Gå til innhold

Jeg har fire barn og har mødt drømmemannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe

Jeg vil ha barn sier jo jeg.

Han vil ikke ha barn (med meg)

Er derfor jeg lurer på om han ikke er seriøs med meg...

Anonymous poster hash: e7a6e...15b

Han ønsker ikke flere barn og vil ikke sterilisere seg.. Du ønsker deg flere barn og vil at han skal sterilisere seg? Det var lite logisk.

Virker jo som om du heller ikke er seriøs med han da, siden du vil ha flere barn, hvem skal du få de barna med da?

Anonymous poster hash: 9c7ef...74c

HUN HAR IKKE BEDT HAN KAPPE STRENGEN!

Hun har pratet med han og han sier at han ikke vil ha flere barn men heller ikke vil kappe strengen. Det har gjort HI bekymret for at han ikke ser for seg å få barn med henne men vil "spare seg" i tilfelle han finne en han ønsker å få barn med (ikke henne).

Ikke HI.

Anonymous poster hash: e1cdd...5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe

Jeg vil ha barn sier jo jeg.

Han vil ikke ha barn (med meg)

Er derfor jeg lurer på om han ikke er seriøs med meg...

Han ønsker ikke flere barn og vil ikke sterilisere seg.. Du ønsker deg flere barn og vil at han skal sterilisere seg? Det var lite logisk.

Virker jo som om du heller ikke er seriøs med han da, siden du vil ha flere barn, hvem skal du få de barna med da?

Anonymous poster hash: 9c7ef...74c

HUN HAR IKKE BEDT HAN KAPPE STRENGEN!

Hun har pratet med han og han sier at han ikke vil ha flere barn men heller ikke vil kappe strengen. Det har gjort HI bekymret for at han ikke ser for seg å få barn med henne men vil "spare seg" i tilfelle han finne en han ønsker å få barn med (ikke henne).

Ikke HI.

Anonymous poster hash: e1cdd...5bb

Og for å kunne gi et ordentlig svar da, så er det ganske vesentlig med mer informasjon. Noe hi virker til å ha store problemer med å kunne formidle.

Skrevet

Tusen takk for seriøse svar :)

Hi

Skrevet

Fordi jeg vil ha barn med han <3

Jaha. Da er det vel tydeligvis det som er problemet, ikke at han ikke vil sterilisere seg....

Men helt ærlig.... Ikke overromantiser dette eller glem det praktiske bare fordi du er forelsket.

Har du fire barn fra før og han ett, så synes jeg ikke det er noen god ide med flere- i hvert fall ikke om han ikke ønsker det sterkt. Familieforholdene blir komplisert nok fra før. Vent i det minste med å vurdere det sammen til dere har bodd sammen i et par år.

Anonymous poster hash: b1d62...f06

Skrevet

Har du dine barn med samme mann. Ville i alle fall blitt skeptisk om jeg møtte en mann som hadde 4 barn med forskjellige mødre, og maste om å få et barn med meg også.

Anonymous poster hash: 8acda...acc
Skrevet

Dette høres nok slemt ut, men du synes ikke at dere har nok barn? Du har 4 og han har ett. Det høres ut som om det må holde. Du trenger ikke å lage et kjærlighetsbarn for å styrke båndet mellom dere.

Anonymous poster hash: 794bb...e6b
Skrevet

Han vil ikke ha barn med deg. HAN ER FERDIG MED BARN! Fem barn holder lenge.

Du burde heller finne deg en mann som ønsker barn.

Anonymous poster hash: 638c2...ae9

Skrevet

Hvis han ikke vil ha flere barn mens du vil, kan dere ikke være sammen. Det er det som er kjernen.

Skrevet

Nei, da vil han vel ikke ha flere unger.. Det er også et drastisk valg å sterilisere seg, og du må sikkert lete lenge etter en mann som vil ha to egne + fire bonusbarn. Det blir ganske mange unger totalt! Da bør du heller finne deg en mann som ønsker seg en stor familie. 

Anonymous poster hash: 117aa...1c0
Skrevet

hvorfor kan ikke du sterilisere deg spør mange, nå er det et noe større inngrep hos en kvinne med større farer for komplikasjoner og også et dyrere inngrep.

Det sagt så trenger det ikke bety at han ikke ønsker en framtid med deg, men han er bare 32 og har bare et barn.

Kan fint være at han føler at blir det dere to for alltid er et barn nok for hans del men om dere ryker så vil han ha en mulighet til å vurdere flere barn.

Det betyr ikke at han ikke vil være med deg men såpass har han sikkert lært i livet og det burde du også at ingenting gir garantier om for alltid. Man kan være skråsikker ene øyeblikket  og 6 mnd eller 10 år senere kan alt være forandret.

En annen ting er at noen menn føler at de ikke er like mye MANN lenger om de har sterilisert seg dette kan være grunnen.

Jeg tåler ikke stort av prevensjon heller og har bestemt at det er nok med mine to barn.

Så jeg bruker kondomer, jeg tåler ikke vanlige  latex kondomer, så det er litt mer styr å få tak i den andre typen men det er ikke vanskelig man må bare planlegge litt før man går tom siden disse ikke selges i alle butikker og bensinstasjoner slik latex kondomer gjør :)

Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen men gi han tid ikke forvent at han skal kaste seg rundt å sterilisere seg det er et ganske stort og endelig valg å ta

Anonymous poster hash: ff509...b61
Skrevet

Ja, blir mange unger <3

Vil ikke ha en annen mann

Hi

Skrevet

Heldigvis finnes det fortsatt menn med baller nok til å si nei!

En ting er jo å ta en så stor avgjørelse sammen, etter ett langt samliv med felles barn, men noe annet å sette i gang produksjon av barn etter barn, som mest sannsynlig ender opp som skilsmissebarn uansett etter hvert.

Anonymous poster hash: 8acda...acc
Skrevet

I går sa han at vi skal få vår egen baby <3

Gleder meg <3

HI

Skrevet

Hahaha trolleri !!

Anonymous poster hash: fe9f7...714

Skrevet

Ja, blir mange unger <3

Vil ikke ha en annen mann

Hi

Men da må du innfinne deg i at det ikke blir flere barn.

Anonymous poster hash: 19657...707

Skrevet

Vi skal ha et sammen

Ikke troll

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...