Gå til innhold

Angående bukplastikk (obs bilde!)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror nok psykolog er tingen her. Det går nedenom og hjem med verden om du så mye som blir vurdert for operasjon. 

Psykolog, ja. Mulig du og sambo kan få familierabatt der også.

 

Anonymous poster hash: 8fb03...531

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Operasjon fjerner heng, det har ikke du. Du har som du sier litt kvapsete mage, og noe som gjør en mage mindre kvapsete er muskler. En bukplastikk opererer ikke inn muskler eller strammer disse. Dette må du gjøre selv.

Skrevet

Jeg lurer faktisk på om jeg kjenner deg, HI.

 

I så fall har jeg sett magen din og har hørt deg si et par ganger at du ikke liker magen din. Men helt ærlig, den er ikke fæl på noen måte. Den har litt løsere hud nedenfor navlen, men ikke ille på noen måte. Jeg har sett damer som ikke har vært gravid med langt løsere magehud enn det du har.

 

Om du er den jeg tror så er du utrolig flott, du har trent bra med joggingen din. Du er rett og slett vakker!

 

Og er du den jeg tror så bruker mannen din alltid å snakke veldig bra om deg, hvor imponert han er over at du har båret frem de tre barna, ikke minst tvillingene, at han aldri hadde greid det selv, og at han er minst like imponert over hvor god form du er i og hvor vakker du er.

 

Du har en kropp og et utseende som mange misunner.

 

Og hvis du mot formodning ikke er den jeg kjenner - så viser det vi kan se av bildet ditt nok til at jeg kan si det samme om din kropp som det jeg har sagt over.



Anonymous poster hash: cb152...9fe
Skrevet

 

 

 

Herregud, er du helt teit hi?

Dette er bare dårlig gjort overfor andre som faktisk sliter med dette, og "sepåmeg, sepåmeg" opplegg. Patetisk!

 

Anonymous poster hash: 9ee57...129

 

Beklager om jeg fornærmet deg, jeg skulle virkelig ønske at det var som du sa, men nei... Jeg mener at noe må gjøres med den magen og det sliter på alt som heter selvtillit og selvrespekt...har blitt helt forbaska opphengt i hengemagen min gitt!

 

Samboeren pleide å kose meg på magen, ta meg på magen o.s.v.. Nå gjør han det aldri lengre, og den ene gangen han gjorde det for 3 mnd siden, sa han bare "æsj, det var ekkelt å ta på!" HI

 

Anonymous poster hash: 2622c...ef9

Du skrev innledningsvis at samboeren din vil du skal legge på deg 10 kg - jeg for ikke det til å stemme med siste utsagnet ditt...

 

Anonymous poster hash: f33d8...3f3

Skrevet

Trolling, og alle går på???

 

 

Anonymous poster hash: 8a4a6...9b8

Skrevet

 

 

 

Herregud, er du helt teit hi?

Dette er bare dårlig gjort overfor andre som faktisk sliter med dette, og "sepåmeg, sepåmeg" opplegg. Patetisk!

 

Anonymous poster hash: 9ee57...129

Beklager om jeg fornærmet deg, jeg skulle virkelig ønske at det var som du sa, men nei... Jeg mener at noe må gjøres med den magen og det sliter på alt som heter selvtillit og selvrespekt...har blitt helt forbaska opphengt i hengemagen min gitt!

 

Samboeren pleide å kose meg på magen, ta meg på magen o.s.v.. Nå gjør han det aldri lengre, og den ene gangen han gjorde det for 3 mnd siden, sa han bare "æsj, det var ekkelt å ta på!" HI

 

Anonymous poster hash: 2622c...ef9

Du skrev innledningsvis at samboeren din vil du skal legge på deg 10 kg - jeg for ikke det til å stemme med siste utsagnet ditt...

 

Anonymous poster hash: f33d8...3f3

 

Det kan vel være fordi han syns HI rett og slett er for tynn? 

 

Anonymous poster hash: c8072...b6b

Skrevet

hvis dette er seriøst må jeg bare komme med en liten realitycheck her. For om du tror du kan føde tre barn og fortsatt se ut som en jomfru på 16 år så har du kommet feil altså. Masse lykke til med prosjektet ditt. Skulle du i det hele tatt få noen til å operere deg kan du jo kose deg med det herlige arret som følger med en slik operasjon.

Og, for å ha sagt det også så virker det som om du har laget dette innlegget som et "se på meg så fin jeg er etter tre barn" - Vel, gratulerer!



Anonymous poster hash: b18f4...505
Skrevet

Staten dekker ikke bukplastikk lenger, hvis det da ikke er fare for liv og helse. Og det er det ikke hos deg. Skal du operere, må du betale det selv.

Skrevet

30 day shred. Drikk masse vann. Lykke til.

Skrevet

Ja det var en dvask mage HI! Begynn å trene og ikke være så lat, så kommer det seg.



Anonymous poster hash: 7ba9f...d87
Skrevet

Ok, om jeg har forstått det rett, så er det helt ok å rakke ned på litt slankere mennesker med selvtilliten på bunn og ønsker om forbedringer?

Styrketrening hadde kanskje vært noe, men vet jo ikke hvor jeg skal begynne engang og menet fortsatt at det er enklere å få den operasjonen!

 

HI

 

Anonymous poster hash: 2622c...ef9

Det er ikke greit å rakke ned på noe.

