Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #26 Skrevet 15. oktober 2014 Lykke til og stå på <3 Du traff en nerve her inne - dette forumet er fullt av sladrekjerringer som skriver mye stygt til hverandre, men vi er mødre og når vi hører om barn som har deg vondt, får vi det vondt også. De fleste henger her mye, og jeg tror alle ville bli glade hvis du oppdaterer oss. Ikke nøl med å spørre om råd her inne heller. Tror alle som har lest dette heier på deg. Anonymous poster hash: 62ba1...830 Hvis det er ønsket, skal jeg prøve å oppdatere så snart det er noen utvikling! :-) Anonymous poster hash: 81916...504 Takk, det er det! Kommer til å tenke på deg :-) Anonymous poster hash: 62ba1...830
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #27 Skrevet 15. oktober 2014 Når jeg leste oppdateringen din nå, så fikk jeg tårer i øynene! Du gjorde det - du ba om hjelp, og du har fått hjelp! Du skal være utrolig stolt over deg selv nå! Så bra du turde å vise din tante det du skrev her inne og at hun tok deg på alvor. Og så utrolig raskt de da tok tak i ting! Jeg blir rett og slett stolt av deg! Du har en vei å gå og det vil garantert være tøffe tider innimellom eller en periode. Men hver gang det står på som verst, så husk - ett skritt om gangen! Noen ganger kan man ta litt feil av veien, men det er ingen krise, du må bare fokusere på å komme deg inn igjen på den riktige veien. Tenk på de som har besteget Himalaya eller gått jorda rundt - de ville aldri greid det om de ikke tok neste skritt, ett om gangen. Du må finne dine. Og med den styrken du har vist nå så har jeg all verdens tro på at du kommer deg gjennom dette og får skapt deg det livet du ønsker deg i fremtiden. Jeg kommer til å tenke på deg fremover, har troen på deg og ønsker deg alt godt fremover! Nr 5 Anonymous poster hash: 35b8c...fae
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #28 Skrevet 15. oktober 2014 Når jeg leste oppdateringen din nå, så fikk jeg tårer i øynene! Du gjorde det - du ba om hjelp, og du har fått hjelp! Du skal være utrolig stolt over deg selv nå! Så bra du turde å vise din tante det du skrev her inne og at hun tok deg på alvor. Og så utrolig raskt de da tok tak i ting! Jeg blir rett og slett stolt av deg! Du har en vei å gå og det vil garantert være tøffe tider innimellom eller en periode. Men hver gang det står på som verst, så husk - ett skritt om gangen! Noen ganger kan man ta litt feil av veien, men det er ingen krise, du må bare fokusere på å komme deg inn igjen på den riktige veien. Tenk på de som har besteget Himalaya eller gått jorda rundt - de ville aldri greid det om de ikke tok neste skritt, ett om gangen. Du må finne dine. Og med den styrken du har vist nå så har jeg all verdens tro på at du kommer deg gjennom dette og får skapt deg det livet du ønsker deg i fremtiden. Jeg kommer til å tenke på deg fremover, har troen på deg og ønsker deg alt godt fremover! Nr 5 Anonymous poster hash: 35b8c...fae Tusen takk for all støtte! Det SKAL bare gå en vei nå, og selv om det er med museskritt, så skal jeg gå hele veien. Anonymous poster hash: 81916...504
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #29 Skrevet 15. oktober 2014 Heier på deg HI. Du er tøff som tar tak i problemene dine. Lykke til! Anonymous poster hash: 5e23d...79e
Gjest elisa bt Skrevet 15. oktober 2014 #30 Skrevet 15. oktober 2014 Det var godt å høre at du har tatt mot til deg og bedt om hjelp, og at du har fått plass på avrusing så fort! Sender mange varme tanker, håper og tror at dette skal gå bra for deg, selv om det nok blir mange tøffe tak på veien. Jeg heier på deg!
