Gå til innhold

Bare for moro skyld; hva var deres første CD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ace of bace. Den med fire ansikter på coveret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første LP-plate: Pelle Parafins Bøljeband.

Året var 1981, jeg var tre år og DIGGET dem rått.

Første kassett: "The Final Countdown" med Europe. Jeg var syv år og syntes at Joey Tempest var sååååå kjekk :)

Skrevet

Absolute Music 15. Tror jeg kan alle låtene utenat den dag i dag :-P

Skrevet

Kines jul fikk jeg til bursdagen men visste ikke hva en cd var en gang da.. Tror ikke hjem hørte på den. Forsvant bare ;)

Neste var the kelly family - over the hump. Hørte mye på den..

Så var det absolute music 19.

Skrevet

Spice Girls - Spice

Anonymous poster hash: fe9a4...ac5
Skrevet

Cher - Believe i 1997 tror jeg det var :P Hjelpes.. Men digget den sangen x)

Anonymous poster hash: 8d7b9...fcc
Skrevet

Første kassett var forresten Creation, herlighet for noe minner ;)

Anonymous poster hash: 9b617...844

Skrevet

Det husker jeg faktisk ikke.. Jeg hadde mange kasetter da, noen med eventyr, barnesanger, osv. Hadde mange slike absolutt music plater da.

Anonymous poster hash: 86e2f...378
Skrevet

Min første cd var Bruce Springsteen, fikk anlegg til konfirmasjonen og pappa hadde valgt cd 😉 Min første kassett var Alice Cooper, fordi han jeg var forelsket i likte den musikken ❤❤❤ hehe

Anonymous poster hash: f9a2b...d0c

Skrevet

Soundtrack til Helene og gutta

Anonymous poster hash: a6aa1...11c

Skrevet

Første som var MIN var en jeg fikk med mine faddere til jul eller bursdag ett år... Aqua - Aquarius <3

Den første jeg kjøpte selv var faktisk Sondre Lerche. Husker ikke navnet på plata....

Skrevet

Første LP: Aristokattene, nr 2 var Colargol. Ca 1976 ;)

Første kassett: tror det var opptakskassetter som vi tok opp Ti i Skuddet og Radio Luxenburg på - sistnevnte inkludert lett skurring de nettene det var vanskelig å få inn Radio Luxenburg. Disse opptakene ble selvfølgelig gjort på nattetid uten foreldrenes viten, gjerne under dyna for å dempe lyd. Tror Radio Luxenburg bare var mulig å ta inn noenlunde klart nok på natten. Ha-ha... høres ut som steinalderen ;)

Første CD: tror det var Dance with a Stranger, nr to var Patric Bruel med Alore Regard.

Anonymous poster hash: cd252...ab3
Skrevet

Green day: dookie

Elsker det fortsatt!

Skrevet

Vet ikke

Anonymous poster hash: b9f5e...18b

Skrevet

Var kassettmedlem i Mr. Music en tid før jeg avanserte til CD. Det var i 1994 da jeg hadde kjøpt Cd-spiller for konf. pengene ;)) Første CD var med en gruppe som het Twenty 4Seven (???)

Anonymous poster hash: 83880...f67

Skrevet

Yabba dabba dance 1

Anonymous poster hash: 7704b...eb6

Skrevet

Kjøpte mine to første cder samtidig: janis joplin og jimi hendrix. Første kassett var noe med smurfene, og første lp var dollie de lux med rock vs opera. 😊 hører fortsatt på alt, unntatt smurfene.

Anonymous poster hash: c320f...619

Skrevet

Jeg fikk en samle-cd av faren min. Den var rosa, tror den het noe med bubbles. Eller så var bubbles et av bandene på den. Husker at han hadde vært i Sverige og kjøpt den. Det var eksotisk det :-D

Skrevet

En cd fra en sånn klubb hvor man fikk samle-cd'er med jevne mellomrom. Mr. Music het de...

Skrevet

Ble inspirert og måtte ta bilde av den. Fra 1992.

post-706971-116948_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...