Men her er problemet helt åpenbart psykisk, ikke heng. Objektivt sett har du en fin mage ut ifra bildet du la ved.

Ingen er perfekte, og hvis du skal la mannen din få deg til å føle deg dårlig ved å si slike ufyselige ting, er der først og fremst han du burde gjøre noe med.

 

 

Anonymous poster hash: 24ea4...28c

Skrevet

Ser ingenting galt med magen, men speilet bør vaskes ;)

Skrevet

Bukplastikk får du ikke dekket! Har selv fått dekket det, og min mage var en god del værre ja!

Mulig du kan få det hvis du betaler selv?

Har du råd til å dekke det selv, så hva med å bruke noen få av pengene på personlig trener?

Du mente jo at du ikke kom i gang med styrketrening?

Også hadde jeg vurdert å ta opp det med mannen min, hvis han hadde sagt at det var ekkelt!

 

 

Anonymous poster hash: 361d7...7f1

Skrevet

Jeg har sett og sett, og jeg skjønner ikke helt hva en operasjon skal gjøre for deg. Strekke ut huden kanskje? Du må nesten ringe en klinikk og få en konsultasjon, for hvis det er snakk om fettsuging f.eks eller strekking (hva annet kan du gjøre liksom, du har jo faktisk flat mage, bare med stygg hud?!?) så må det vurderes ut i fra den enkelte pasient. 

 

Men helt ærlig begriper jeg ikke hva slags kirurgi du tror kan fikse selve huden på magen. 



Anonymous poster hash: f09b4...def
Skrevet

Åå, misunner deg magen din. Du ser slank ut og ser ut som du har magemuskler. Skal prøve å legge ut noe mindre pent her.., rett og slett for at du skal se at du ikke har en fæl mage, men en mage som mange kan misunne deg. Jeg har gått gjennom tre svangerskap og har vært veldig overvektig 116kg. Fortsatt overvektig med mine 85kg. Jeg har mye hengemage og enda mere slaskete hud. Men tror faktisk ikke jeg heller får dekket mageplastikk...

 

 

 

Anonymous poster hash: cd216...483

post-42-33753_thumb.jpg

Skrevet

Takk for konstruktive og mindre konstruktive svar. Ser at flere mener jeg er helt på viddene, men tidligere pleide jeg å ha en totalt perfekt mage, helt flat, uten et ensete gram fett eller uten et eneste strekkmerke...og nå etter 3 barn...jeg føler meg rett og slett motbydelig. Kler på meg i mørke og går i løse klær. Takler ikke tanken på magen min en gang. Beklager til dem av dere som synes jeg er utakknemlig, men med 100% jobb, 3 nydelige (men veldig små barn) og en samboer som mener jeg har ekkel hud og samtidig mener jeg burde legge på meg mer for å få større rumpe, så har jeg mistet hele selvtillitten og føler meg totalt selvutslettet...har bare lyst til å føle meg attraktiv og vel i gjen asap! Vet at det er overfladisk tankegang og alt det der, men jeg skjems virkelig over kroppen min og synes jeg har vært uheldig. Strekkmerkene stopper liksom ved skambenet, så det er vel greit nok, men synes jeg ser kvapsete ut på magen og at den ikke matcher resten av kroppen, så det er litt frustrerende.... 

HI



Anonymous poster hash: 2622c...ef9
Skrevet

 

Tror nok psykolog er tingen her. Det går nedenom og hjem med verden om du så mye som blir vurdert for operasjon. 

Psykolog, ja. Mulig du og sambo kan få familierabatt der også.

 

Anonymous poster hash: 8fb03...531

 

Haha, jeg skjønner at dere kommenterer dette, men det er desverre ramme alvor, magen min er ødelagt og med dagens idealer, så er det faktisk ikke lett å føle seg fornøyd med en "etter graviditet kropp" lengre tror jeg... HI

 

Anonymous poster hash: 2622c...ef9

Skrevet

 

Jeg lurer faktisk på om jeg kjenner deg, HI.

 

I så fall har jeg sett magen din og har hørt deg si et par ganger at du ikke liker magen din. Men helt ærlig, den er ikke fæl på noen måte. Den har litt løsere hud nedenfor navlen, men ikke ille på noen måte. Jeg har sett damer som ikke har vært gravid med langt løsere magehud enn det du har.

 

Om du er den jeg tror så er du utrolig flott, du har trent bra med joggingen din. Du er rett og slett vakker!

 

Og er du den jeg tror så bruker mannen din alltid å snakke veldig bra om deg, hvor imponert han er over at du har båret frem de tre barna, ikke minst tvillingene, at han aldri hadde greid det selv, og at han er minst like imponert over hvor god form du er i og hvor vakker du er.

 

Du har en kropp og et utseende som mange misunner.

 

Og hvis du mot formodning ikke er den jeg kjenner - så viser det vi kan se av bildet ditt nok til at jeg kan si det samme om din kropp som det jeg har sagt over.

 

Anonymous poster hash: cb152...9fe

 

Da kjenner du meg nok ikke. Ingen har sett snurten av magen min siden jeg ble gravid med tvillinger i det hele tatt, og min samboer ville aldri i verden gitt meg cred for noe som helst....han er "though love" typen...

 

Men tusen takk for troa og goe ord. 

 

HI

 

Anonymous poster hash: 2622c...ef9

Skrevet

Du er veldig fin. Og selvrespekten din har ingenting med magen din og gjøre. Håper du oppsøker hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...