Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 han også likte menn. Han så ikke på seg som bifil igrunn, men hadde for en tid tilbake lurt på om han skulle gå 'den veien', noe han visstnok ikke gjorde. Han kunne ikke tenke seg å være i et forhold med en mann. Det var visst mer på det seksuelle plan.. Jeg ble litt satt ut. Men kanskje er jeg bare prippen?! Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymous poster hash: 5b66a...d91
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Det hadde vært kroken på døra for meg. Ikke noe galt i det, siden han er åpen om det, men jeg vil ikke være i et forhold hvor mannen også ønsker å ha sex med andre menn. Ville ikke følt meg sikker på at han ikke ville gjøre det bak min rygg. Han virker heller ikke trygg på sin egen seksualitet når han vil ha sex både med kvinner og menn, men ikke anser seg som bifil. Kanskje det er feil, men det er mitt inntrykk. Han har ikke "gått den veien", men det tror jeg kan gjøre risikoen enda større for at han en dag i fremtiden vil ønske å utforske den veien likevel. Anonymous poster hash: c0f07...624
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Det hadde blitt med den ene daten for mitt vedkommende. Anonymous poster hash: b4248...250
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har det på samme måten, bare jeg er tiltrukket av kvinner også. Kunne aldri blitt sammen med en, men tenner seksuelt. Det betyr ikke at jeg er utro mot mannen min. Anonymous poster hash: bcd31...5ca
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Det hadde vært kroken på døra for meg. Ikke noe galt i det, siden han er åpen om det, men jeg vil ikke være i et forhold hvor mannen også ønsker å ha sex med andre menn. Ville ikke følt meg sikker på at han ikke ville gjøre det bak min rygg. Han virker heller ikke trygg på sin egen seksualitet når han vil ha sex både med kvinner og menn, men ikke anser seg som bifil. Kanskje det er feil, men det er mitt inntrykk. Han har ikke "gått den veien", men det tror jeg kan gjøre risikoen enda større for at han en dag i fremtiden vil ønske å utforske den veien likevel. Anonymous poster hash: c0f07...624 Ja, det tenker jeg også.. Han forklarte det litt med at han har barn og noe med det.. Huff:( Han er grei å snakke med, men nå ble jeg i tvil.. Anonymous poster hash: 5b66a...d91
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har det på samme måten, bare jeg er tiltrukket av kvinner også. Kunne aldri blitt sammen med en, men tenner seksuelt. Det betyr ikke at jeg er utro mot mannen min. Anonymous poster hash: bcd31...5ca Snakker du med mannen din om at du tenner på kvinner? Anonymous poster hash: c0f07...624
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har det på samme måten, bare jeg er tiltrukket av kvinner også. Kunne aldri blitt sammen med en, men tenner seksuelt. Det betyr ikke at jeg er utro mot mannen min. Anonymous poster hash: bcd31...5ca Men det er noe annet med menn da. Anonymous poster hash: 71f6d...a94
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #8 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har det på samme måten, bare jeg er tiltrukket av kvinner også. Kunne aldri blitt sammen med en, men tenner seksuelt. Det betyr ikke at jeg er utro mot mannen min. Anonymous poster hash: bcd31...5ca Men det er noe annet med menn da. Anonymous poster hash: 71f6d...a94 Nei, hvorfor det? Tenningsmønster sier ikke noe om hvordan man er som menneske. Det at jeg tenner på begge kjønn gjør ikke at jeg automatisk er en flyfille som MÅ høvle over begge kjønn. Har også vært sammen med en fyr som var som daten din, og det gikk helt fint. Anonymous poster hash: bcd31...5ca
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #9 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har det på samme måten, bare jeg er tiltrukket av kvinner også. Kunne aldri blitt sammen med en, men tenner seksuelt. Det betyr ikke at jeg er utro mot mannen min. Anonymous poster hash: bcd31...5ca Snakker du med mannen din om at du tenner på kvinner? Anonymous poster hash: c0f07...624 Det er ikke noe vi snakker om rundt middagsbordet, men han vet om det. Anonymous poster hash: bcd31...5ca
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #10 Skrevet 12. oktober 2014 Han virker heller ikke trygg på sin egen seksualitet når han vil ha sex både med kvinner og menn, men ikke anser seg som bifil. Kanskje det er feil, men det er mitt inntrykk. Anonymous poster hash: c0f07...624 Det er ikke noe galt i å være biseksuell. Å tenne på noen, og å få seksuelle følelser for noen er to helt forskjellige ting. Jeg er svært trygg på min seksualitet, selv om jeg tenner på begge kjønn. Anonymous poster hash: bcd31...5ca
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #11 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg hadde ikke latt det vært en hindring nei. Han er sannsynligvis ikke noe mer utro enn andre menn/damer. Anonymous poster hash: 20d76...741
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #12 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg hadde ikke latt det vært en hindring nei. Han er sannsynligvis ikke noe mer utro enn andre menn/damer. Anonymous poster hash: 20d76...741 Problemet er at dette er noe han tydeligvis har lyst til å utforske. Da vet man jo ikke hva han kan finne på bak ens rygg. Anonymous poster hash: 71f6d...a94
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #13 Skrevet 12. oktober 2014 "Å tenne på noen, og å få seksuelle følelser for noen er to helt forskjellige ting. " Hm.. Kan du elaborere? Anonymous poster hash: c2184...fc3
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #14 Skrevet 12. oktober 2014 Han virker jo som han er veldig åpen og ærlig, og det er jo en god egenskap som ikke alle har. Om han velger deg, så velger han jo deg, selv om han kan tenne på menn også. Ville nok ikke vært et pluss for meg, men ville nok ha gått opp i opp med ærligheten. Om kjemien er god og du er tiltrukket av han, hva med å gå på en date til, så kan du kjenne litt på om det er noe som du kan leve med`? Anonymous poster hash: 1e504...48b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #15 Skrevet 12. oktober 2014 Det hadde vært kroken på døra for meg. Ikke noe galt i det, siden han er åpen om det, men jeg vil ikke være i et forhold hvor mannen også ønsker å ha sex med andre menn. Ville ikke følt meg sikker på at han ikke ville gjøre det bak min rygg. Han virker heller ikke trygg på sin egen seksualitet når han vil ha sex både med kvinner og menn, men ikke anser seg som bifil. Kanskje det er feil, men det er mitt inntrykk. Han har ikke "gått den veien", men det tror jeg kan gjøre risikoen enda større for at han en dag i fremtiden vil ønske å utforske den veien likevel. Anonymous poster hash: c0f07...624 Ja, det tenker jeg også.. Han forklarte det litt med at han har barn og noe med det.. Huff:( Han er grei å snakke med, men nå ble jeg i tvil.. Anonymous poster hash: 5b66a...d91 Da ville jeg faktisk ha blitt enda mer skeptisk, for da virker det som om det bare er hensyn til barna som gjør at han ikke "går den veien", og det ville jeg tolket som at han kanskje er skaphomse. Igjen, ikke noe galt med å være hverken bifil eller homofil, men ikke noe for meg. Det jeg synes er flott er at han var åpen og ærlig om dette allerede på første date, det er fair gjort! Da gjør du et informert valg om du går videre. Anonymous poster hash: c0f07...624
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #16 Skrevet 13. oktober 2014 "Å tenne på noen, og å få seksuelle følelser for noen er to helt forskjellige ting. " Hm.. Kan du elaborere? Anonymous poster hash: c2184...fc3 Mente selvfølgelig at å tenne på noen, og ha romantiske følelser er to helt forskjellige ting... Anonymous poster hash: bcd31...5ca
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #17 Skrevet 13. oktober 2014 Han virker jo som han er veldig åpen og ærlig, og det er jo en god egenskap som ikke alle har. Om han velger deg, så velger han jo deg, selv om han kan tenne på menn også. Ville nok ikke vært et pluss for meg, men ville nok ha gått opp i opp med ærligheten. Om kjemien er god og du er tiltrukket av han, hva med å gå på en date til, så kan du kjenne litt på om det er noe som du kan leve med`? Anonymous poster hash: 1e504...48b Jeg signerer denne. Anonymous poster hash: 5ece2...ba0
Luksusdyret Skrevet 13. oktober 2014 #18 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg hadde ikke latt det vært en hindring nei. Han er sannsynligvis ikke noe mer utro enn andre menn/damer. Anonymous poster hash: 20d76...741 Problemet er at dette er noe han tydeligvis har lyst til å utforske. Da vet man jo ikke hva han kan finne på bak ens rygg. Anonymous poster hash: 71f6d...a94 Ja, og så mange her på DiB som anser "jentesex" som ikke-utroskap, det hadde ikke overrasket meg om denne mannen anså litt gutteaction som helt greit. Problemet mitt hadde vært om han plutselig skulle bestemme seg for å snu helt og dumpe meg fordi han heller ville være sammen med en mann. Hadde ikke tatt sjansen på det, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #19 Skrevet 13. oktober 2014 han også likte menn. Han så ikke på seg som bifil igrunn, men hadde for en tid tilbake lurt på om han skulle gå 'den veien', noe han visstnok ikke gjorde. Han kunne ikke tenke seg å være i et forhold med en mann. Det var visst mer på det seksuelle plan.. Jeg ble litt satt ut. Men kanskje er jeg bare prippen?! Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymous poster hash: 5b66a...d91 Det spørs på måten han tok det opp. Sånn du legger det fram her hørtes det jo ikke helt ut som et naturlig samtaleemne der og da, og da ville jeg kanskje lurt litt på hvorfor han tok det opp? Men hvis det kom opp som en naturlig del av samtalen hadde jeg ikke løpt med en gang. Jeg ville kanskje brukt anledningen til å ta en titt på mine egne fordommer. Umiddelbart virker det ikke veldig tiltrekkende på meg med et forhold til en mann som også liker menn, men i teorien skal det jo ikke spille noen rolle, så lenge han liker nettopp meg. Så jeg ville nok gitt det flere sjanser og prøvd å være åpen Anonymous poster hash: d3018...a12
PartyOfFour Skrevet 13. oktober 2014 #20 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg syns han høres ut som en homofil mann som ønsker jeg familie og barn. Jeg hadde ikke satset på han, tenker det er ganske stor sjanse for at han går over til den andre siden når barna blir større og hverdagen med "deg" uutholdelig kjedelig og det er spennende menn i sikte. Det at han sier det så tydelig nå er jo flott, men da kan den som ender opp med å velge han heller aldri bli overrasket når den dagen kommer.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #21 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg syns han høres ut som en homofil mann som ønsker jeg familie og barn. Jeg hadde ikke satset på han, tenker det er ganske stor sjanse for at han går over til den andre siden når barna blir større og hverdagen med "deg" uutholdelig kjedelig og det er spennende menn i sikte. Det at han sier det så tydelig nå er jo flott, men da kan den som ender opp med å velge han heller aldri bli overrasket når den dagen kommer. Enig! Anonymous poster hash: 71f6d...a94
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. oktober 2014 #22 Skrevet 13. oktober 2014 Hadde vært såååå avskjed på grått papir for mitt vedkommende!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #23 Skrevet 13. oktober 2014 han også likte menn. Han så ikke på seg som bifil igrunn, men hadde for en tid tilbake lurt på om han skulle gå 'den veien', noe han visstnok ikke gjorde. Han kunne ikke tenke seg å være i et forhold med en mann. Det var visst mer på det seksuelle plan.. Jeg ble litt satt ut. Men kanskje er jeg bare prippen?! Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymous poster hash: 5b66a...d91 Det spørs på måten han tok det opp. Sånn du legger det fram her hørtes det jo ikke helt ut som et naturlig samtaleemne der og da, og da ville jeg kanskje lurt litt på hvorfor han tok det opp? Men hvis det kom opp som en naturlig del av samtalen hadde jeg ikke løpt med en gang. Jeg ville kanskje brukt anledningen til å ta en titt på mine egne fordommer. Umiddelbart virker det ikke veldig tiltrekkende på meg med et forhold til en mann som også liker menn, men i teorien skal det jo ikke spille noen rolle, så lenge han liker nettopp meg. Så jeg ville nok gitt det flere sjanser og prøvd å være åpen Anonymous poster hash: d3018...a12 Han sa det i telefonen 2. gangen vi snakket sammen, uten at vi hadde møttes før. Vi bor et stykke unna hverandre, så det har blitt hyggelige telefondater. Helt til denne informasjonen kom. Det kom litt ut av det blå.... Har avtalt å møtes neste helg, men nå fikk jeg litt noia:/ Jeg er ikke særlig 'åpen' når det gjelder sånne ting.. Anonymous poster hash: 5b66a...d91
ma(G)ma med to små :) Skrevet 13. oktober 2014 #24 Skrevet 13. oktober 2014 At han tenner på menn hadde ikke plaget meg, men det er godt mulig at det hadde plaget meg at han fant det naturlig å snakke om slikt "på første date".
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2014 #25 Skrevet 13. oktober 2014 Han sa det i telefonen 2. gangen vi snakket sammen, uten at vi hadde møttes før. Vi bor et stykke unna hverandre, så det har blitt hyggelige telefondater. Helt til denne informasjonen kom. Det kom litt ut av det blå.... Har avtalt å møtes neste helg, men nå fikk jeg litt noia:/ Jeg er ikke særlig 'åpen' når det gjelder sånne ting.. Anonymous poster hash: 5b66a...d91 Da hadde nok jeg avlyst møtet neste helg. Hvis du ikke er komfortabel med at han også tenner på andre menn, da tenker jeg at du vil komme til å gå på akkord med deg selv i et forhold til ham hvis han ikke greie å overbevise deg om at han er fornøyd med tanken på å bare ha sex med deg resten av livet og ikke teste ut med menn. Hvis du møter ham og virkelig liker ham så er det tøffere å droppe ham. Men det kommer helt an på hvordan kommunikasjonen mellom dere er. Det at han brukte argumentet at han har barn som en grunn for at han har valgt å ikke "gå den veien" virker som om han ønsker å leve "respektabelt" så lenge barna er små. Men mulig jeg tar feil... Han får jo plusspoeng for ærligheten sin. Anonymous poster hash: c0f07...624
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå