Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #26 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg hadde nok begynt og le om det skjedde her, hadde nok også nevnt det for læreren, men å ringe avisen og gjøre det månelyst ser jeg overhodet ingen grunn til altså. Anonymous poster hash: 047d9...71b
☆☆☆ Skrevet 15. oktober 2014 #27 Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Da får du føle forakt . Men månelyst hadde det blitt. Anonymous poster hash: 90e2a...606 Er litt nysgjerrig; når slike bagatellar er nok til at det blir månelyst, kva reaksjon har du att å bruke når det skjer noko alvorleg? Noko som td ikkje er eit uhell, men ei overlagt handling? Eller eit uhell som faktisk set ungane i fare? Klart at dette var uheldig, men skulen er blitt merksam på hendinga og det skjer ikkje igjen. Kvifor i all verda skulle du lage oppstyr? Kva har du att for det? Endret 15. oktober 2014 av ★
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #28 Skrevet 15. oktober 2014 Det er en for stor glipp til å late som de ikke må ha sett det. Ikke så rart igrunn, mange her inne ler jo bare av det... Så om det hadde blitt månelyst hadde de nok aldri tatt voksen humoren sin å visst frem til barn noengang igjen. Barnslig og umoralsk. Erigerte lem har ikke noe med 6 åringer å gjøre, ei heller kun på tegning. Anonymous poster hash: 90e2a...606
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #29 Skrevet 15. oktober 2014 Det er en for stor glipp til å late som de ikke må ha sett det. Ikke så rart igrunn, mange her inne ler jo bare av det... Så om det hadde blitt månelyst hadde de nok aldri tatt voksen humoren sin å visst frem til barn noengang igjen. Barnslig og umoralsk. Erigerte lem har ikke noe med 6 åringer å gjøre, ei heller kun på tegning. Anonymous poster hash: 90e2a...606 Tror du på alvor at noen har gjort dette med vilje fordi de syntes det var morsomt? Anonymous poster hash: 24e4e...b2d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #30 Skrevet 15. oktober 2014 Om ungen min blir satt i fare. Da snakker vi ikke månelyst men oppsagt på jobb og anmeldelse og rettsak. Anonymous poster hash: 90e2a...606
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #31 Skrevet 15. oktober 2014 Om ungen min blir satt i fare. Da snakker vi ikke månelyst men oppsagt på jobb og anmeldelse og rettsak. Anonymous poster hash: 90e2a...606 Tror du at det er opp til deg om en lærer skal miste jobben? Du virker ikke helt realitetsorientert. Anonymous poster hash: 24e4e...b2d
☆☆☆ Skrevet 15. oktober 2014 #32 Skrevet 15. oktober 2014 Om ungen min blir satt i fare. Da snakker vi ikke månelyst men oppsagt på jobb og anmeldelse og rettsak. Anonymous poster hash: 90e2a...606 Nysgjerrig igjen, eg. Kva legg du i månelyst?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #33 Skrevet 15. oktober 2014 Det er faktisk en kunstner (?) som har laget tegningen. Hun har en hel serie av dem. Jeg synes de er motbydelige, og dette er ikke den verste...har elefanten sugd gutten som kommer p tegningen eller hva? IKKE passende i lekse til barn, på noen måte, men de skjønner (forhåpentligvis!) ikke det de ser uansett. Anonymous poster hash: 33266...e89 Hvilken kunstner er det? Nå var det vel ikke akkurat stor kunstnerisk kvalitet over bildet, etter hva jeg kunne se - en helt vanlig skoleboktegning (bortsett fra en liten detalj). Anonymous poster hash: 24e4e...b2d http://www.glomdalen.no/bilder/article3052331.ece?start=11 Anonymous poster hash: 33266...e89
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #34 Skrevet 15. oktober 2014 Om ungen min blir satt i fare. Da snakker vi ikke månelyst men oppsagt på jobb og anmeldelse og rettsak. Anonymous poster hash: 90e2a...606 Haha. Er du helt frisk i hodet eller? Lurer på om du er mer skadelig for eget barn enn en penistegning. 🙊 Anonymous poster hash: 327fc...41a
sug lut Skrevet 15. oktober 2014 #35 Skrevet 15. oktober 2014 Det er faktisk en kunstner (?) som har laget tegningen. Hun har en hel serie av dem. Jeg synes de er motbydelige, og dette er ikke den verste...har elefanten sugd gutten som kommer p tegningen eller hva? IKKE passende i lekse til barn, på noen måte, men de skjønner (forhåpentligvis!) ikke det de ser uansett. Anonymous poster hash: 33266...e89 Hvilken kunstner er det? Nå var det vel ikke akkurat stor kunstnerisk kvalitet over bildet, etter hva jeg kunne se - en helt vanlig skoleboktegning (bortsett fra en liten detalj). Anonymous poster hash: 24e4e...b2d http://www.glomdalen.no/bilder/article3052331.ece?start=11 Anonymous poster hash: 33266...e89 Hahaha hysterisk festlige! Heldigvis har også unger sans for humor, i alle fall mine.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #36 Skrevet 15. oktober 2014 Det er faktisk en kunstner (?) som har laget tegningen. Hun har en hel serie av dem. Jeg synes de er motbydelige, og dette er ikke den verste...har elefanten sugd gutten som kommer p tegningen eller hva? IKKE passende i lekse til barn, på noen måte, men de skjønner (forhåpentligvis!) ikke det de ser uansett. Anonymous poster hash: 33266...e89 Hvilken kunstner er det? Nå var det vel ikke akkurat stor kunstnerisk kvalitet over bildet, etter hva jeg kunne se - en helt vanlig skoleboktegning (bortsett fra en liten detalj). Anonymous poster hash: 24e4e...b2d http://www.glomdalen.no/bilder/article3052331.ece?start=11 Anonymous poster hash: 33266...e89 Hahaha hysterisk festlige! Heldigvis har også unger sans for humor, i alle fall mine. I overkant glad i dyr, den kunstneren der. Morsomt på en måte, utrolig kvalmt på en annen. Som lekse til en førsteklassing - ikke ok. Ikke noe å lage drama for, ville nok trukket på smilebåndet, men aller helst ville jeg syntes det var groteskt. Hvordan kan lærerne ha valgt ut et slikt bilde? Har de sett det ene bilde, har de vel sett flere fra samme kunstner? Og hn hadde ganske mye penis-bilder... Og kvinner med "kjøttsår", og så alle disse dyrene da... Usj. Anonymous poster hash: 96551...18b
sug lut Skrevet 15. oktober 2014 #37 Skrevet 15. oktober 2014 Det er faktisk en kunstner (?) som har laget tegningen. Hun har en hel serie av dem. Jeg synes de er motbydelige, og dette er ikke den verste...har elefanten sugd gutten som kommer p tegningen eller hva? IKKE passende i lekse til barn, på noen måte, men de skjønner (forhåpentligvis!) ikke det de ser uansett. Anonymous poster hash: 33266...e89 Hvilken kunstner er det? Nå var det vel ikke akkurat stor kunstnerisk kvalitet over bildet, etter hva jeg kunne se - en helt vanlig skoleboktegning (bortsett fra en liten detalj). Anonymous poster hash: 24e4e...b2d http://www.glomdalen.no/bilder/article3052331.ece?start=11 Anonymous poster hash: 33266...e89 Hahaha hysterisk festlige! Heldigvis har også unger sans for humor, i alle fall mine. I overkant glad i dyr, den kunstneren der. Morsomt på en måte, utrolig kvalmt på en annen. Som lekse til en førsteklassing - ikke ok. Ikke noe å lage drama for, ville nok trukket på smilebåndet, men aller helst ville jeg syntes det var groteskt. Hvordan kan lærerne ha valgt ut et slikt bilde? Har de sett det ene bilde, har de vel sett flere fra samme kunstner? Og hn hadde ganske mye penis-bilder... Og kvinner med "kjøttsår", og så alle disse dyrene da... Usj. Anonymous poster hash: 96551...18b Enig i at enkelte av de andre hadde vært langt mer foruroligende lekse, ja.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #38 Skrevet 15. oktober 2014 Henriette Eriksen må usedvanlig begeistret for sprutende tisser ;-) Anonymous poster hash: 9e2b5...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå