Gå til innhold

Jeg har fire barn og har mødt drømmemannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har 1 barn fra før

Han vil ikke ha flere barn, men vil heller ikke kappe strengen

Er det kanskje pga han ikke ser for seg å bli gammel med meg???

Anonymous poster hash: e7a6e...15b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen og hvor gamle er dere?

Skrevet

Det kan det selvfølgelig være, men det kan også være mange andre grunner.

Hvorfor vil du at HAN skal kutte strengen?

Anonymous poster hash: 76c75...1b8
Skrevet

Vi begge er 32

Jeg vil ikke at han skal

Men jeg kan ikke bruke prevensjon :(

Og han vil ikke ha barn nå

Skrevet

Vi begge er 32

Jeg vil ikke at han skal

Men hvorfor skal HAN kappe sterilisere seg når det er du som ikke kan beuke prevensjon. Hvorfor steriliserer ikke du deg?

Anonymous poster hash: 9c7ef...74c

Skrevet

Kan du ikke bruke kopperspiral heller?

Skrevet

Vi begge er 32

Jeg vil ikke at han skal

Men hvorfor skal HAN kappe sterilisere seg når det er du som ikke kan beuke prevensjon. Hvorfor steriliserer ikke du deg?

Signerer den. Når man har 4 barn vil man gjerne ikke ha flere. Så du KAN bruke prevensjon - kondom eller sterilisering.

Skrevet

Jeg har også fire barn, og har sterilisert meg. Jeg kan selvfølgelig ikke kreve det av noen andre...

Hvorfor kan ikke du sterilisere deg?

Anonymous poster hash: d5cd0...be8

Skrevet

Fordi jeg vil ha barn med han <3

Skrevet

Hvor leste dere forresten at jeg forlanger at han kapper strengen??

Jeg vil ha barn, ikke han.

Han vil ikke kappe

Skrevet

Han vil ikke kappe

Da må du finne noen som er steril, eller forhøre med ham om han synes det er greit å leve i sølibat. Kanskje dere kan finne løsning på dette ved at han har en fast elskerinne, siden du ikke ønsker sex uten at han steriliserer seg?

Anonymous poster hash: 19657...707

Skrevet

Han vil ikke kappe

Da må du finne noen som er steril, eller forhøre med ham om han synes det er greit å leve i sølibat. Kanskje dere kan finne løsning på dette ved at han har en fast elskerinne, siden du ikke ønsker sex uten at han steriliserer seg?

Forresten så tror jeg du er et troll. Først ber du ham om å sterilisere seg, nå vil du ha barn med ham? Hvordan kan du få det hvis han steriliserer seg da? Reversering av sånt er kun vellykket i under 40% av tilfeller. Gå og legg deg og slutt å trolle :D

Skrevet

Han vil ikke kappe

Ehhh hææææ???

Hi

Skrevet

Han vil ikke kappe

Ehhh hææææ???

Hi

Du sier du ikke kan bruke noe prevensjon, og at han da må sterilisere seg. Han vil ikke sterilisere seg og heller ikke ha barn, ergo kan dere ikke ha sex. Og hvordan kan du få barn med ham etter at han har sterilisert seg? Slutt å trolle lille trollemor :D

Skrevet

Hehe

Jeg vil ha barn sier jo jeg.

Han vil ikke ha barn (med meg)

Er derfor jeg lurer på om han ikke er seriøs med meg...

Skrevet

Jeg tror nok det sitter langt inne for mange menn å sterilisere seg, akkurat som om det skulle ta litt av manndommen dems (ikke alle tenker slik selvfølgelig). Men leste en tråd her inne før der mange svarte at mannen tenkte slik. Så det er ikke sikkert det har noe med at han ikke ser for seg resten av livet sammen med deg, men rett og slett har mer med hans selvfølelse å gjøre. Har han sagt noe om det?

Nå det er sagt synes jeg du har et like stort ansvar som han for at dere ikke blir gravide, siden han ikke ønsker flere barn. Han synes kanskje det er nok med fem... Jeg mener absolutt ikke at du skal sterilisere deg altså.. siden du ønsker flere barn kan jo dette være utrolig dumt å gjøre i tilfelle det skulle skjære seg mellom dere. Det finnes kondomer som "alle" tåler (mot allergi) og sæddrepende middel som kan kombineres med dette..

Anonymous poster hash: 25acc...3d7
Skrevet

Vanskelig ut i fra dette å si om han ikke er seriøs med deg, men tror du skal lete lenge om du finner en mann som kan tenke seg fler enn fem barn. Han har kanskje erfaring med å bli dumpa og tenker at om du dumper han, så kanskje han ønsker flere barn om han eks møter noen seinere med færre barn enn deg..  Vil tro de fleste synes det hadde vært nok å skulle klare å følge opp alle de dere har (jeg er et unntak selv, og kunne gjerne tenkt meg en hel haug med barn, men er få som er der).

Anonymous poster hash: 25acc...3d7
Skrevet

Det trenger nødvendigvis ikke bety at han ikke vil ha barn med akkurat deg.

Kanskje han synes det er for tidlig? Mange som har barn og som har vært gjennom samlivsbrudd er vel kanskje ekstra forsiktige/nøye når de etablerer seg på nytt.

Eller kanskje han er som min samboer. Han ønsker IKKE flere barn, men nekter å kutte strenger. Han er overbevist og livredd at han blir som de kastrerte hankattene :P

Anonymous poster hash: 39812...391
Skrevet

Mødt? ?

MØTT

Anonymous poster hash: 7fff2...917

Skrevet

Du får spørre han da :) Vil han ikke ha barn i det hele tatt....aldri. Da er det jo litt merkelig om han ikke vil gjøre det. Eller vil han ha barn senere med deg?

Han er jo bare 32, så kan jo være at han synes det er litt drastisk å gjøre det så tidlig. Kanskje han føler det er nok med de 5 barna dere har til sammen. Men, om det blir slutt og han møter noen uten barn, så vil han eventuelt vurdere flere? 

Jeg kan jo bare tippe..

Skrevet

Jeg og mannen har 3 barn sammen ! Mannen min vil heller ikke sterilisere seg, men jeg vet 100 % sikkert at grunnen ikke er at planlegger og få barne med noen andre senere i livet. 

Sterilisering sitter ganske langt inne for de aller, aller fleste menn , tenker at det har noe med manndommen deres og gjøre :D

Skrevet

Han vil ikke kappe

Ehhh hææææ???

Hi

Du sier du ikke kan bruke noe prevensjon, og at han da må sterilisere seg. Han vil ikke sterilisere seg og heller ikke ha barn, ergo kan dere ikke ha sex. Og hvordan kan du få barn med ham etter at han har sterilisert seg? Slutt å trolle lille trollemor :D

Nå var det ikke akkurat det hi skriver. Snakk om å feiltolke.. Hehe..

Hun har 4 barn, ønsker seg flere barn, men kan ikke gå på prevensjon (hormonprevensjon?)

Han har ett barn, ønsker seg ikke flere, men vil heller ikke sterilisere seg..

Dette er kjernen i problemet..

Da har dere ikke mange valg.

Enten må dere bruke kondom, avstå fra sex, eller du må bruke prevensjon uten hormoner eller annen prevensjon. Kobberspiral eller det vi i gamle dager kalte pessar (husker ikke hva det heter nå), eller sikre perioder (som ikke er fullt så sikre).

Selv har jeg 4 barn og har valgt å sterilisere meg. Jeg har verken tid, lyst, ork eller kapasitet til flere barn.

Dere har 5 barn tilsammen. Hvorfor han ikke ønsker å sterilisere seg kan være at han rett og slett ikke ønsker seg flere barn, men ikke tør. Men det kan også være han fordi han ønsker å ha muligheten om han ombestemmer seg, men at han enn så lenge syns det holder med 5 barn!?

Og det er en ærlig sak, hi.

Det er du som har 4 barn, noe som faktisk kan være litt overveldende for mange. Det er ikke alle som ønsker å ha ansvar for 6-7 barn, og ihvertfall ikke når 4 av dem ikke er ens egne. Dette er faktisk realiteten for oss som har så mange barn. Kan føles sårt for oss, men det er noe vi bare må respektere/alseptere.

Jeg har nemlig snudd på tankegangen og tenkt "hva om det var jeg som som hadde hatt 1 barn og som hadde møtt en mann med 4 barn, hadde jeg taklet det?" Svaret er mest sannsynlig nei. Og hadde jeg selv hatt 2-3 barn, Da måtte vi ihvertfall ha vært særboere en god stund.. Jeg hadde ikke orket å ha 6 unger rundt meg hver dag.. Og det kunne jo være jeg ønsket meg flere barn sånn at jeg ikke steriliserte meg, men ikke i dette forholdet hvor det allerede er 5 barn tilsammen.

Det er ikke for å være slem, men realiteten for mange.

Anonymous poster hash: ec5b5...c0e

Skrevet

Hehe

Jeg vil ha barn sier jo jeg.

Han vil ikke ha barn (med meg)

Er derfor jeg lurer på om han ikke er seriøs med meg...

Han ønsker ikke flere barn og vil ikke sterilisere seg.. Du ønsker deg flere barn og vil at han skal sterilisere seg? Det var lite logisk.

Virker jo som om du heller ikke er seriøs med han da, siden du vil ha flere barn, hvem skal du få de barna med da?

Skrevet (endret)

Jeg syns også dette ble merkelig. Men hvor lenge har dere vært sammen da?

Fem barn til sammen er mange, og kanskje det er lurt at dere ikke får et felles barn med det samme. Bor dere sammen? Kan du ikke eller vil du ikke bruke prevensjon?

Bruker du spm om sterilisering mot ham? At hvis han ikke vil ha barn med deg,kan han like gjerne sterilisere seg? Og når han sier det er uaktuelt så blir du usikker?

Endret av Mandala
Skrevet

4 barn var ikke nok? Hjelpes.

Anonymous poster hash: 9f935...1af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...