Lykke~liten Skrevet 15. oktober 2014 #31 Skrevet 15. oktober 2014 Så bra. Jeg heier på deg. Du er sterk. Oppdater oss og spør om råd her inne anytime. Dette klarer du. Stor klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #32 Skrevet 15. oktober 2014 Er det ingen som reagerer på at denne 17-åringen er superbruker?? Han sa han bare dumpet innom.....da skulle det vel stått nytt medlem...just saying;) Anonymous poster hash: c1650...1dc
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #33 Skrevet 15. oktober 2014 Er det ingen som reagerer på at denne 17-åringen er superbruker?? Han sa han bare dumpet innom.....da skulle det vel stått nytt medlem...just saying;) Anonymous poster hash: c1650...1dc Han poster anonymt. Såvidt jeg kan se står det superbruker på alle anonyme innlegg. Anonymous poster hash: f3855...da8
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #34 Skrevet 15. oktober 2014 Er det ingen som reagerer på at denne 17-åringen er superbruker?? Han sa han bare dumpet innom.....da skulle det vel stått nytt medlem...just saying;) Anonymous poster hash: c1650...1dc Hæ? Det står at han ble medlem av forumet 13.oktober. Slutt å fjas. Anonymous poster hash: 6466b...a88
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #35 Skrevet 15. oktober 2014 Er det ingen som reagerer på at denne 17-åringen er superbruker?? Han sa han bare dumpet innom.....da skulle det vel stått nytt medlem...just saying;) Anonymous poster hash: c1650...1dc Han poster anonymt. Såvidt jeg kan se står det superbruker på alle anonyme innlegg. Anonymous poster hash: f3855...da8 Han har postet under nick Sindre123 også. Anonymous poster hash: 6466b...a88
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #36 Skrevet 15. oktober 2014 Er det ingen som reagerer på at denne 17-åringen er superbruker?? Han sa han bare dumpet innom.....da skulle det vel stått nytt medlem...just saying;) Anonymous poster hash: c1650...1dc Hvorfor så negativ når du selv tydeligvis ikke kan lese ordentlig? Ikke fått med deg at alle anonyme innlegg telles på samme teller? Pussig, gitt - hvordan har du selv greid å skrive 1 million 358 tusen 366 innlegg ??? Om du leser hele tråden så ser du at han er langt fra superbruker! Så klapp at og kom deg ut av en ellers utrolig positiv tråd! Dette er ikke tråden å rope troll i! Anonymous poster hash: 35b8c...fae
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #37 Skrevet 15. oktober 2014 Er det ingen som reagerer på at denne 17-åringen er superbruker?? Han sa han bare dumpet innom.....da skulle det vel stått nytt medlem...just saying;) Anonymous poster hash: c1650...1dc Hæ? Det står at han ble medlem av forumet 13.oktober. Slutt å fjas. Anonymous poster hash: 6466b...a88 De kan vel også hente han får fått låne profilen til en annen bruker... Uansett, det krever mot å ta tak i slike problemer! ALL RESPEKT TIL DEG ❤️ Anonymous poster hash: 04e62...3be
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #38 Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan går det? Anonymous poster hash: a1b8c...565
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #39 Skrevet 31. oktober 2014 Masse lykke til, gutt! Dette klarer du,vet du. Man kan lese mellom linjene på ditt første innlegg at du er en oppegående og smart kar, og jeg er sikker på at du vil klare å bli rusfri med litt drahjelp. Takk og lov for at du kontaktet din tante- SÅNT krever STYRKE, og har du styrke så er det lettere å bli rusfri. Bare det at du går på skolen når du har det slik som du har hatt det.... jeg bøyer meg i støvet for deg, kjære. LYKE TIL! Jeg heier på deg! Anonymous poster hash: 02e84...c60
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2014 #40 Skrevet 31. oktober 2014 Nå ble jeg veldig stolt av deg. Du fremstår som en veldig ressurssterk ung mann som har hatt en uheldig barndom. Håper alt ordner seg for deg. Husk at du KAN om du vil. Når ting blir vanskelig, prøve å tenke hva du virkelig vil. Mennesker som deg inspirerer meg. Anonymous poster hash: 68d61...f7b
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #41 Skrevet 4. juli 2015 Lurer sånn på hvordan det går med deg... Anonymous poster hash: a1b8c...565
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #42 Skrevet 4. juli 2015 Vil bare sende deg en diger klem! <3 Anonymous poster hash: 2bf8e...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå