Gå til innhold

Gullmedlemskap på firsdate.com... Mannen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh, er jeg den eneste som har forstått at HI troller? Opplegget er klassisk, noe om en utro eller fæl kjæreste/mann, så mange støttende svar og tips, så legger HI ut et nytt innlegg der hun merkelig nok legger seg på rygg/stoler på den utro slasken...og så starter hylekoret i hønseflokken.

INGEN hadde trodd på dette, samme hvor mye de elsket noen. Trolling 101. Anonymous poster hash: 3201a...7fc

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli kalla troll. Beklager, men jeg er nok ikke det!Anonymous poster hash: 35224...754

sikkert derfor du ikke sier hvilken side han har registrert seg på.......

Anonymous poster hash: 37e9c...34f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ja jeg har snakket med han. Han hadde melt seg inn i en annen nettside der det automatisk ble gitt gratis medlemskap på denne dating nettsiden. Det hadde heldigvis en naturlig forklaring. Tusen takk for alle svar damer!! Positivt overrasket over at det ikke kom noen "hiv han på dør" svar :D

Hi

Anonymous poster hash: 35224...754

Hihi! Og DET tror du på? :D

Anonymous poster hash: ffe50...998

Skrevet

Eh, er jeg den eneste som har forstått at HI troller? Opplegget er klassisk, noe om en utro eller fæl kjæreste/mann, så mange støttende svar og tips, så legger HI ut et nytt innlegg der hun merkelig nok legger seg på rygg/stoler på den utro slasken...og så starter hylekoret i hønseflokken.

INGEN hadde trodd på dette, samme hvor mye de elsket noen. Trolling 101. Anonymous poster hash: 3201a...7fc

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli kalla troll. Beklager, men jeg er nok ikke det!

Anonymous poster hash: 35224...754

Og dette er det eneste du velger å reagere på?....Jaja, trolleri trollera....

Anonymous poster hash: e13be...054

Skrevet

HI, du kan ikke mene at du tror på dette?

Ingen medlemskap andre steder gir gullmrdlemskap på datingside. Skjønner at du så gjerne vil "tro" han... Men han kjenner deg nok veldig godt etter så mange år at han vet hva du biter på desverre... Google det han sier så ser du at du har blitt lurt, så kan du deretter bare lukke øyene om du vil. Er uansett ditt valg.

Jeg har jobbet for Match.com i mange år og vet at slike medlemskap ikke blir gratis.. Man kan gjerne få x antall dager gratis ved innmelding etc.

Lykke til :(

Anonymous poster hash: 4620c...2c7

Skrevet

Hahahaha må bare le,det er faktisk ikke mulig å være så dum og naiv som deg H.I ingen gir gullmedlemskap sånn uten videre. Bare innse at han er på datingside og betaler faktisk en del for det. Dette må være troll,kan ikke tro du er så dum.

Anonymous poster hash: a2abc...90d

Skrevet

Hvilken side meldte han seg inn i. Jeg vil benytte det tilbudet. Så kan jeg teste siden gratis og kanskje finne meg en kar. Kan du spørre han HI?

Anonymous poster hash: 457d0...bc5

Skrevet

Ikke noe rart så mange menn er utro, når damene deres i praksis gir dem blancofullmakt til å ligge med andre damer ved å tro på sånt fjas. INGEN datingssider gir ut gullmedlemskap - og en annen ting, om de gjorde det, må man faktisk opprette en profil der og takke ja til tilbudet for å få bekreftelse på medlemskapet! De kan ikke bekrefte medlemskap på noen som ikke har profil på en slik side! Mannen til HI gidder ikke en gang å forklare hvorfor han eventuelt takket ja til det gratis medlemskapet på datingsside når han har kone og barn.

Skrevet

Hei! Ja jeg har snakket med han. Han hadde melt seg inn i en annen nettside der det automatisk ble gitt gratis medlemskap på denne dating nettsiden. Det hadde heldigvis en naturlig forklaring. Tusen takk for alle svar damer!! Positivt overrasket over at det ikke kom noen "hiv han på dør" svar :D

HiAnonymous poster hash: 35224...754

Haha... Spør ham hvilken nettside han meldte seg inn på. Jeg er singel, vil prøve nettdating og kunne veldig gjerne tenkt meg et gratis gullmedlemskap :)

Anonymous poster hash: 3a7d6...a92

Skrevet

Kjærend deg HI,om dette ikke er trolling er jeg redd du er veldig naiv og blåøyd nå..

Skrevet

Nå googlet jeg litt og kunne ikke finne noe om gratis gullmedlemsskap hos firstdate.

Men om mannen min sjekker loggen min telefon nå, da har jeg vel planer om å være utro? Og om han ikke tror det så er han ufattelig naiv?

Anonymous poster hash: cdf8e...98b

Skrevet

Nå googlet jeg litt og kunne ikke finne noe om gratis gullmedlemsskap hos firstdate.

Men om mannen min sjekker loggen min telefon nå, da har jeg vel planer om å være utro? Og om han ikke tror det så er han ufattelig naiv?

Anonymous poster hash: cdf8e...98b

Forskjell på logg og betalt gullmedlemskap

Anonymous poster hash: 968d7...b42

Skrevet

Men om mannen min sjekker loggen min telefon nå, da har jeg vel planer om å være utro? Og om han ikke tror det så er han ufattelig naiv?Anonymous poster hash: cdf8e...98b

Nei. Men ser han at du plutselig har opprettet et gullmedlemskap der, bør et par bjeller begynne å ringe.

Skrevet

Men om mannen min sjekker loggen min telefon nå, da har jeg vel planer om å være utro? Og om han ikke tror det så er han ufattelig naiv?Anonymous poster hash: cdf8e...98b

Nei. Men ser han at du plutselig har opprettet et gullmedlemskap der, bør et par bjeller begynne å ringe.

Ja og det er naturligvis hans bjeller som ringer. He he

Skrevet

Tror du fremdeles på mannen din HI?

Anonymous poster hash: 3201a...7fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...