Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/skolestart/1-klasse-elever-fikk-penis-tegning-med-hjem-i-lekse/a/23315878/ Fire-fem voksne limte inn tegningene, men ingen reagerte på at det var noe upassende? Jøss! Anonymous poster hash: 289ed...87c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Den var da litt morsom Anonymous poster hash: a6682...1b3
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Hehe, de kan ikke ha sett så nøye på tegningen. Jeg hadde satt en teip bit over ereksjonen og latt barnet gjøre leksene, så hadde jeg skrevet en litt morsom beskjed til læreren der jeg hadde lurt på om de var veldig trøtt da de ordnet leksene Anonymous poster hash: e31d6...282
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Ingen big deal for min del, helt utrolig at de klarte å skrive en så lang artikkel om dette.. Anonymous poster hash: ba4ec...53d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Hehe, ja, jeg er ikke nødvendigvis så sjokkert over tegningen som sådan, men jeg synes det er rart at ingen (!) av de voksne la merke til mer enn en snabel. 😄 Anonymous poster hash: 289ed...87c
Kyllingbein Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Haha. Litt morsomt er det. Og sånn ellers har jeg ikke problemer med å forklare hva en stiv penis er hvis spørsmålet skulle dukke opp 😝
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 Mange fine ord på e der da. Elefant, eple, erigert, ejakulert... Flere? Anonymous poster hash: 327fc...41a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #8 Skrevet 15. oktober 2014 Det verste er at jeg kan forstå at slikt kan slippe under radaren. Når man har sett tusen slike tegninger, så ser man ikke på detaljene. De har sett elefant, gutt og tre, og bare ikke registrert de litt mer uortodokse innslagene på tegningen, Det jeg lurer på er hvor tegningen kommer fra. Har de bare gått på nettet og funnet noe? Anonymous poster hash: 24e4e...b2d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #9 Skrevet 15. oktober 2014 Sikkert en psykisk syke læreren som har sittet på gutterommet en lørdagskveld og tegnet tegningen. Finnes nok av sinnsyke lærere der ute. Burde granske den saken, det er jo forbudt å vise pornografi til barn under 16 år. Anonymous poster hash: 56407...5a5
☆☆☆ Skrevet 15. oktober 2014 #10 Skrevet 15. oktober 2014 Ein liten glipp, det er det heile. Absolutt noko å gjere læraren oppmerksom på så ein kan finne ein meir passande illustrasjon, men altfor bagatellmessig til å gidde å stille opp i avisa for.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #12 Skrevet 15. oktober 2014 Sikkert en psykisk syke læreren som har sittet på gutterommet en lørdagskveld og tegnet tegningen. Finnes nok av sinnsyke lærere der ute. Burde granske den saken, det er jo forbudt å vise pornografi til barn under 16 år.Anonymous poster hash: 56407...5a5 Eh...ja, det er sikkert en lærer som tenner på å gi ut pornografiske lekser til småbarn og satser på at ingen av foreldrene gjør leksen sammen med barna og reagerer...en nei. Anonymous poster hash: 0ecda...97f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #13 Skrevet 15. oktober 2014 Det er faktisk en kunstner (?) som har laget tegningen. Hun har en hel serie av dem. Jeg synes de er motbydelige, og dette er ikke den verste...har elefanten sugd gutten som kommer p tegningen eller hva? IKKE passende i lekse til barn, på noen måte, men de skjønner (forhåpentligvis!) ikke det de ser uansett. Anonymous poster hash: 33266...e89
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #14 Skrevet 15. oktober 2014 Det er faktisk en kunstner (?) som har laget tegningen. Hun har en hel serie av dem. Jeg synes de er motbydelige, og dette er ikke den verste...har elefanten sugd gutten som kommer p tegningen eller hva? IKKE passende i lekse til barn, på noen måte, men de skjønner (forhåpentligvis!) ikke det de ser uansett. Anonymous poster hash: 33266...e89 Hvilken kunstner er det? Nå var det vel ikke akkurat stor kunstnerisk kvalitet over bildet, etter hva jeg kunne se - en helt vanlig skoleboktegning (bortsett fra en liten detalj). Anonymous poster hash: 24e4e...b2d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #15 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg hadde nok lettet et øyebryn eller to selv, om det var mitt barn som fikk denne leksa. Men hadde nok ikke reagert nok til at jeg hadde gått ut i avisa med blogge-selfie av meg selv Anonymous poster hash: a459e...cf5
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #16 Skrevet 15. oktober 2014 Bahasa, syes det var morsomt, litt tragisk morsom vel og merke, men måtte no flire litt da,haha Anonymous poster hash: 58760...d63
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #17 Skrevet 15. oktober 2014 Det er faktisk en kunstner (?) som har laget tegningen. Hun har en hel serie av dem. Jeg synes de er motbydelige, og dette er ikke den verste...har elefanten sugd gutten som kommer p tegningen eller hva? IKKE passende i lekse til barn, på noen måte, men de skjønner (forhåpentligvis!) ikke det de ser uansett. Anonymous poster hash: 33266...e89 Jeg tenkte ikke sånn på tegningen da jeg så den, men når du nå sier det... Ja, kan lett tolkes sånn. Æsj. Anonymous poster hash: 289ed...87c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #18 Skrevet 15. oktober 2014 Haha hvordan er det mulig å ikke se penisen på bildet??! Anonymous poster hash: c0b67...b28
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #19 Skrevet 15. oktober 2014 Hadde blitt månelyst om det hadde sjedd på min første klassings skole. Tegninger av erigerte peniser er voksen humor evt, overhodet ikke for barn. Og nei er ikke prippen på soverommet. Har vel gjort alt som gjøres kan men dette har ikke noe med småbarn å gjøre! Anonymous poster hash: 90e2a...606
Fertila Skrevet 15. oktober 2014 #20 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg ser humoren i det, og måtte le da jeg fikk se saken i avisa. Hadde dette skjedd min førsteklassing hadde jeg egentlig bare fått en voldsom latterkrampe, og ringt læreren også selvsagt. Det var da åpenbart en feil, dog helt utrolig at ingen så det da de limte inn tegningen.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #21 Skrevet 15. oktober 2014 Hadde blitt månelyst om det hadde sjedd på min første klassings skole. Tegninger av erigerte peniser er voksen humor evt, overhodet ikke for barn. Og nei er ikke prippen på soverommet. Har vel gjort alt som gjøres kan men dette har ikke noe med småbarn å gjøre! Anonymous poster hash: 90e2a...606 Er det noe jeg føler et snev av forakt for, så er det mennesker som på liv og død skal gjøre det "månelyst". Det har skjedd en glipp, skolen er på forsiden av hele landets nettaviser, og jeg kan love deg at de kommer til å gå rutinene sine nærmere etter i sømmene for å hindre at dette skjer igjen. Hva i all verden hadde du ønsket å oppnå ved å gjøre situasjonen enda vanskeligere? Anonymous poster hash: 24e4e...b2d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #22 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg skjønner heller ikke hvordan flere lærere kan han unngått å se penisen midt i bildet!! Eller evt at de har sett penisen men ikke synes det var noe å bry seg om? Og hva skal de dråpene forestille?? Og hva mener lærerene at dette skal forestille? Merkelig at dette var det bildet de fant ut at passet best for en oppgave om bokstaven E!? Anonymous poster hash: 6b1e3...1c6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #23 Skrevet 15. oktober 2014 Hva er morsomt med dette??? Sykt! Anonymous poster hash: 4fb02...584
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #24 Skrevet 15. oktober 2014 Da får du føle forakt . Men månelyst hadde det blitt. Anonymous poster hash: 90e2a...606
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #25 Skrevet 15. oktober 2014 Da får du føle forakt . Men månelyst hadde det blitt. Anonymous poster hash: 90e2a...606 For å oppnå hva? Anonymous poster hash: 24e4e...b2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå