Gå til innhold

Hvor ryddig er det hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er alltid på G hjemme hos oss, men så har vi ikke barn heller, da.

Anonymous poster hash: 672db...c5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det som regel relativt greit.

Har tre barn, mann på sjøen, jobber nesten full stilling, studerer og er gravid, så har slitt litt nå, så har blitt ikke så bra, men mamma kom i dag å passet ungene mens jeg var på møte, og da så det myyye bedre ut når jeg kom hjem 😄

Anonymous poster hash: 87501...4d9

Skrevet

Med tre barn og begge to i 100% jobb er vi avhengig av struktur og orden. Så her har alle ting sin plass og jeg rydder opp leker (med barnas hjelp) og diverse til dete r ryddig igjen hver kveld. Så vil si åtte av ti. Kunne nok hatt det renere, men har vaskehjelp en gang i uken og hun kommer på fredager så da er det litt småskittent et par dager før hun kommer.

Anonymous poster hash: 6b9e5...218
Skrevet

Akkurat passe ryddig og skittent:) Skjemmes ikke hvis det kommer folk men skumme gjerne hatt det ryddigere. Litt vanskelig med en meget aktiv 1 åring som klatrer hele tiden, drar ut ting av skuffer og skap. Og en 3 åring som stadig leker med modelleire, perler, tegner og maler. Det bor en aktiv familie i dette huset så da skal det også vises at set bor folk her tenker jeg;)

Har et roterom/ mellomlagringsrom. Huff der vil jeg ikke at folk skal gå inn:/

Anonymous poster hash: 9f3ea...733

Skrevet

Så som så på dagtid, samler sammen leker og rydder noen kjappe runder på bad og kjøkken. Alene med ett barn. Det blir blåst her etter han har lagt seg da. Liker å ordne klart huset til neste dags rot og ha det ryddig når jeg har meg-tid.. Tar div storoppgaver under duppene hans. Forrige dagen skura jeg alle gulv og vaska badet grundig. En annen dag bryter jeg meg på vasking av sofatrekk osv. Fint og rent her.

Anonymous poster hash: 01fd7...85b

Skrevet

Akkurat nå er det veldig rotete her. Men pusser opp 2rom og gangen i 2 tegn så er litt unskyldt håper jeg? Alt er på halv åtte i alle rom føler jeg. Mye ringvirkninger ved oppussing, begge i 100% jobb og 2 barn..

Anonymous poster hash: 1e8cd...26d

Skrevet

Overflater og det du ser 8, inni skuffer og skap 2

Anonymous poster hash: eed72...67d

Skrevet

Ganske bra. Jeg ser gulvet noen steder og holder meg i form med kinderløp.

Anonymous poster hash: 4dfde...66e
Skrevet

Her er det bombet! Vi pusser opp, så å er det enda verre enn vanlig. 

Vi har rett og slett for mange ting, særlig klær, så målet er å rydde opp i klær og leker, og kvitte seg med halvparten!

Anonymous poster hash: 16544...80a
Skrevet

ikke når barnet er oppe,men han med hjelp fra oss rydder opp før sengetid :)

Skrevet

Det er overflaterot hele dagen når ungene er hjemme.. Og noen ganger har jeg vurdert å sette opp ett kamera som tar bilder hvert 5. minutt, for jeg kan ikke skjønne hvordan det skjer 😝😂 men det er sjeldent så ille at det tar lenger tid enn 20min å gjøre det strøkent før besøk inkl å tørke over badet (det er første pri ved overraskelsesbesøk- badet er alltid spotless!)..

Det hjelper at vi har ryddet gjennom huset ett par ganger det siste året og har fått kvittet oss med endel :) en runde til på loft og boder såbegynner det å ligne på noe :)

Anonymous poster hash: 694b4...2c7

Skrevet

Akkurat nå er det ganske rent, men skikkelig rotete! Har vært lite hjemme de 3 siste kveldene og da blir det sinnsykt rotete. Mannen er veldig flink til å vaske klær, men liker ikke å rydde så han hiver rene klær i lenestolene på stua så jeg kan brette. Nå flyter det helt over. 

I tillegg er det dobbelt opp av jakker, dresser og sko siden det er overgang mellom høst og vinter, og da blir det kaos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...