Gå til innhold

Angående bukplastikk (obs bilde!)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, lurer på hvor sannsynlig det er at jeg får dekket noe i fbm bukplastikk?

Hater hvordan magen ser ut etter to svangerskap, det siste var tvillingsvangerskap... Føler meg konstant ufresh og småfeit, samboeren mener jeg burde legge på meg 10 kg, men han liker damer som er litt runde i kantene... Er litt forvirret og veldig sugen på den operasjonen... Ringer jeg en lokal privat kosmetisk klinikk eller går til fastlegen? Kan de fikse puppene i samme slengen tror dere?

 

Anonymous poster hash: 2622c...ef9

post-42-195233_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Pusikatt
Skrevet

Hva er det du skal operere mener du? Jeg ser en flat mage.

Sliter du med dårlig selvbilde?

Skrevet

Dette får du nok ikke dekket. Har du heng og problemer med eksem under henget?

Skrevet

Nei, dere ser jo selv hvor kvapsete magen min er, er jo derfor jeg trenger en porasjon snarest! 

HI



Anonymous poster hash: 2622c...ef9
Skrevet

Haha, operasjon skulle det selvsagt stå... HI



Anonymous poster hash: 2622c...ef9
Skrevet

Herregud, er du helt teit hi?

Dette er bare dårlig gjort overfor andre som faktisk sliter med dette, og "sepåmeg, sepåmeg" opplegg. Patetisk!



Anonymous poster hash: 9ee57...129
Skrevet

 

Nei, dere ser jo selv hvor kvapsete magen min er, er jo derfor jeg trenger en porasjon snarest!

 

HI

 

Anonymous poster hash: 2622c...ef9

Beklager men: bestill en time til psykolog i stedet. Du har et sterkt tilfelle av dårlig selvtillit.

 

Anonymous poster hash: ae24c...204

Skrevet

Å herrigud.

Jeg har tatt bukplastikk på statens regning og jeg hadde 14 !!! cm fettforkle som hang over buksekanten og daska meg på tissen!

 

Lykke til med å finne en kirurg som i det hele tatt vil ta en bukplastikk på den magen! Tviler på at du får operert den magen om du betaler selv engang.



Anonymous poster hash: 87f3e...e9f
Skrevet

 

Herregud, er du helt teit hi?

Dette er bare dårlig gjort overfor andre som faktisk sliter med dette, og "sepåmeg, sepåmeg" opplegg. Patetisk!

 

Anonymous poster hash: 9ee57...129

 

Beklager om jeg fornærmet deg, jeg skulle virkelig ønske at det var som du sa, men nei... Jeg mener at noe må gjøres med den magen og det sliter på alt som heter selvtillit og selvrespekt...har blitt helt forbaska opphengt i hengemagen min gitt!

 

Samboeren pleide å kose meg på magen, ta meg på magen o.s.v.. Nå gjør han det aldri lengre, og den ene gangen han gjorde det for 3 mnd siden, sa han bare "æsj, det var ekkelt å ta på!" HI

 

Anonymous poster hash: 2622c...ef9

Skrevet

Tror nok psykolog er tingen her. Det går nedenom og hjem med verden om du så mye som blir vurdert for operasjon. 

Skrevet

Kjære deg HI.

Du får nok ikke dekket , og pust ut.. Du trenger nok ikke psykolog fordi du ønsker mageplastikk ;p

Jeg kan se hva du mener ,

Men dette er langt ifra et tilfelle de ser på som nødvendig for plastikk. Men du kan ringe privat klinikk , få en konsultasjon og betale selv :) puppene kan de ta i samme sleng , men det har sin pris det også. Men blir nok en bra pris vis du gjør det samtidig.

Jeg fikset selv på to ting samtidig under en operasjon og fikk avslag på 15.000kr :)

 

Anonymous poster hash: 19ed7...dc7

Skrevet

Høres ut som det er ny samboer du burde få dekket

 

Anonymous poster hash: 24ea4...28c

Skrevet

Tren styrke så løser det seg.

 

Anonymous poster hash: c7354...381

Skrevet

Begynn å trene styrke du, for noe bukplastikk får ikke du igjennom på dette!

Skrevet

Er du søsteren til hun som la ut bilde av den slanke kroppen sin og klaget for noen dager siden? Hva er galt med dere? Kom hit, så skal du få se kandidat til bukplastikk! Faen, skjerpings!!



Anonymous poster hash: 2d867...394
Skrevet

Ok, om jeg har forstått det rett, så er det helt ok å rakke ned på litt slankere mennesker med selvtilliten på bunn og ønsker om forbedringer?

Styrketrening hadde kanskje vært noe, men vet jo ikke hvor jeg skal begynne engang og menet fortsatt at det er enklere å få den operasjonen!

 

HI

 

Anonymous poster hash: 2622c...ef9

Skrevet

Enklere å ta operasjon?? Javel!

Skrevet

Enklere å ta operasjon?? Javel!

Selvsgt er det det. Jeg har ikke kunnskaper eller tid til å trene styrke og om jeg hadde det, hadde det vel fortsatt ikke hjulpet på slapp hud? HI

 

Anonymous poster hash: 2622c...ef9

Skrevet

 

Enklere å ta operasjon?? Javel!

Selvsgt er det det. Jeg har ikke kunnskaper eller tid til å trene styrke og om jeg hadde det, hadde det vel fortsatt ikke hjulpet på slapp hud? HI

 

Anonymous poster hash: 2622c...ef9

Beklager, men jeg klarer ikke å ta dette helt alvorlig..

Skrevet

 

 

Enklere å ta operasjon?? Javel!

Selvsgt er det det. Jeg har ikke kunnskaper eller tid til å trene styrke og om jeg hadde det, hadde det vel fortsatt ikke hjulpet på slapp hud? HI

 

Anonymous poster hash: 2622c...ef9

Beklager, men jeg klarer ikke å ta dette helt alvorlig..

Det er desverre helt alvorlig ment. HI

 

Anonymous poster hash: 2622c...ef9

Skrevet

Har du isåfall lagt henget under bukselinningen? Skjønner ikke hva du skal operere jeg.

 

Anonymous poster hash: e163d...b7d

Skrevet

Har du isåfall lagt henget under bukselinningen? Skjønner ikke hva du skal operere jeg.

 

Anonymous poster hash: e163d...b7d

Nei, har ikke noe heng, men synes st magen min ser motbydelig ut, huden er jo slapp, det er jo tydelig... Har bare øyst til å se normal og stram ut igjen. Spiser sunt og jogger omtrent daglig, så huden er bare ødelagt eller noe. Er litt trist. Føler ikke at det er min kropp på en måte...

 

HI

 

Anonymous poster hash: 2622c...ef9

Skrevet

Kødder du eller, den magen er jo kjempefin! Skulle gladelig byttet med deg..

 

Jeg har 4 svangerskap bak meg, strekkmerker og heng over keisersnittarr og delte magemuskler gjør at magen er som en vulkan, står opp med søkk inn mellom musklene. Heldigvis kan jeg bruke hold-in under smale klær og se bra ut påkledd. Det holder for meg, at kroppen ser litt levd ut når man er naken gjør da ingenting.

 

Ta en titt på nettsiden som heter bukplastikk, der ser du mager som trenger operasjon.

 

Anonymous poster hash: 3734a...527

Skrevet

Nå var det ikke et veldig godt bilde da, kornete og uskarpt, så vanskelig å se godt hva du vil fram til.

Da du skrev (OBS BILDE!) så tenkte jeg, oisan, her har det virkelig gått gale, og selv om det er en pris vi ofte betaler for å få barn, så er det noen som er mer uheldig enn andre.
Da jeg gikk inn på bilde må jeg ærlig innromme at jeg stusset veldig på hva som var gale.
Jeg kikket og kikket, men bilde er jo kornete, så det er ikke lett å se.
Tilslutt måtte jeg lese teksten din igjen å så se på bildet igjen, men dessverre så klarer jeg ikke å se problemet.

Men det er jo liten tvil om at du sliter med dette selv, og dessverre så er jo samboeren din med på å bygge opp under din tydelige dårlige selvoppfattelse.
Jeg ville sagt at det var en pen mage etter en graviditet, og spesielt en tvilling graviditet.
Man kan ikke ventet å få tilbake magen slik den var, vi er ikke alle fotballfruen (det er ikke ment stygt mot hverken deg eller FF).
Mye treningen både før og etter svangerskap kna bedre det mye, men det er langt ifra alltid det blir helt bra.
Altså helt slik man ønsker det.

Jeg kan aldri i verden tenke meg at du får dekket dette på statens regning, da hadde jeg blitt overrasket.
Ei nær venninne av meg hadde bukheng på 16 cm over buksa og det ble innrømmet feil etter ks så hun fikk dekket det, men kun pga bukkhenget.
Og det var ingen oppstramming, det fikk hun ikke, kun fjerning av bukhenget.
Jeg tenkte jo at de kunne strammet og fjernet mer, men det gjorde dem visst ikke. Da måtte hun gå privat.

 

Så nei, jeg tviler sterkt at du fr noe dekket, men du kan selvfølgelig gå privat. Hvis det plager det så, kanskje du burde det.

Men jeg må si at du har en pen mage da.
Tenk, du har hatt tvillinger inni der :)
Det er jo fantastisk.

 

Skrevet

Dette er muligens det dummeste innlegget jeg har sett på bim, og der er mange.. ...

 

Anonymous poster hash: 84e02...979

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...