Gå til innhold

Det gikk helt fint med daten.. helt til han sa at

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg data en fyr en gang som viste seg å være bifil.. Men han var jo skikkelig manne-mann . Masse tatoveringer og muskuløs, fantes ikke feminin. Jeg gav blanke f. Det varte ikke så lenge uansett, for han dumpa meg til fordel for ex-en sin:P (jente)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en ex som er bifil, og hadde vært i samboerforhold med en mann før han møtte meg.

Han var ærlig om det fra starten og jeg hadde aldri noen problemer med det.

Jeg ga klart beskjed om at utroskap var utroskap om han gjorde det med mann eller kvinne.

Og er ikke en person som sliter med sjalusi ei heller gjorde han noe som gjorde at jeg begynte å lure, eller på noen måte følte at jeg var mindre attraktiv en andre i hans øyne.

Forholdet ble avsluttet med god grunn men hans seksuelle legning eller andre mennesker var ikke innblandet i vårt brudd :)

Anonymous poster hash: 873a3...462
Skrevet

Haha :D
Jeg forstår ikke hvorfor det var noe å gjøre så stort oppstyr for.
Så. han var ærlig ja :)
Bra det eller?
Så virket han jo som han kunne prate om ting da, det er jo positivt.
Ikke rart han lurte på om han skulle ta den ander veien hvis jenter reagerer sånn, hadde jeg også gjort.

Liker selv begge kjønn, så jeg har vel ikke så mye jeg skulle ja sagt.

Anonymous poster hash: 5a5c7...7a3
Skrevet

Eksen min gjorde også det, samt at han hadde et par andre litt spesielle fetisjer, fant jeg ut. 

Endte med at han bedro meg med både menn og kvinner, samt dem som er begge deler (menn med pupper, damer med pikk, you name it). Så jeg hadde løpt. Det vil jo alltid være noe man ikke kan tilby, på en måte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...