Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Etter å ha lest her inne, har det slått meg at jeg har langt flere likhetstrekk med menn enn med andre kvinner! Noe som egentlig er litt pussig siden jeg egentlig føler meg både feminin og kvinnelig sånn ellers og aldri har drømt om å være en mann. Men altså: Jeg bryr meg overhode ikke om dager som valentine, bryllupsdagen vår osv. Jeg kan finne på å glemme ting som bursdager, bryllupsdag og lignende. Jeg synes det er unødvendig bruk av penger å kjøpe blomsterbuketter, dyre parfymer, smykker osv, da vil jeg heller ha noe jeg faktisk trenger. Jeg kunne ikke sett forskjell på et par sko fra et dyrt designermerke og et par fra Sparkjøp om det stod om livet. Ikke klær heller for den saks skyld. Jeg har overhode ingen peiling på hva som er mote. Jeg har, etter 2 år i nytt hus, fremdeles knapt nok hengt opp et eneste bilde eller pynteting fordi jeg rett og slett ikke aner hva som burde passe hvor. Interiør bryr meg midt bak, og jeg vurderer nå leie inn noen for å få det gjort. Jeg vil når som helst heller velge å skifte dekk på pilen og klippe plenen framfor å måtte vaske bad og passe på grinte småbarn. Når bekjente får baby, finner jeg på tusen unnskyldninger for å slippe å holde den nye verdensborgeren. Jeg valgt å la mannen min overta neste hele permisjonen med flere av barna fordi jeg mistrivdes veldig med å være hjemme med baby. Jeg hater husarbeid og velger ofte å vente i det lengste med å gjøre dette i et desperat håp om at kanskje mannen tar det i mellomtiden (men jeg tar min del altså). Jeg liker å ta meg ett glass vin eller to hver eneste helg (noen ganger midt i uken også), og liker også å ta en tur til venninner en kveld i ny og ne. Andre som kjenner seg igjen og kanskje vil fortsette listen? Anonymous poster hash: bbbe9...dcc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Hjelpe meg Syns du overdriver når du sier at du er mann i kvinnekropp Anonymous poster hash: 2c617...c1b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Du virker mer lat Anonymous poster hash: 2c617...c1b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Det hørtes litt kjedelig ut. Anonymous poster hash: aa3f6...d88
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Du virker mer lat Anonymous poster hash: 2c617...c1b Lat? Hvordan det? Det er mye som kan sies om meg, men lat er jeg ikke! Hvordan tolket du det ut fra innlegget mitt da? HI Anonymous poster hash: bbbe9...dcc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Det hørtes litt kjedelig ut. Anonymous poster hash: aa3f6...d88 Hvorfor? HI Anonymous poster hash: bbbe9...dcc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Tenker du er en litt sjuskete type. En som ikke bryr seg om å være fin eller ha det fint. Du er nok en sånn type som jeg ser går forbi og jeg tenker, jøss bryr hun seg overhode ikke om hvordan hun fremstår. Anonymous poster hash: 04723...ce6
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #8 Skrevet 12. oktober 2014 Tenker at du minner meg om farfar. Konservativ og gjerrig. Anonymous poster hash: f7b80...bd8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #9 Skrevet 12. oktober 2014 Tenker du er en litt sjuskete type. En som ikke bryr seg om å være fin eller ha det fint. Du er nok en sånn type som jeg ser går forbi og jeg tenker, jøss bryr hun seg overhode ikke om hvordan hun fremstår. Anonymous poster hash: 04723...ce6 Det er faktisk helt feil. Jeg dusjer hver dag, sminker meg, ordner håret og kler på meg pene og rene klær som passer til figuren min. Det er bare at jeg handler klær fullstendig etter min smak, om det så betyr at ett plagg kostet 99 kr på Sparkjøp og et annet 699 i en mer eksklusiv butikk. Det er merket som ikke betyr noe for meg. Jeg aner ikke hvilke merke klærne, skoene, jakken min osv har. Jeg vet ikke om de tilfeldigvis er på mote eller ikke, men jeg vet at de passer til meg og min figur. HI Anonymous poster hash: bbbe9...dcc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #10 Skrevet 12. oktober 2014 Tenker at du minner meg om farfar. Konservativ og gjerrig. Anonymous poster hash: f7b80...bd8 Så rat hvor fordomsfulle dere er! Jeg finnes ikke konservativ og gjerrig, jeg bare er ikke interessert i det samme som mange andre kvinner Jeg følger min egen smak, mine interesser og bruker masse tid og penger på barna, familie og gode venner. Jeg kan fint kjøpe en god vin til 450 kr bare fordi jeg liker den f.eks. Jeg elsker å kjøpe gaver, men uten en digital kalender til å hjelpe meg, hadde jeg glemt å kjøpe dem i tide ofte HI Anonymous poster hash: bbbe9...dcc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #11 Skrevet 12. oktober 2014 Mann i kvinnekropp er du ikke. Ganske respektløs mot de som faktisk er det er du. Anonymous poster hash: c143a...e58
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #12 Skrevet 12. oktober 2014 Tenker at du minner meg om farfar. Konservativ og gjerrig. Anonymous poster hash: f7b80...bd8 Så rat hvor fordomsfulle dere er! Jeg finnes ikke konservativ og gjerrig, jeg bare er ikke interessert i det samme som mange andre kvinner Jeg følger min egen smak, mine interesser og bruker masse tid og penger på barna, familie og gode venner. Jeg kan fint kjøpe en god vin til 450 kr bare fordi jeg liker den f.eks. Jeg elsker å kjøpe gaver, men uten en digital kalender til å hjelpe meg, hadde jeg glemt å kjøpe dem i tide ofte HI Anonymous poster hash: bbbe9...dcc Jeg er ikke fordomsfull. Jeg er på samme viset og er min farfar opp av dage Når du spør så må du også tåle at det kommer ulike svar. Anonymous poster hash: f7b80...bd8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #13 Skrevet 12. oktober 2014 Mann i kvinnekropp er du ikke. Ganske respektløs mot de som faktisk er det er du. Anonymous poster hash: c143a...e58 Det var ikke meningen, det ble mer en måte å forklare at jeg, etter å ha lest her inne, sitter igjen med en følelse av å nesten har mer til felles med mange av mennene deres enn med dere Altså, jeg er en av de som sitter og føler med mannen når en her inne f.eks. klager over at hun er så såret over at mannen glemte bryllupsdagen fordi jeg i mye større grad kan relatere til det å glemme slike dager enn å bli lei seg over at den blir glemt. HI Anonymous poster hash: bbbe9...dcc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #14 Skrevet 12. oktober 2014 Tror du mennesker går igjennom smertefulle opprasjoner,årevis med utredning og livet ut på hormonbehandling på grunnlag av den lista du skrev? Anonymous poster hash: 7ba35...cf3
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #15 Skrevet 12. oktober 2014 Tror du mennesker går igjennom smertefulle opprasjoner,årevis med utredning og livet ut på hormonbehandling på grunnlag av den lista du skrev? Anonymous poster hash: 7ba35...cf3 Tror du at det her inne er mulig å lese et innlegg og forstå hva som egentlig menes uten å måtte passe på hver eneste lille formulering? For ikke å snakke om at det kan gå an at noen forstår det når det brukes humor og ting settes litt på kanten? Jeg innså akkurat nå at det kanskje ikke går an HI Anonymous poster hash: bbbe9...dcc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #16 Skrevet 12. oktober 2014 Leste høyt for mannen(siden jeg følte stor likhet med meg) "Jeg- liker å være mann i kvinnekropp!" Haha, inni🙊 Anonymous poster hash: c6784...a09
Gjest MMJ Skrevet 12. oktober 2014 #17 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg trodde faktisk dette var ett reelt innlegg om at du trodde du var en mann i en kvinnekropp. Men der tok jeg feil
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #18 Skrevet 12. oktober 2014 Dere herinne er som ulver som kaster seg over en person. Det ser jeg går igjen gang på gang i tråder. Hvis de to første som svarer HI (uavhengig av hva tråden handler om, eller hvordan HI fremstår) er negative, kan du vedde huset ditt på at 80-100% av de neste som svarer henger seg på mobben. En slags syk og primitiv oppførsel. Kjenner jeg blir kvalm. Anonymous poster hash: bfb6f...1a4
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #19 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg trodde faktisk dette var ett reelt innlegg om at du trodde du var en mann i en kvinnekropp. Men der tok jeg feil Da var du en av de som i det minste forstod at det var feil Andre her er åpenbart ikke kommet dit i livet at de klarer å forstå når noen gjør et forsøk på humor og overdrivelser. Jeg tror jeg gir opp hele forumet. Det er vel bare til å innse at jeg ikke passer inne. Jeg liker ikke en gang Farmen, Big Brother eller andre realityprogram, så snart har jeg ikke noe til felles med noen her inne HI Anonymous poster hash: bbbe9...dcc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #20 Skrevet 12. oktober 2014 Leste høyt for mannen(siden jeg følte stor likhet med meg) "Jeg- liker å være mann i kvinnekropp!" Haha, inni Anonymous poster hash: c6784...a09 Haha! Det kunne mannen min også svart HI Anonymous poster hash: bbbe9...dcc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #21 Skrevet 12. oktober 2014 Med unntak av at jeg elsker permisjonstiden kunne dette også vært meg. Jeg har rett ig slett ikke tid til fjas som interiør og mote. Og å glemme merkedager tror jeg er medfødt. Har lagt alle inn på telefonen for å huske alle dager jeg MÅ huske. Anonymous poster hash: 83ce5...d19
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #22 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg trodde faktisk dette var ett reelt innlegg om at du trodde du var en mann i en kvinnekropp. Men der tok jeg feil Da var du en av de som i det minste forstod at det var feil Andre her er åpenbart ikke kommet dit i livet at de klarer å forstå når noen gjør et forsøk på humor og overdrivelser. Jeg tror jeg gir opp hele forumet. Det er vel bare til å innse at jeg ikke passer inne. Jeg liker ikke en gang Farmen, Big Brother eller andre realityprogram, så snart har jeg ikke noe til felles med noen her inne HI Anonymous poster hash: bbbe9...dcc Du skal ha for forsøket, men det ble faktisk ikke særlig morsomt. Det som derimot er litt morsomt er hvor snurt du blir når flesteparten ikke skjønner humoren din Anonymous poster hash: aa3f6...d88
Chl85 Skrevet 12. oktober 2014 #23 Skrevet 12. oktober 2014 Ha ha ha, kjenner meg igjen på veeeldig mye - Er så lite opptatt av interiør, pynteting at gubben her har sagt at han syns det er på tide at jeg pynter opp??!!! Er ikke noe glad i nips,lysfat å stæsj og i tillegg er sånt skvip bare støvsamleri.... Og dyrt. Har gått til innkjøp av no lys og slikt siden det var et savn hos gubben, he he. - Jeg husker heller aldri bursdager... kun ungenes. - Bryr meg så absolutt filla om årsdager, valentine osv.. - Hater intenst husarbeid, gjør det fordi jeg må. Men liker ikke skifting av dekk for det. Mye annet også, men ser ikke på det som om jeg skulle vært mann Er bare jeg som kanskje ikke er så opptatt av slike ting
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #24 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg liker deg, HI! Du virker hyggelig, ujålete og oppegående, i motsetning til svært mange av de nekete dillesauene her inne. Anonymous poster hash: 0b843...bc1
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #25 Skrevet 12. oktober 2014 Kvinner kan ha en mere mannlig hjerne og menn kan ha en mere kvinnelig hjerne, dette er forsket på. Men at man er feil kjønn i feil kropp kan du ikke forveskel "egenskapene" dine med. De som opplever dette sliter og har kjent det sånn hele livet. Anonymous poster hash: 11ceb...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå