver dere å skriver opp hvor mange som går inn på tråden? 

Anonymous poster hash: 52230...143
Skrevet

Hvorfor driver dere å skriver opp hvor mange som går inn på tråden?

Anonymous poster hash: 52230...143

Om du må ha det i klartekst, vedkommande teller opp kor mange som berre les utan å bidra. Hvilket er problemstillinga på krangle også.
Skrevet

1027

Skrevet

1075

Skrevet

1149

Skrevet

Og med den ene krangelen døde kranglesiden.

Skrevet

1313

Skrevet

Og med den ene krangelen døde kranglesiden. Anonymous poster hash: 70363...2e5

Sånn går det når de som har tatt ansvar for å holde liv i siden forsvinner, og de andre bare har vett til å sutre fremfor å bidra!

Anonymous poster hash: 17b10...32f

Skrevet

Og med den ene krangelen døde kranglesiden. Anonymous poster hash: 70363...2e5

Sånn går det når de som har tatt ansvar for å holde liv i siden forsvinner, og de andre bare har vett til å sutre fremfor å bidra!Anonymous poster hash: 17b10...32f

Det er jo noen som har forsøkt å bidra der inne, men med under 5 som gidder å skrive i stedet for å kikke, så hvorfor skal de holde liv i et forum da?

Jeg er enig i at det er litt sutrete, men sånn som de har gått løs på en bruker er stygt gjort. Hvis du ser på skrivemåten så kan man jo lure på om det er andre, men kjente brukere som har lagd ny profil og bruker den til drittslenging.. Jeg ville ikke holdt til der inne når man ser hvordan det har blitt der og det er ikke en bruker sin feil.

Anonymous poster hash: b8481...536

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...