Gå til innhold

Hvor ryddig er det hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor ryddig det er hos andre.

Merker det selv at vi bor ikke i det mest ryddige huset som er.

Anonymous poster hash: 6543f...d59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passe.

Anonymous poster hash: fdde4...cf1

Gjest Pusikatt
Skrevet

Her er det rimelig ryddig bestandig. Men aldri skikkelig rent. Har to store hunder, og føler at uansett hvor mye jeg støvsuger og vasker, blir jeg ikke kvitt hundehår, sand og gress og Gud vet hva.

Skrevet (endret)

Rimeligt ryddig, men ligger litt smårot til tider. Feks nå står en kurv med brettede klær på stuegulvet, en skoleperm på stuebordet og litt rot på kjøkkenbenken. Tar å smårydder hele dagen. Er i nytt hus og i permisjon, så er sikkert derfor jeg liker å ha det ryddig rundt meg. Var ikke slik i det gamle, slitte huset...😏

Endret av Mor di!
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Njæ..noen ganger en 4 på skala fra 1-10, noenganger en tier :P

Jeg er utrolig dårlig på å rydde mens jeg gjør ting, så her er det stort sett kaos etter unga har lagt seg, tar det på morgenen i stedet ;) Hver fredag er det spotless her, men innen lørdag er det samme kaoset igjen. Trives best sånn egentlig, har mye annet å bedrive tiden min med :)

Skrevet

Akkuratt nå er det minus 5 da vi driver å pusser opp barnerom. Ingen får lov til å komme på besøk.. :P

Skrevet

Har det som regel ganske ryddig hele tiden. Har bare 1 barn da :)

Anonymous poster hash: 09706...12b
Skrevet

Har det alltid veldig ryddig, men vi er ekstremt ordensmennesker begge to. Mannen jobber i tillegg offshore og han elsker å rydde og vaske ( tro det eller ei) mens jeg er på jobb :) Jeg har vært veldig heldig <3

Anonymous poster hash: e603b...c6f
Skrevet

Sånn passe tror jeg.

120m2 leilighet, 3 soverom. støvsuger annen hver dag 1egt der vi har ene soverommet, stue og kjøkken. støvsuger hele leiligeten 2 ganger i uken. Vasker 1.egt 1 gang i uken og hele leiligheten hver 2. uke.

Tørker over de fleste flater flere gang om dagen, rydder før vi legger oss.

Men har nok alltid noe rot her å der som ligger. Klær som blir hengende på det ene stativet lengre enn nødvendig osv.

Skrevet

Alltid noe rot. Men så lenge det er rent under rotet, bryr jeg meg ikke.

Med huset fullt av unger er det ikke mulig å unngå.

Skrevet

Det er ganske så rotete! Jeg er dessverre ikke noe ordensmenneske og mannen er ikke nok til at det skal veie opp.

Anonymous poster hash: 3b3b2...dd6

Skrevet

Her er det "kaos" 70% av tiden... jobber med det hele tiden ;)

Anonymous poster hash: 91d48...ddd
Skrevet

Akkurat nå ser det ut som et bomba horehus :P Drømmer om å ha det strøkent som i interiørblader, men må nok nøye meg med en midt på treet ennå mens det bor barn i huset :)

Skrevet

Her er det omvendt av hos mange, alltid meget sirlig ryddig på overflaten, alt ligger/står på sine faste plasser og alt vi eier og har er superorganisert. Meeeen gorrskittent i kriker og kroker, vasker nesten aldri :( har vel vasket gulvene to ganger siste året. Vasker flekker og slikt da, men ikke lister feks, det orker jeg ikke. Ser ikke ut her hvis man begynner å studere litt grundig, men ved første øyekast plettfritt. Yeeep, skammer meg :(

Anonymous poster hash: d4e04...c67

Skrevet

Sånn opp og ned. Nå er det ryddig fordi vi nettopp har hatt bursdagsfeiring.. Om ei uke er det sikkert rotete.. Og så er det skippertak.. Osv osv.. Lever opp til skiltet vi har på veggen for å si det sånn..: "dette huset var ryddig i forrige uke.. Beklager, du gikk glipp av det"

Skrevet

Her er det ganske nære 9 stort sett hele tiden, fikk overraskende besøk i dag og måtte bruke 5 min på å rydde litt rundt her før de kom så nå er det 10 igjen.

Jeg liker best å ha orden, mannen og barna liker også at det er ryddig her så det et felles ansvar at det er ryddig. Hvis det er rotete her så spør barna på 5, 7 og 9 hvorfor det ikke er ryddet.

( de vet at folk har det forskjellig hjemme hos seg å det skal være ganske ille, 1-2, før de sier noe hjemme om at det var rotete et sted.)

Anonymous poster hash: 94f60...311
Skrevet

rotete

Anonymous poster hash: f15de...ab0

Skrevet

Rotete. Tenkte å ta fram søppelsekkene og kaste det meste/gi til noen som trenger. Problemet er at vi har altfor mange ting.

Anonymous poster hash: b8d32...701
Skrevet (endret)

Her er det veldig varierende. En dag kan det være strøkent, den neste ganske bomba. Det er alltid rent da, men en del rot. Med småbarn og oppussing krever det for mye å ha det ryddig til en hver tid.

Endret av Aliniane
Skrevet

Har det alltid veldig ryddig, men vi er ekstremt ordensmennesker begge to. Mannen jobber i tillegg offshore og han elsker å rydde og vaske ( tro det eller ei) mens jeg er på jobb :) Jeg har vært veldig heldig <3

Anonymous poster hash: e603b...c6f

Åh, høres ut som drømmemannen!

Anonymous poster hash: 0895b...7e3

Skrevet

så rotete at jeg ikke låser døren fordi jeg er redd for at noe skal bli stjålet,men fordi jeg er redd for at noen skal gå inn å se hvor rotete det er :P

Anonymous poster hash: 92d37...3c8
Skrevet

Det er stort sett greit ryddig og rent hos oss. Jeg orker ikke ha kaos hjemme. Med tre barn og travle jobber så må ting være der det skal være, tøyet på riktig plass, kjøkkenet rent og klart til matlaging osv.

Men i kjeller, bod og garasje flyter det voldsomt innimellom. Der går det i skippertak:-)

Anonymous poster hash: 6e723...e94

Skrevet

så rotete at jeg ikke låser døren fordi jeg er redd for at noe skal bli stjålet,men fordi jeg er redd for at noen skal gå inn å se hvor rotete det er :P

Anonymous poster hash: 92d37...3c8

Akkurat sånn har jeg det også...

Anonymous poster hash: b8d32...701

Skrevet (endret)

Akkurat nå er det på 9. Skal rundt å ta litt småplukk om en stund slik at det blir 10. I morgen tidlig når jeg kommer hjem etter å ha kjørt barna til skolen/barnehagen ligger det på 9, og i morgen er jeg alene hjemme i 5 timer, så da får jeg det lett opp i 10 + at det blir rent. Når barna kommer hjem daler det fort til 7 i løpet av 10 min. og mens jeg lager middag havner vi ned på 5, og der går det litt opp og ned frem til vi får det opp til 8 før barna spiser kveldsmat.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Vi har det helt ålright. Vi rydder og vasker grundig hver helg, så synker standarden utover uken. Rydder litt hver dag da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...